Anunciado el 15 de enero
Esta oferta ya no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
11
Tags Relacionados
Descripción del empleo
Empresa de serveis de RRHH selecciona per la seva oficina del Bages un/a TÈCNIC/A en RRHH In House, amb experiència tant en selecció com en gestió de personal.

Realitzarà tasques de:
Selecció de personal: cribatge curricular, realització d'entrevistes, proves psicotècniques i seguiment dels treballadors.
Gestió de personal: gestió d'altes, baixes, contractació, gestió de PRL a treballadors cedits.
Contacte directe amb l'empresa per la gestió i planificació diaria dels treballadors posats a disposició en l'empresa client.

Si vols formar part d'un equip amb àmplia experiència i coneixement, en el que puguis crèixer personal i professionalment, inscriu-te i ens coneixem!!


Requisitos mínimos
  • Pensem en una persona dinàmica, resolutiva, amb capacitat de treball en equip, amb una gestió autònoma del seu lloc de treball, una persona constant i perseverant, amb capacitat de comunicació i negociació, una clara orientació al client i als resultats.

  • Facilitat d'adaptació a les noves tecnologies.

  • Formació universitària en psicologia o RRLL

  • Valorable experiència com a tècnic/a de RRHH d'ETT

  • Disponibilitat horària de dilluns a divendres de 9 a 18.

  • Vehicle propi.



Compartir esta oferta