Anunciado 22 de febrero
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

La Fundació i2CAT està cercant un/a Gestor de Projecte per a incorporar-se a l'equip DIMO (Digital Innovation Management Office).


Concretament des de l'àrea de Digital Innovation Management Office estem cercant un/a Gestor de projecte amb un mínim de 5 anys d'experiència en l’àmbit de la consultoria tecnològica i la gestió de projectes i/o processos d'innovació tecnològica.


El/la candidat/a treballarà en el marc de la iniciativa estratègica Espai d'Innovació i transformació digital de l’administració de la Generalitat de Catalunya, específicament en l'àmbit d'actuació dedicat a la identificació de reptes amb les diferents àrees del govern a través de tallers de co-creació i la gestió posterior dels reptes durant tot el seu cicle de vida. La persona seleccionada tindrà també la responsabilitat d'organitzar i gestionar concursos de reptes tecnològics per buscar, conjuntament amb l'ecosistema, solucions innovadores que responguin eficaçment a les necessitats identificades.


La persona contractada formarà part de l’àrea de DIMO (Digital Innovation Management Office) de la Fundació i2CAT, on es duen a terme tasques com:


  • Gestió de projectes tecnològics: Planificar, coordinar i supervisar tot el cicle d'un projecte amb la finalitat de garantir el correcte desenvolupament del mateix (projectes nacionals, internacionals, sector públic i privat).

  • Disseny de solucions: Definir l'arquitectura tecnològica necessària en la preparació d'ofertes, col·laborant amb l'equip de Desenvolupament de Negoci.

  • Execució d'activitats: Investigar sobre solucions, generar informes, comparatives de mercat, etc.

  • Gestió de partners i comunitats: Gestió de diferents ecosistemes digitals catalans en entorns de noves tecnologies d'àmbit multi-sectorial, amb activitats de creació, dinamització, coordinació, esdeveniments, etc.

  • Col·laboració amb altres Àrees i2CAT: Per tal de garantir el correcte desenvolupament de les funcions de DIMO, és necessari la interacció quotidiana amb altres àrees d'i2CAT, com ara els departaments de Desenvolupament de Negoci, Recerca, Administració, EU Policy, Tech Transfer, Comunicació, etc..

  • Gestió de noves oportunitats: Detecció de noves oportunitats en base als projectes existents així com suport en la presentació d'ofertes de nous projectes d’innovació.

Les principals responsabilitats del/la candidat/a seran:


  • Gestió d'Equip: Liderar l'equip encarregat de la identificació de reptes tecnològics a l'administració, assegurant-se de la seva correcta coordinació i productivitat.

  • Organització de Tallers de Co-creació: Planificar i executar tallers de co-creació amb les diferents àrees del govern per identificar i definir clarament els reptes tecnològics.

  • Gestió de Concursos de Reptes: Organitzar i supervisar els concursos de reptes tecnològics, des de la conceptualització fins a l'execució, per trobar solucions innovadores als reptes identificats conjuntament amb l'ecosistema d'innovació.

  • Oficina de Gestió de Reptes: Actuar com a punt central per al seguiment de tots els reptes identificats, incloent la priorització, canalització (PoC, Projectes R+D+i, concursos de reptes, etc.), i el seguiment del progrés de cada repte fins a la seva implementació.

  • Comunicació i Reporting: Mantenir una comunicació efectiva amb totes les parts implicades, des de l'identificació inicial del repte fins a la seva execució, assegurant una transparència total i reportant els avenços de manera regular.

Què esperem de la persona seleccionada?


  • En 1 mes: Assumir el traspàs progressiu de coneixement de l'actual responsable d'aquesta funció. Coneixement de les eines de gestió de projectes d'i2CAT.

  • Als 3 mesos: Gestió dels challenges GovTech a i2CAT amb ús integral de les eines de gestió i coordinant les activitats assumides per part de l'anterior responsable.

  • Als 12 mesos: Control integral del challenges govtech assignats en temps, abast i pressupost, incloent la gestió de l'equip assignat a aquesta iniciativa. Identificació anticipada i justificació dels desviaments en alguna d'aquestes dimensions, si es produeixen.

Qui som?


La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació, que impulsa activitats de R+D+i en l'àmbit d'arquitectures, aplicacions i serveis de la Internet avançada. El centre aposta per un nou model d'innovació basat en la col·laboració entre les empreses, les administracions públiques,el món acadèmic i els usuaris. En col·laboració amb aquests socis, les nostres unitats de recerca i innovació volen produir tecnologies isolucions amb l'objectiu de convertir Catalunya en una regió intel·ligent líder i global en una Europa intel·ligent, amb una economia de valor afegit pròspera i una societat innovadora.


i2CAT és una organització dinàmica que té una àmplia experiència en la realització de projectes de recerca i innovació a nivell nacional i internacional, liderant línies d'investigació en arquitectures de xarxes fixes i mòbils, el 5G, les xarxes de sensors sense fils i tecnologies multimèdia basades en contingut, amb l'objectiu de desenvolupar nous productes, serveis i aplicacions en els camps de la eHealth, SmartCities & Smart Regions, Industria 4.0 i Societat Digital.


Vols saber-ne més? Visita la nostra web ! (http://www.i2cat.net/)


Què t'oferim?


  • Podràs treballar des de les nostres oficines o des de casa, el que prefereixis. Només et demanem un dia presencial a l'oficina per coordinar-te amb la resta de l'equip.

  • Contracte a temps complet.

  • Disposem d'un horari flexible per promoure la conciliació de la vida laboral i familiar

  • Jornada reduïda tots els divendres + els mesos de juliol i agost.

  • Salari fix + variable per objectius.

  • Tu decideixes si vols cobrar en 12 o 14 pagues.

  • Sistema de retribució flexible: Configura el teu salari segons les teves necessitats. T'oferim l'opció de tiquet restaurant, tiquet transport, suport al servei de guarderia i assegurança mèdica.

  • 27 dies laborables de vacances a l'any.

  • Tenim fruita a l'oficina per promoure un estil de vida saludable.

  • Cafè i te gratuït.

  • Si t'interessa, pots participar en esdeveniments del sector.

  • T'entregarem un ordinador portàtil. Pots triar el teu sistema operatiu, Mac, Linux o Windows.

  • Esdeveniments socials per a potenciar i fomentar el treball en equip.

  • Et donarem el suport per a desenvolupar la teva pròpia carrera formativa.

  • Treballarem contínuament perquè tinguis un pla de carrera i així impulsar el teu creixement i desenvolupament professional.

On ho faràs?


A i2CAT ja fa temps que tenim una política de teletreball establerta. Podràs treballar des de casa o des de l'oficina, el que s'ajusti millor a les teves necessitats. Només et demanem que assisteixis un dia a la setmana a l'oficina per mantenir-te connectat amb l'equip.


Si decideixes venir a l'oficina, estem ubicats a Zona Universitària, al costat del Campus Nord de la UPC, dins d'un entorn multidisciplinari i multicultural. És una zona molt ben comunicada (metro, tram, bus) amb bars i restaurants al voltant.


Les nostres oficines estan dissenyades amb un concepte open-office on tot és llum i transparència (no tenim sales opaques). Disposem d'es

Requisitos mínimos

Requisits mínims:


  • Titulació universitària en l'àmbit de les tecnologies digitals (Grau en Informàtica Enginyeria de Telecomunicació, etc.

  • Experiència mínima de 5 anys d'experiència en l’àmbit de la consultoria tecnològica i/o la gestió de projectes d'innovació i transformació digital i/o processos d'innovació tecnològica.

  • Coneixement en tecnologies digitals avançades (IoT, Drones, IA, New Space, etc)

  • Persona organitzada amb capacitat d’estructurar i planificar les tasques.

  • Orientació a resultats i proactivitat.

  • Habilitats demostrades en lideratge d'equips, gestió de projectes i organització d'esdeveniments.

  • Coneixement profund dels processos de co-creació i metodologies àgils.

  • Capacitat per treballar en entorns multidisciplinaris i gestionar múltiples projectes simultàniament.

  • Excel·lent habilitat de comunicació en català, castellà i anglès, tant oral com escrit.

Requisits desitjables:


  • Es valorarà experiència prèvia en l'ecosistema de recerca

  • Es valorarà experiència amb IBPM/CRM

  • Es valorarà experiència en tallers de co-creació, metodologies d'innovació i organització de concursos de reptes.



Compartir esta oferta