Anunciado el 28 de febrero
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Número de inscritos
8
Tags Relacionados
Descripción del empleo
Per important empresa fabircant i distribuïdora de mobiliari de la comarca d'Osona, seleccionem un/a especialista en e-commerce i Community Manager.

La seva missió serà gestionar la comunicació de l'empresa a les xarxes socials (Instagram, Tik-tok, Twiter, Facebook), creant contingut que incentivi la venda, en especial la venda online, portant-ne tota la gestió integral: publicitat, recepció i seguiment de les comandes i atenció al client.

En concret, les seves principals funcions seran:

- Crear contingut a les diferents xarxes socials i transmetre'l de forma adequada segons el seu interlocutor: clients, col.laboradors, distribuïdors, etc.. Interessant si té habilitat amb la fotografia i pot ser autònom en aquesta àrea.

- Gestió de la botiga online, essent el principal respnsable de les vendes d'aquest canal i ocupant-se tant de la publicitat com de les comandes i l'atenció al client, així com la logística associada.

- Contacte amb altres canals de comunicació a efectes de publicitat: revistes de mobles i decoració, d'arquitectura, etc. alhora que s'incentivarà la recerca de nous canals fins ara no explorats.

-Col.laboració amb els departaments de Màrqueting i Comercial, així com Logístic.

Requisitos mínimos
Estudis de Comerç internacional, ADE, Publicitat o similar, amb especialització en xarxes socials o expeirència en aquest àmbit d'almenys 2 anys.

Experiència en e-commerce.

Anglès fluid sobretot a nivell escrit per a realitzar totes les comunciacions en aquest idioma.

Orientació al client i a objectius.

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta