T'agradaria tenir responsabilitats i sentir que la teva feina és crucial pel bon funcionament de l'empresa? Estàs cercant una posició on poder aportar les teves habilitats en un entorn i en què la teva alineació amb el Front Office serà clau per al negoci?
Si la resposta és sí, tenim l'oportunitat laboral que estaves esperant.
Cerquem un/a Responsable dels Serveis de Back Office, amb una mentalitat orientada a la millora contínua, amb una forta capacitat tècnica i analítica que pugui visualitzar i implementar l'estratègia fins a l'operativa. El teu rol serà important per a garantir l’eficiència i l’harmonia entre els processos interns i l’equip comercial assegurant una experiència del client excepcional.
Aquesta posició dependrà directament de la D.General i tindrà una interdependència amb la D.Comercial, tenint competències importants com la gestió i organització de l'equip fins a la coordinació amb altres departaments, funcions essencials per l'assoliment dels objectius empresarials.
Com a Responsable dels Serveis de Back Office, lideraràs un equip en el què esperem que aportis la teva passió pel seu creixement i desenvolupament professional. Aquest rol és fonamental per garantir el bon funcionament de l'àrea, a més de promoure un entorn de treball positiu i amb el que impulsareu l'excel·lència i l'eficiència en totes les operacions.
Quines considerem que seran les teves funcions principals? A continuació te les exposem:
Com que volem que tinguis èxit en el teu nou rol com a responsable de l'àrea de Back Office, requerim els següents coneixements, experiència i habilitats;
Formació requerida: Per aquesta posició es tindran en compte les formacions relacionades amb la Gestió d’Assegurances i la gestió de projectes, entre altres afins.També es valorarà que tinguis el curs de corredor d’assegurances, o formacions específiques d’aquest sector.
Experiència: Mínim 5 anys, necessàriament al sector de l’assegurança i amb departaments i àrees de back office.
Les Habilitats que esperem que com a Responsable despleguis a l'organització i a l'equip fonamentalment són: la teva capacitat d'organització, planificant i gestionant les prioritats. També és molt important que aportis la teva visió de negoci, comercial i orientació a resultats. Tot i ser una posició i àrea molt tècnica, ens agradaria que ens poguessis aportar una visió creativa a l'hora d'aportar millores i revertir ineficiències, sense perdre el rigor i la qualitat que requereix l'àrea. Finalment, la teva capacitat per gestionar persones, conduir i fer créixer un equip és l'habilitat més important que esperem amb la teva incorporació.
Competències Lingüístiques: Es requereix el domini del Català, Castellà nivell natiu i es valorarà els coneixements del Francès i l’Anglès.
Competències Digitals: Domini del Paquet Office a nivell usuari.
Si has llegit i t'has indentificat amb l'oportunitat, inscriu-te i així podrem explicar-te amb més detall l'empresa, l'àrea i l'equip!
Para completar tu candidatura, Lidera necesita completar tu registro en su web.