Anunciado 22 de mayo
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo



T'agradaria tenir responsabilitats i sentir que la teva feina és crucial pel bon funcionament de l'empresa? Estàs cercant una posició on poder aportar les teves habilitats en un entorn i en què la teva alineació amb el Front Office serà clau per al negoci?


Si la resposta és sí, tenim l'oportunitat laboral que estaves esperant.


Cerquem un/a Responsable dels Serveis de Back Office, amb una mentalitat orientada a la millora contínua, amb una forta capacitat tècnica i analítica que pugui visualitzar i implementar l'estratègia fins a l'operativa. El teu rol serà important per a garantir l’eficiència i l’harmonia entre els processos interns i l’equip comercial assegurant una experiència del client excepcional.


Aquesta posició dependrà directament de la D.General i tindrà una interdependència amb la D.Comercial, tenint competències importants com la gestió i organització de l'equip fins a la coordinació amb altres departaments, funcions essencials per l'assoliment dels objectius empresarials.


Com a Responsable dels Serveis de Back Office, lideraràs un equip en el què esperem que aportis la teva passió pel seu creixement i desenvolupament professional. Aquest rol és fonamental per garantir el bon funcionament de l'àrea, a més de promoure un entorn de treball positiu i amb el que impulsareu l'excel·lència i l'eficiència en totes les operacions.


Quines considerem que seran les teves funcions principals? A continuació te les exposem:


  • Col·laboració estreta amb l’àrea comercial per entendre les seves necessitats i assegurar una resposta eficaç i eficient des del Back Office.

  • Suport a comercials interns i agents externs en cotitzacions complexes.

  • Supervisió i coordinació de les activitats Back Office, incloent-hi la gestió de pòlisses, la facturació, el suport administratiu i altres processos interns.

  • Supervisió del procediment SEPA i del procediment de Prevenció de Blanqueig de Capital, a més de la preparació i manteniment del llistat de beneficiaris.

  • Gestió de la cartera assignada, que solen ser dels clients més importants i complexes.

  • Implementació de pràctiques i procediments per a la millora de la qualitat del servei detectant possibles necessitats del departament.

  • Elaboració d'informes que ajudaran a la millora estratègica comercial.

  • Control i gestió de pòlisses.

  • Participació en l'establiment d'incentius del departament i comunicació mensual del compliment d'objectius.

  • Execució i supervisió de les consignes marcades des de la Direcció.



Requisitos mínimos

Com que volem que tinguis èxit en el teu nou rol com a responsable de l'àrea de Back Office, requerim els següents coneixements, experiència i habilitats;



Formació requerida: Per aquesta posició es tindran en compte les formacions relacionades amb la Gestió d’Assegurances i la gestió de projectes, entre altres afins.També es valorarà que tinguis el curs de corredor d’assegurances, o formacions específiques d’aquest sector.


Experiència: Mínim 5 anys, necessàriament al sector de l’assegurança i amb departaments i àrees de back office.


Les Habilitats que esperem que com a Responsable despleguis a l'organització i a l'equip fonamentalment són: la teva capacitat d'organització, planificant i gestionant les prioritats. També és molt important que aportis la teva visió de negoci, comercial i orientació a resultats. Tot i ser una posició i àrea molt tècnica, ens agradaria que ens poguessis aportar una visió creativa a l'hora d'aportar millores i revertir ineficiències, sense perdre el rigor i la qualitat que requereix l'àrea. Finalment, la teva capacitat per gestionar persones, conduir i fer créixer un equip és l'habilitat més important que esperem amb la teva incorporació.


Competències Lingüístiques: Es requereix el domini del Català, Castellà nivell natiu i es valorarà els coneixements del Francès i l’Anglès.


Competències Digitals: Domini del Paquet Office a nivell usuari.


Si has llegit i t'has indentificat amb l'oportunitat, inscriu-te i així podrem explicar-te amb més detall l'empresa, l'àrea i l'equip!





Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta