Anunciado 26 de noviembre
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
6
Tags Relacionados
Descripción del empleo



T'agradaria treballar en una organització socialment sostenible? Tenim una oportunitat a una empresa referent en el seu sector, la qual treballa fermament per mantenir la proximitat amb els seus clients com a valor principal.


És per això que estem en cerca d'una persona orientada al client amb un nivell alt d'anglès per tal de poder comunicar-se correctament amb el mercat internacional i proactiva amb experiència en el sector. Sents que et defineix? Et continuem explicant!



Les funcions a portar a terme són:


  • Introducció de comandes en sistema.

  • Introducció i control d'albarans.

  • Control de documentació.

  • Suport administratiu en tasques pròpies del departament.

  • Resolució d'incidències.

  • Cerca, gestió i contacte amb proveïdors.

S'OFEREIX


  • Contracte indefinit directe per empresa.

  • Jornada completa de dilluns a divendres.

  • Horari de 8 a 13h i de 14h a 17h.

  • SBA: 20.000 - 23.000€



Requisitos mínimos
  • Formació en ADE o Ciències empresarials. (o bé Experiència assimilable).

  • Coneixements: En interpretació de plànols.

  • Mínim 3 anys d'experiència en lloc de treball o empresa similar.

  • Idiomes: Català, castellà i anglès (valorable francès).




Compartir esta oferta