40652 - Operador/a d'Atraccions - TIBIDABO

Anunciado 2 de mayo
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
15.000€ - 18.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
2
Número de inscritos
4
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Esta oferta es gestionada des de BARCELONA ACTIVA, com un procés d'incorporació urgente, per l'empresa B:SM (Barcelona de Serveis Municipals) que necessita incorporar personal per al Parc d'Atraccions TIBIDABO, con el perfil: Operador/a d 'Atracciones.


Només s'enviaran los CV's que més encaixin amb el perfil sol·licitat per l'empresa


Funciones:


La función más importante es la de ser facilitadores de experiencias para todas aquellas personas que visiten el Parque de Atracciones del Tibidabo. En este sentimiento, ayudar en el propòsit del Parc fer que tothom que es relacioni amb el Tibidabo es senti feliç . Tareas: - Compartir y contagiar el entusiasmo y la ilusión de nuestra feina tanto como nuestras empresas con la clientela. - Oferir una atención al cliente basada en la empatía con ella, des de la flexibilitat i el respecte. - Vetllar per l´acompliment de les mesures de seguretat de les diferentes posiciones de treball del Parc. - Controlar los accesos de las atracciones según las alçades estipuladas, comprobar las medidas de seguridad pertinentes, posar en marcha la atracción, controlar el ciclo de seguridad de la atracción y ayudar en el desalotjament de la mateixa.


  • Tipus de relación profesional: Contracte

  • Tipología de contrato: Indefinido, Fijo discontinuo

  • Núm. Horas fijas: 40h, de dilluns a diumenge, amb 2 dies descans seguits

  • Horari: 11:45-21:15

  • Retribución bruta anual: 16455,26



Requisitos mínimos
  • Categoría profesional: Auxiliares

  • Formació reglada requerida: Molt valorable tenir un CFG Mig relacionat amb el Turisme i l'Hostaleria, Batxillerat o estudis relacionats, i/o experiència acreditada en tareas familiares en l' atenció al cliente.

  • Temps d'experiència: experiencia valorable en atención a la clientela.

  • Competències personales més desenvolupades: Autocontrol, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la calidad

  • Idiomas: Castellà - Avançat, Català - Avançat



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta