Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Important empresa del sector de l'electrònica situada a Vic precisa incorporar a la seva plantilla un back office comercial amb experiència que vingui del sector industrial.
La persona haurà de donar suport a direcció comercial i gestionar la cartera de clients, fer entrega i seguiment d'ofertes i resoldre incidències que puguin sorgir al departament.
FUNCIONS MÉS IMPORTANTS DEL LLOC DE TREBALL
• Donar d’alta els nous clients i mantenir els actuals.
• Preparació de la documentació d’ofertes i altes al sistema.
• Seguiment dels terminis d'ofertes dels diferents departaments implicats.
• Tasques específiques acordades de seguiment i contacte directe amb el client a nivell operatiu (sense decisions estratègiques) i reportar al responsable de la compte i/o Responsable Comercial.
• Introducció de comandes al sistema d'allò que encara no ha passat a ser fabricació en sèrie (prototips, desenvolupaments, inversions)
• Facturació de comandes al sistema d'allò que encara no ha passat a ser fabricació en sèrie.
• Gestió de la facturació de Sèries
• Gestió i seguiment de validacions de comandes pendents de decisió comercial, bàsicament quan cal recotització (les decisions són preses pel Comercial o Director Comercial).
• Mantenir els fitxers ( JAVA i intranet ) actualitzats amb totes les dades i també l´arxiu físic.
• Múltiples i variades tasques de seguiment i gestió que en industrial (EMS), no s'estan portant a terme pel Cap de projecte a nivell tècnic (com si que es fa a nivell d'automoció).
Requisitos mínimos
FORMACIÓ QUE REQUEREIX EL LLOC DE TREBALL:
• Formació FP2 d'administració comercial.
COMPETENCIES TÈCNIQUES :
• Domini del paquet Office
• Domini alt d'anglès (First). No serà necessari parlar-lo a diari.
• Preferiblement amb coneixements tècnics.