Tècnic/a de redacció de Projectes Socials (Estable, amb treball remot i flexibilitat horària)

Fundació Pere Tarrés
Barcelona, Barcelona
Anunciado 31 de enero
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
11
Descripción del empleo

T'agradaria que la teva feina tingués un impacte social? Si ets una persona proactiva, apassionada pels reptes i amb experiència en redacció de projectes, volem conèixer-te!



Què oferim?


Incorporació Immediata: Busquem professionals compromesos i llestos per unir-se a la nostra empresa de manera ràpida i eficient.


Tipus de Contracte: Oferim un contracte indefinit, proporcionant estabilitat i creixement professional a llarg termini.


Jornada i Horari Flexible: Amb horaris d'entrada entre les 8 i les 10 de dilluns a dijous, i sortides entre les 17 i les 19. Els divendres, la jornada és de 8 a 14:30h, amb la possibilitat de gaudir d'una segona tarda lliure més a la setmana.


Treball Remot: Valorem l'equilibri entre la vida laboral i personal, oferint la possibilitat de treballar en remot




Quines tasques desenvoluparàs?


A la nostra Oficina Tècnica redactem projectes d'àmbit social per presentar-los a concursos públics i privats, les teves principals responsabilitats seràn:


Identificació i Anàlisi d'Oportunitats: Cercar licitacions potencialment interessants, analitzant de manera proactiva el mercat.


Elaboració i Presentació de Projectes: Redactar, investigar, corregir i presentar projectes a licitacions públiques, assegurant la qualitat i competitivitat de les propostes.


Elaboració de Projectes Marc: Desenvolupar projectes marc que reflecteixin la visió i proposta de l'entitat.


Lideratge i Seguiment en Licitacions: Coordinar i seguir el procés de licitació, realitzant consultes al client per assegurar una comprensió clara de les seves necessitats.


Proposta de Projectes Innovadors: Col·laborar amb els caps i directors proposant projectes innovadors i estratègies per al creixement.


Sistematització de la Informació: Mantenir una base de dades organitzada utilitzant eines com Excel i CRM per gestionar la informació relacionada amb les licitacions.




Requisitos mínimos
  • Experiència en la redacció i de projectes socials i de lleure per a concursos públics.

  • Estudis en Ciències Socials (Sociologia, Polítiques, Pedagogia, Educació Social...).

  • Nivell de català i castellà nadiu.



Compartir esta oferta