A la Fundació Puigvert necessitem un AUXILIAR ADMINISTRATIU o una AUXILIAR ADMINISTRATIVA ADMISSIONS (Jornada Parcial - Suplències) per incorporar-se al Departament d'Admissions Públiques.
A nivell contractual s'ofereix:
-Contracte temporal, suplència
-Jornada parcial, 30h setmanals
-Horari 11.30 a 17.30h aprox, de dilluns a divendres
-Conveni SISCAT
REQUISITS IMPRESCINDIBLES
- Formació acadèmica mínima CFGM – família Administració i Gestió, o equivalent.
- Experiència mínima dos anys desenvolupant tasques administratives i d’atenció al client, preferentment al sector hospitalari o assistencial.
- Idiomes català/castellà bilingüe.
- Coneixements d’anglès, nivell mig.
- Coneixements ofimàtica nivell usuari
ES VALORARÀ
- Coneixements del programa: HCIS, Quenda
- Formació en atenció al client i gestions administratives.
Para completar tu candidatura, Fundació Puigvert necesita completar tu registro en su web.