Tipo de contrato
Indefinido
Salario
21.000€ - 24.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Entitat privada de caràcter social, sense ànim de lucre, amb més de 40 anys d'experiència en els serveis d'atenció domiciliària per a persones d'edat avançada, diversitat funcional o que es trobin en una situació sobrevinguda, està cercant un/a Administratiu/iva serveis SAD delegació (Barcelona, St. Boi i Badalona)
Tasques:
- Fer lliurament del document informatiu a les persones cuidadores en el moment de la incorporació al servei i atendre les dubtes referents als seus drets i obligacions.
- Preparar la Tauleta per a la signatura digital dels documents necessaris abans de la incorporació al servei, que prèviament RH posa a disposició en LA BBDD.
- Configurar l'App del marcatge, en el moment de l'alta del/a assistent.
- Preparar, lliurar i registrar el material de protecció al/a assistent (bata corporativa, màscares, guants, bates plàstiques de protecció, etc).
- Gestionar les incidències de les persones cuidadores (vacances, permisos laborals, baixes de servei, baixes voluntàries, baixes IT, etc.), així com assignació dels serveis.
- Atendre telefònica i presencial de qualsevol incidència en el servei per part dels assistents/es.
- Seguiment continuat dels assistents en els serveis per a garantir la qualitat del servei.
- Introduir les dades relacionades amb la incidència servei en la BBDD.
- Gestionar la Custòdia de Claus, seguint el Procediment corresponent.
S'ofereix:
- Tipus de relació professional: Contracte
- Tipologia de contracte: Indefinit
- Núm. Hores setmanals: 40
- Horari: Horari: de 10h a 14h i de 15h a 19h de dilluns a divendres.
- Retribució brut anual: Salari brut anual: 21.000 - 22.500¿ (segons formació i experiència).
Requisitos mínimos
- Categoria professional: Oficial de 2ª
- Formació reglada requerida: Gestió de Serveis d'Entitats socials. Grau de Treball Social, Educació Social. Cicle formatiu de Grau Superior d'Administració (CFGS)
- Temps d'experiència: 1-3
- Coneixements informàtics: Ús d'eines informàtiques de gestió.
- Altres requeriments específics:
- Experiència en la gestió de serveis d'atenció domiciliaria.
- Assignació de personal i organització.
- Control i seguiment de la prestació del servei.
- Capacitat d'organització, planificació de persones cuidadores y gestió de serveis.
- Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Millora competencial en clau de gènere, Autocontrol, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Pensament Conceptual, Comunicació, Pensament Analític, Preocupació per l'ordre i la qualitat
- Idiomes: Castellà - Avançat, Català - Avançat
Inscribirme a esta ofertaEmpleos similares
Administrativo/ Agente de Recobros/Híbrido/ Barcelona. (H/M/X)
AUXILIAR ADMINISTRATIVA- 12H/SEMANALES (H/M/X)
Administrativo/a de laboratorio
Administrativo/a digitalización
Administrativo/a Fiscal – Soporte en Gestión Tributaria (H/M/X)
Más empleos en Barcelona Activa
50716 - Oficial Administrativo/va de Gestión de Suministros
50709 - Técnico/a de Contabilidad y Finanzas
50708 - Comercial transport i logística