Som una associació que té l'objectiu d'oferir formació, assessorament, i orientació pedagògica per a persones adultes i professionals del sector social en diverses temàtiques.
Busquem un/a Gestor/a Econòmic/a:
La persona serà l'encarregada d'executar les tasques administratives i de gestió econòmic necessàries per al correcte funcionament de l'entitat:
- Control pressupostari i comptable de l'entitat i dels programes.
- Control i registre de despeses i ingressos (subvencions, prestacions de serveis, donacions, altres).
- Realització de la justificació econòmica de projectes.
- Control dels tràmits burocràtics amb les administracions públiques, empreses, proveïdors.
- Suport en la gestió laboral: documentació riscos laborals, LOPD, control nòmines, registre retributiu
- Contacte i seguiment amb les gestories laboral i comptable, inclosa la preparació de la documentació necessària per al compliment de les obligacions fiscals.
- Preparació de documentació per l'auditoria dels comptes anuals i la rendició de comptes, i per les possibles auditories específiques dels projectes.
- Facturació.
- Gestió documental.
- Actualització dels documents interns de l'associació
- Coordinació periòdica amb l'equip de coordinació de l'entitat.
S'ofereix:
Desde Marlex Human Capital, estamos colaborando con una gestoría multidisciplinar en Hospitalet de Llobregat, que actualmente tiene la necesidad de incorporar a un/a responsable para el departamento contable.
¿Cuál será tu misión en la empresa?
La persona seleccionada se encargará de:
Al perfil seleccionado se le ofrece:
Somos Grupo SIFU, Centro Especial de Empleo líder en la prestación de Facility Services socialmente responsables. Con 25 años de experiencia y más de 4.500 profesionales, el 89% con algún tipo de discapacidad, damos servicio a más de 1.600 clientes y estamos presentes en España y Francia.
¿Tienes experiencia en el área de contabilidad - Facturación?
La persona seleccionada se responsabilizará de todos los cobros recibidos de clientes del grupo, su gestión y contabilización.
Tus responsabilidades serán:
· Recibo, clasificación, y registro de facturas de proveedores.
· Altas, bajas y mantenimiento del fichero maestro de proveedores.
· Gestión de pagos, confección de remesas de pago.
· Gestión cartera y auxiliar de proveedores, liquidación de partidas.
· Atención telefónica a proveedores y resolución de incidencias.
· Otras tareas relacionadas con la gestión del departamento financiero
¿Qué ofrecemos?
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.