Anunciado 20 de febrero
Tipo de jornada
Parcial - Indiferente
Tipo de contrato
De duración determinada
Salario
18.000€ - 18.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Som una associació que té l'objectiu d'oferir formació, assessorament, i orientació pedagògica per a persones adultes i professionals del sector social en diverses temàtiques.



Busquem un/a Gestor/a Econòmic/a:


La persona serà l'encarregada d'executar les tasques administratives i de gestió econòmic necessàries per al correcte funcionament de l'entitat:
- Control pressupostari i comptable de l'entitat i dels programes.
- Control i registre de despeses i ingressos (subvencions, prestacions de serveis, donacions, altres).
- Realització de la justificació econòmica de projectes.
- Control dels tràmits burocràtics amb les administracions públiques, empreses, proveïdors.
- Suport en la gestió laboral: documentació riscos laborals, LOPD, control nòmines, registre retributiu
- Contacte i seguiment amb les gestories laboral i comptable, inclosa la preparació de la documentació necessària per al compliment de les obligacions fiscals.
- Preparació de documentació per l'auditoria dels comptes anuals i la rendició de comptes, i per les possibles auditories específiques dels projectes.
- Facturació.
- Gestió documental.
- Actualització dels documents interns de l'associació
- Coordinació periòdica amb l'equip de coordinació de l'entitat.



S'ofereix:


  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Temporal

  • Durada de contracte: Substitució baixa laboral + de 6 mesos

  • Núm. Hores setmanals: 30

  • Horari: Matins intensiu

  • Retribució brut anual: 17.965



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Tècnics mitjos i assimilats

  • Formació reglada requerida: e. CFG Superior - e. CFG Superior, j. Llicenciatura - j. Llicenciatura

  • Formació complementària: -Experiència professional en gestió econòmica/financera de projectes i subvencions públiques i en general d'entitats socials (tresoreria, pressupostos, RH).
    -Experiència de treball amb les administracions públiques, entitats socials o del sector

  • Temps d'experiència: 1-3

  • Coneixements informàtics: - Coneixements mitjans-alt d'ofimàtica i bases de dades.
    - Coneixements mitjans-alts de comptabilitat i ús de programes comptables.

  • Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Planificació i organització, Iniciativa, Pensament Analític, Preocupació per l'ordre i la qualitat

  • Idiomes: Català - Avançat



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta