Bienvenid@ a Eurostars Hotel Company, La Industria de la Felicidad
Eurostars Hotel Company es la cadena hotelera de Grupo Hotusa del que forman parte las marcas Eurostars Hotels, Áurea Hotels, Exe Hotels, Ikonik Hotels, Crisol Hotels y Tandem Suites.
Actualmente, nuestro portofolio cuenta con más de 250 hoteles con presencia en más de 18 países de todo el mundo. Nuestra actividad está avalada por un importante know how que se refleja en todos los ámbitos, desde la gestión hotelera a los valores de marca o al cuidado en la experiencia del huésped.
Estamos convencidos de que el éxito de una empresa reside en el desarrollo del talento y la ilusión del equipo humano que lo forma. Por ello, buscamos personas que sientan pasión por su trabajo y que quieran crecer con nosotros.?
¿Quieres unirte a la Industria de la felicidad?
Buscamos un/a técnico/a de mantenimiento para nuestro Hotel 4* - Marivent, Mallorca.
¿De qué serás responsable?
· Identificar todos los equipos sujetos a mantenimiento.
· Verificar y ejecutar el plan de mantenimiento preventivo y correctivo.
· Inspeccionar el estado de las instalaciones, maquinaria y equipos.
· Contactar y supervisar los servicios de mantenimiento subcontratados y el desarrollo de las inspecciones reglamentarias.
· Ejecución de reparaciones básicas de mantenimiento corriente del edificio en coordinación con las necesidades transmitidas por los demás departamentos del hotel así como de acuerdo con las necesidades encontradas tras la ejecución de los planes de mantenimiento preventivo.
¿Qué buscamos?
-Conocimientos en fontanería general del edificio, instalaciones eléctricas, instalaciones de Protección Contra Incendios, detección de averías, instalaciones de climatización y producción de Agua Caliente Sanitaria.
· Muy importante conocimientos sobre control y prevención de legionella. (instalaciones con SPA y piscinas)
· Habilidades en mantenimiento generalista (carpintería, albañilería, electricidad, fontanería, pequeñas labores de jardinería etc.)
- Buscamos a una persona dinámica, con la suficiente autonomía como para gestionar el departamento de mantenimiento de su hotel, con capacidad de aprendizaje y adaptación y orientado al servicio y a la disponibilidad
¿Qué ofrecemos??
En Eurostars Hotel Company podrás formar parte de una empresa líder en el sector travel, en continuo crecimiento y expansión global, que apuesta por el constante desarrollo profesional de su equipo.
Además, al formar parte de Eurostars Hotel Company podrás disfrutar de los siguientes beneficios:?
50% de descuento en nuestros hoteles de alta gama: Podrás beneficiarte de descuentos de hasta el 50% en todos nuestros magníficos hoteles 4*/5* alrededor del mundo y hasta un 20% para tus familiares.?
Formación The Power Business School: Acceso 100% gratuito e ilimitado a todas las formaciones (MBA, digital, ofimática, Skills etc) de la mano de nuestro partner The Power Business School, la escuela de negocios online nº 1 del mercado e impartida por los mejores profesionales en activo del sector. ?
Acceso a nuestro Club del Empleado: donde podrás beneficiarte de diferentes tipos de descuentos y ventajas de todo tipo (ocio, tecnología, deporte, moda etc)
Disfrutar de noches de hotel gratis: con el Programa de referenciados de Eurostars Hotel Company, recompensamos las recomendaciones que se transforman en contrataciones. Si recomiendas a alguien y le contratamos, recibes noches de hotel gratis.
? Si este proyecto te interesa y crees que encajas en el perfil, nos encantaría que apliques a la posición. O, si conoces a alguien que le pueda interesar, no dudes en compartir esta oferta.?
El nostre client, sólida empresa realcionada amb el món animal i veterinari, amplia plantilla!!
Volem incorporar una persona polivalent, per donar suport en:
Pensem en una persona amb molt de gust pel món animal, les mascotes, etc..., amb alt grau d'iniciativa, polivalència, proactivitat, ...
OFERIM:
Intress cerca un/a Referent d'Emancipació per poder formar part del servei que gestionem de PIL (Pisos d'Insercció Laboral per a joves) que gestionem a la zona de Reus,Tarragona (amb mobilitat per la província).
Aquest recurs proporciona residència a persones treballadores de setze a divuit anys tutelades per l'Administració de la Generalitat de Catalunya i a persones majors d'edat extutelades.
L'objectiu d'aquest servei és facilitar la seva autonomia i reforçar la seva independència per tal de finalitzar amb èxit el seu procés d'integració social.
Què farás?
Què oferim?
Data incorporació: subjecte a adjudicació, estem a l'espera de resolució.
Data fi: 31/12/2024
Tipus de contracte: de duració determinada.
Jornada: 16h setmanals
Horari: de dilluns a dimecres
-Dilluns 10-15h
-Dimarts 14-20h
-Dimecres 10-15h
Retribució: 662,5€ brut/mensual (x14 pagues).
La Fundació i2CAT està cercant un perfil tècnic que hagi cursat un grau mitjà o superior en sistemes microinformàtics i xarxes, o similar, per a incorporar-se a l'equip DIMO (Digital Innovation Management Office).
El/la candidat/a treballarà en el marc de la prova pilot de l’Oficina d’Atenció Ciutadana Mòbil. Aquest pilot s’emmarca dins del projecte del TDA 5G Rural, un projecte liderat per la Generalitat de Catalunya i la Fundació i2CAT. L’objectiu d’aquest pilot pretén accelerar el desplegament de la xarxa 5G en zones rurals de Catalunya, reduir l’escletxa digital, garantir un desplegament de la 5G en el menor termini possible, complementar els desplegaments de xarxa tradicionals i dinamitzar el teixit industrial i millorar els serveis a la ciutadania.
De la mà de la Direcció General de Serveis Digitals i Experiència Ciutadana, es planteja un cas d’ús en forma de prova pilot per tal d’apropar el servei de suport a la gestió de tràmits burocràtics a les poblacions sense presència física d’oficines d'atenció ciutadana i, alhora, proposar solucions als problemes de connectivitat que pateixen moltes zones rurals.
Les tasques principals de la persona seleccionada seran:
El model del vehicle és una California 6.1 Outdoor Camper Batalla Corta (Volkswagen).
Qui som?
La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació, que impulsa activitats de R+D+i en l'àmbit d'arquitectures, aplicacions i serveis de la Internet avançada. El centre aposta per un nou model d'innovació basat en la col·laboració entre les empreses, les administracions públiques,el món acadèmic i els usuaris. En col·laboració amb aquests socis, les nostres unitats de recerca i innovació volen produir tecnologies isolucions amb l'objectiu de convertir Catalunya en una regió intel·ligent líder i global en una Europa intel·ligent, amb una economia de valor afegit pròspera i una societat innovadora.
i2CAT és una organització dinàmica que té una àmplia experiència en la realització de projectes de recerca i innovació a nivell nacional i internacional, liderant línies d'investigació en arquitectures de xarxes fixes i mòbils, el 5G, les xarxes de sensors sense fils i tecnologies multimèdia basades en contingut, amb l'objectiu de desenvolupar nous productes, serveis i aplicacions en els camps de la eHealth, SmartCities & Smart Regions, Industria 4.0 i Societat Digital.
Vols saber-ne més? Visita la nostra web ! (http://www.i2cat.net/)
Què t'oferim?
On ho faràs?
i2CAT és una organització compromesa amb la igualtat d’oportunitats. És per això que cerquem augmentar el nombre de dones en aquelles àrees on estan subrepresentades i, per tant, animem explícitament al col·lectiu de dones a inscriure’s.
i2CAT també és compromesa amb la diversitat i cerquem augmentar el nombre de persones amb diversitat funcional dins la nostra plantilla.
Si el que has llegit et sona bé.... ¡fem un cafè i t’expliquem més!
En cas que t’hagi agradat però no sigui la teva oferta de feina, potser coneguis a una altra persona que encaixi perfectament i a la que li vulguis recomanar!
Objetivo del puesto
Gestionar, junto con el resto del equipo del área de personas en la delegación, el área de administración de personal y desarrollo en el ámbito de los recursos humanos, implementando los planes de acción en línea con las políticas de RRHH de la entidad (selección, promoción, formación, desarrollo, retribución) y el ámbito de la prevención de riesgos laborales, con el fin de promover el desarrollo profesional, la seguridad y salud de los colaboradores de la delegación. En dependencia directa de la Responsable Territorial de Desarrollo de Personas en la Delegación.
Funciones principales
EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per al Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç (CDIAP), ofereix:
Descripció del servei:
El Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç (CDIAP) del Parc Taulí està integrat en el Servei de Medicina Pediàtrica (dintre de l'Àrea d'Atenció a la Dona i a l'Infant) del Parc Taulí. Forma part de la Xarxa de Serveis Públics concertats del Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya per a l'atenció dels infants amb alteracions i/o signes de risc en el seu neurodesenvolupament.
Funcions generals:
Abordatge diagnòstic i terapèutic de les alteracions/ trastorns del neurodesenvolupament en primera infància. Treball amb famílies i coordinació amb els recursos educatius i socials del territori.
Requisits
Es valorarà
S’ofereix
Incorporació a l’equip de treball del Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç (CDIAP) del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí.
La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4a del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral.
Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni de la Sanitat Concertada Catalana amb jornada parcial.
Procés de selecció
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
1.- Curriculum vitae.
2.- Titulació acreditativa del requisit.
3.- Acreditacions formatives.
4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: 5 de maig de 2024
Codi: 9145
Desde EIA21, estamos en búsqueda de un/a técnico/a de procesos para uno de nuestros clientes. El cliente en cuestión, brinda servicios integrales en el sector energético: generación, transmisión y distribución de energía eléctrica, además de la gestión de proyectos de energías renovables. Posteriormente incursiona en el Tratamiento y Valorización de Residuos, Plantas Térmicas, Procesos Termoquímicos y Co-desarrollo de Proyectos.
El perfil que se requiere, debe ser un técnico generalista de procesos con al menos 5 años de experiencia.
Debe tener experiencia en:
Intress cerca personal de Neteja per cobrir suplències com a corretorn, a la Llar Garbí i Llevant, és un centre residencial per infants i joves, ubicat a la zona de Tarragona.
Aquest centre és un servei residencial d'acolliment, que disposa de mesures estructurals de protecció per a la guarda i educació de les seves persones usuàries, tutelades per l'Administració de la Generalitat de Catalunya.
La persona que incorpora es per fer serveis en una llar residencial per infants i joves que es troben en situació de vulnerabilitat. Son tasques relacionades amb la neteja del centre i ajuda domèstica.
Què farás?
Netejar el centre (habitacions, zones comuns, wc), en el seu ús diari amb la finalitat d'adequar-ho a les exigències d'higiene necessàries per al desenvolupament de les diferents activitats.
Organitzar i ser responsable de l'estoc de materials de neteja i bugaderia, amb la finalitat de facilitar el seu accés de cara a la neteja del centre.
Què oferim?
Tipus de contracte: interinatge
Incorporació: depèn de la suplència a cobrir.
Jornada: 10h setmanals.
Horari: de dilluns a dijous, a les tardes + Dissabte al mati.
Retribució: 320,90€ mensual brut (x 14 pagues).
Si estas buscando desarrollar tus competencias directivas y crecer en una empresa que genera impacto directo en la vida personal y profesional de miles de personas, el programa de Future Leaders es tu sitio. En Marlex estamos buscando a los líderes del futuro, y para encontrarlos lanzamos la segunda edición del programa de desarrollo profesional en septiembre 2024.
Marlex es la empresa nacional puntera en el sector de la selección de perfiles generalistas, especialistas y middle management, Además, Sarah Marlex es la marca especializada en la selección de perfiles ejecutivos, así como en proyectos de consultoría del sector. Con más de 27 años de trayectoria y 70 oficinas por el noreste peninsular, Marlex ha tenido impacto en más de 10.000 familias a través de la generación de oportunidades laborales.
La posición
En Marlex creemos en las relaciones de alta calidad humana, y además creemos en el talento joven para marcar un punto de disrupción en la estrategia y crecimiento de la empresa. Buscamos talento en las zonas de Catalunya, Madrid y Norte de España para poder formar nuestro equipo de futuros directivos y potenciar el crecimiento de Marlex.
El objetivo de este Graduate Program es poder formar a gente con gran actitud y motivación, con ganas de aprender sobre las distintas áreas de la compañía. Durante 2 años, los Future Leaders harán rotación entre las diferentes divisiones de negocio adquiriendo una visión global de la compañía.
Future Leaders te ofrece:
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Desde Marlex Great People, estamos buscando incorporar para una PYME dedicada a la formación (metro Republica Argentina) a un técnico/a RRHH y selección:
Tus funciones serán:
Qué ofrecemos:
· Proyecto estable, con un contrato inicial de aproximadamente 5 meses e incorporación a plantilla.
· Alta proyección y crecimiento en la empresa
· Horario: de lunes a jueves de 10h a 19 horas
· Banda salarial entre 25.000 - 28.000 € B/A
· Ubicación: Metro República Argentina
· Incorporación inmediata
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.