Anunciado 25 de abril
Tipo de jornada
Parcial - Indiferente
Tipo de contrato
De duración determinada
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Busquem un/a Administratiu/iva de Recursos Humans. La persona seleccionada, en col·laboració amb la Direcció Assistencial de la Residència, es responsabilitzarà de la gestió dels RRHH de la Residències de Montesquiu i Sant Pere de Torelló d’acord a les directrius i polítiques establertes per SUMAR.


La persona seleccionada, en coordinació de l’àrea de gestió de persones, realitzarà, entre d'altres funcions:


  • Vetllar per la correcte dotació dels diferents torns de treball, gestionant les cobertures derivades de les incidències del personal.

  • Gestionar i portar el control dels calendaris dels/les professionals, gestionar les vacances, permisos i altres incidències.

  • Acollida nou personal, gestionar el procés d’acollida del nou personal (coordinació company/a que el formarà, entrega roba de treball i EPI’s, signatura del contracte de treball, explicació de les pautes inicials i entrega dels tutorials corresponents a formació PRL, portal del professional, entrega de claus i taquilla, etc).

  • Comunicar al seu responsable immediat les incidències o anomalies observades en el desenvolupament de la seva tasca, resoldre les que se li deleguin.

  • S’ocuparà de realitzar les entrevistes dels candidats/es que formen part de la borsa de la residència per realitzar substitucions de l’equip Gerocultor/a i de l’equip d’atenció indirecte.

  • Realitzarà la resolució de consultes i dubtes en matèria laboral.

  • Comunicarà a l’àrea de gestió de persones les altes, baixes i modificacions dels contractes de professionals de la residència.

En col·laboració amb la direcció Assistencial de la residència es farà càrrec de les incidències i funcions que se li deleguin relacionades amb el seu àmbit d’actuació.


S’ofereix:


Jornada: 30h setmanals de dilluns a divendres.


Contracte: inicialment contracte temporal de 9 mesos amb possibilitat de continuitat


Incorporació: A concretar


Salari: A convenir




Requisitos mínimos

Formació: Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Administració o similar. Valorable formació en l’àmbit social.


Experiència: Aportar experiència en un lloc de treball similar Es prioritzaran candidatures amb experiència en residència i coneixements teòrics i pràctics en Model ACP.


Idiomes: Domini del català i el castellà.


Residència: Sant Pere de Torello, Montesquiu o rodalies


Competències: Pensem en un/a professional compromès/a, amb facilitat per establir relacions interpersonals, amb bones habilitats socials i empatia vers els altres i amb predisposició i facilitat per a treballar en equip.


Alta capacitat de resolució de problemes i a treballar sota pressió. Professional proactiu, flexible i amb alta capacitat de planificació i organització.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta