Ordenar ofertas por:
Provincia:
A Coruña(419)
Álava/Araba(207)
Albacete(104)
Alicante(648)
Almeria(153)
Andorra(11)
Asturias(275)
Avila(46)
Badajoz(118)
Barcelona(5.667)
Bizkaia(660)
Burgos(165)
Caceres(82)
Cádiz(266)
Cantabria(210)
Castellón(252)
Ceuta(14)
Ciudad Real(87)
Córdoba(182)
Cuenca(57)
Gipuzkoa(398)
Girona(466)
Granada(195)
Guadalajara(158)
Huelva(91)
Huesca(132)
Illes Balears(699)
Jaén(83)
La Rioja(188)
Las Palmas(414)
León(151)
Lleida(282)
Lugo(110)
Madrid(4.745)
Málaga(628)
Melilla(18)
Murcia(545)
Navarra(280)
Ourense(101)
Palencia(79)
Pontevedra(296)
Salamanca(97)
Santa Cruz de Tenerife(255)
Segovia(74)
Sevilla(596)
Sin especificar(526)
Soria(57)
Tarragona(507)
Teruel(72)
Toledo(252)
València(1.176)
Valladolid(246)
Zamora(69)
Zaragoza(700)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(2.213)
Administración Pública(7)
Atención a clientes(956)
Calidad, producción, I+D(1.462)
Comercial y ventas(2.995)
Compras, logística y almacén(2.237)
Diseño y artes gráficas(152)
Educación y formación(97)
Finanzas y banca(129)
Informática y telecomunicaciones(1.239)
Ingenieros y técnicos(2.031)
Inmobiliario y construcción(936)
Legal(159)
Marketing y comunicación(623)
Otras actividades(1.403)
Otros(3.459)
Profesiones y oficios(1.358)
Recursos humanos(598)
Sanidad y salud(980)
Sector Farmacéutico(197)
Turismo y restauración(977)
Ventas al detalle(101)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Bachillerato(490)
Ciclo Formativo Grado Medio(168)
Ciclo Formativo Grado Superior(151)
Diplomado(513)
Doctorado(4)
Educación Secundaria Obligatoria(3.347)
Enseñanzas deportivas (regladas)(5)
Formación Profesional Grado Medio(1.219)
Formación Profesional Grado Superior(1.106)
Grado(1.133)
Ingeniero Superior(419)
Ingeniero Técnico(61)
Licenciado(74)
Máster(58)
Otros cursos y formación no reglada(25)
Otros títulos, certificaciones y carnés(95)
Postgrado(12)
Sin especificar(14.309)
Sin estudios(1.120)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(14.063)
Indiferente(592)
Intensiva - Indiferente(261)
Intensiva - Mañana(138)
Intensiva - Noche(15)
Intensiva - Tarde(30)
Parcial - Indiferente(2.932)
Parcial - Mañana(215)
Parcial - Noche(158)
Parcial - Tarde(150)
Sin especificar(5.755)
Mostrar
más
menos
Tipo de contrato:
A tiempo parcial(116)
Autónomo(1.193)
De duración determinada(2.635)
De relevo(8)
Fijo discontinuo(411)
Formativo(191)
Indefinido(9.343)
Otros contratos(6.616)
Sin especificar(3.796)
Mostrar
más
menos
Ver ofertas empleo

Ofertas de empleo de synergie

14 ofertas de trabajo de synergie


CARRETILLERO/A - PUENTE GRUA
importante empresa ubicada en Zona Franca, precisa incorporar un/a carretillero frontal de 5000kgs y puente grúa para mover y cargar mercancía.Ofrecemos:Contrato por ETT+ Lugo incorporación a plantilla.Horario de 6 a 14 o de 14 a 22h , turnos rotativos .Salario : 11.83€/horario
Jornada completa
Contrato a tiempo parcial
12€ - 12€ bruto/hora
Operario/a de envasado
SYNERGIE / Prat de Llobregat
Gavà, Barcelona
Hace 2d
Empresa dedicado a la cosmética, busca incorporar una operaria/o de envasado para rellenar manualmente envases líquidos. Ofrece:- Lunes a Viernes (horario flexible de 8:00 a 15:00h o 9:00 a 16:00h)- contrato de sustitución
Jornada completa
Otros contratos
11€ - 11€ bruto/hora
CATEGORY MANAGER – RAW MATERIALS

Cementos Molins Group is an international company that it’s expanding its business worldwide, so we are reinforcing our Corporate Procurement team with a new Category Manager specialised in Raw Materials.

You will be part of an engaged and diverse team and you will report directly to Procurement Corporate Director. You will have the responsibility of leading the category management of raw materials, either with Global Sourcing or assisting local procurement teams. You will be in direct contact with internal customers to deliver best-results.

MAIN RESPONSIBILITIES

  • Prepare the strategy of the category based on understanding business strategy and targets and supply market overview.
  • Identify synergies between businesses and develop Global sourcing when comes to it. Define the negotiations plan and develop competitive sourcing strategies.
  • Prepare general terms & conditions and draft contracts with our legal team and in accordance to Cementos Molins standards.
  • Prepare bid results and awarding proposals for approval. Close final contracts.
  • Asses and assist local teams when negotiating.
  • Manage contract performance.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Blockchain Software Engineer

The cybersecurity-blockchain area of the i2CAT Foundation is currently seeking an expert in blockchain for its research and innovation in Distributed Ledger Technologies (DLT) - Blockchain.

The position will focus on working within the blockchain research team to carry out research tasks in the field of smart contract production with the aim of creating secure applications that enable the connection and use of solutions based on Decentralized Autonomous Organizations (DAOs), managing and controlling payment systems, as well as valorizing and monetizing new economic models based on dynamic NFTs, open data, game theory, and new economies.
The candidate will:

  • Contribute to developing new tools and solutions that allow the integration of the inherent functionalities and capabilities of blockchain technology to improve solutions in other technologies such as 5G & 6G networks, cybersecurity, artificial intelligence, IoT, DataSpaces, among others, as well as their application to common goods applications.
  • Collaborate and participate with the innovation team in the blockchain area to create synergies for applying the research results in areas such as the management and control of digital identity: Self-Sovereign Identity (SSI) with protocols like those established by PolygonID, as well as those based on Verifiable Credentials, the application of Zero Knowledge technology as a mechanism to ensure privacy, and contribute to developing WEB 3.0 solutions.

Who we are:

The i2CAT Foundation is a non-profit research and innovation center that promotes mission-driven R&D activities on advanced Internet architectures, applications, and services. More than 15 years of international research define our expertise in the fields of 5G, IoT, VR, and Immersive Technologies, Cybersecurity, Blockchain, AI, and Digital Social Innovation. The center partners with companies, public administration, academia, and end-users to leverage this knowledge in order to meet real social and business challenges.

The greatest value of i2CAT is the talent of the people who make up our human team. We enjoy a team of people from more than 13 different nationalities and work every day to create and foster a work environment where we all feel comfortable creating, innovating and growing.

Want to know more? Visit our webpage! www.i2cat.net

What will you enjoy?

  • Work from our offices or from home, whichever works best for you. We only ask for one day in person at the office to coordinate with the rest of the team.
  • This is a full-time vacancy.
  • We have a flexible work schedule respecting your work-life balance.
  • Reduced working hours on Fridays and in July and August.
  • Fix + variable salary based on objectives.
  • You decide wether you preferr to receive your salary in 12 or 14 payments.
  • Optional benefits: Configure your salary according to your needs. We offer you the option of restaurant vouchers, public transport vouchers, nursery services, and medical insurance.
  • Annual leave of 27 working days.
  • We have fruit in the office to promote a healthy lifestyle
  • Free coffee and tea.
  • If you are interested, you can participate in events of your sector.
  • You will work with a laptop. You can choose your operative system, Mac, Linux or Windows.
  • Company social and team-building events (virtual & in-person).
  • You can develop your own and personal training programme with our support.
  • We will work so that you have a career plan to promote your growth and development.

Where will you do it?

At i2CAT we already have an established ‘work-from-home’ policy for some time. You can work from home or from the office, whichever suits you best. We expect that you attend the office one day per week to stay connected with your team and to engage with other colleagues

If you decide to come to the office, we are located in Zona Universitària, next to the Campus Nord of the UPC, within a multidisciplinary and multicultural environment. It is a very well-connected area (metro, tram, bus) with bars and restaurants around.

Our offices are designed with an open-office concept where everything is light and transparency. We have a variety of workspaces so that you don't have to be at the same table all day.

i2CAT is an organization committed to equal opportunities. That is why we seek to increase the number of women in those areas where they are underrepresented, and therefore explicitly encourage female candidates to apply.

I2CAT is an organization committed to creating an environment where we celebrate diversity, and where we provide the dedicated support that our employees need, regardless of their disability.

If what you have read sounds good to you... let’s have a coffee and we will tell you more!

In case you liked it, but it is not your job offer, you may know someone else who fits perfectly and whom you would like to recommend!

Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 39.000€ bruto/año
Back office media jornada con discapacidad (Breda)
SYNERGIE / Hostalric
Breda, Girona
29 de febrero
Importante empresa del sector del metal precisa la incorporación de un/a back office con discapacidad para desarrollar las funciones siguientes:- Tareas administrativas- Trabajo en equipo- Funciones propias de Back Office- Comunicación con comercialesRequisitos:- Nivel alto Ingles- Valorable más idiomas.Se ofrece:- 4 horas flexibles entre las 8h y las 17h.- 11€ bruto/hora.- Incorporación directa a empresa
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
11€ - 11€ bruto/hora
Customer Service (Santa Maria de Palautordera)
Empresa del sector de la Automoción ubicada en Santa Maria de Palautordera busca incorporar a su equipo la figura de Customer Service. En dependencia del Director de Logística y Planificación, se responsabilizará de la correcta interpretación de los programas y necesidades de los clientes, coordinando internamente todas las acciones necesarias para cumplir con las entregas (términos, cantidades, condiciones, documentación…), mantener informado al cliente en todo momento.Responsabilidades: 1.- Atención al cliente 2.- Gestión de comandas (recepción, control, planificación y ejecución de las entregas a clientes en los términos previstos 3.- Gestión, control y seguimiento del área de almacén (preparación comandas, trazabilidad, 5S) 4.- Planificación diaria y supervisión de las Rutes del transporte interno 5.- Gestión, control y seguimiento de las entregas de material a los diferentes proveedores6.- Organización y coordinación de las diferentes recogidas con las empresas de Transporte 7.- Gestión del almacén de PA y PC, así como de los embalajes, tanto propios como del cliente8.- Asegurar la correcta trazabilidad de los productos9.- Gestión de la Logística Inversa (devoluciones de cliente) Requisitos:-Orientación al cliente -Planificación y organización-Iniciativa -Proactivo/a-Resolución de problemas -Trabajo en equipo-Negociación -Nivel alto de inglés -Conocimientos de ofimática (office) Se ofrece:Sueldo Bruto Anual: 24.000-25.000 euros Tipos de Contrato: Temporal entre 6-12 meses con la intención de pasar a fijo según el desarrollo.Horario: Lunes a jueves de 08:30 a 18:00 / Viernes de 08:30 a 14:30
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
PM Marketing Synergies - Interim 12 months - Tech Industry
  • Experience in Digital Marketing Services|Project Manager background

Multinational Tech Company



Reporting to the Head of Procurement, your main responsibilities will be:

? Coordination teams so roles and responsibilities are clear;

? End to end management of sourcing processes in the marketing area - negotiations, information gathering, RFPs.;

? Create reporting and status reports for leadership;

? Understanding of the entire marketing suppliers base across all markets (mainly Europe);

? Produce benchmarks and insights


You can work in any place within Spain

Attractive package and project

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
Carretillero/a turno tarde
Se precisa incorporar para trabajar en La Muela. Carretillero/a. Funciones: Carga, descarga y ubicación de mercancía. Requisitos:- Experiencia previa en tareas de carretillero en almacén.- Disponer de carnet de carretilla frontal- Disponibilidad de vehículo propio. - Disponibilidad para trabajar en turno de tarde. Se ofrece:- Contrato temporal con posibilidad de continuidad. - Horario en jornada de noche de 40h semanales de Lunes a Viernes de 15:00-23:00, con una fase de formación de dos a cuatro días de 07:00 a 15:00 - Se trabaja de lunes a viernes- Salario según convenio.
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
ELECTRICISTA SENIOR
Empresa dedicada a los servicios eléctricos industriales, a las instalaciones eléctricas de naves industriales, grandes superficies i fabricas, al mantenimiento industrial eléctrico preventivo y correctivo, precisa incorporar un/a electricista senior para incorporar a la empresa.
Jornada completa
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
OPERARIO/A PRODUCCIÓN BOROX
SYNERGIE / Aranjuez
Borox, Toledo
17 de enero
EL GRUPO SYNERGIE, multinacional francesa especializada en la gestión integral de los Recursos Humanos desde 1969, ofrece servicios globales de Trabajo Temporal, Selección, Formación, Consultoría y Outsourcing.Contamos con una amplia red de oficinas distribuidas en 13 países europeos (Alemania, Bélgica, Eslovaquia, España, Francia, Italia, Luxemburgo, Países Bajos, Polonia, Portugal, Reino Unido, República Checa y Suiza), en Canadá y en Australia. En España, dispone de más 45 delegaciones en todo el país. Nuestro objetivo es estar presentes en los principales núcleos económicos del país.Nuestra misión es contribuir en la importancia que tiene el empleo tanto para las empresas como para las personas, identificando las necesidades cambiantes del mercado de nuestros clientes y ofreciendo soluciones de Capital Humano que aporten valor. Somos un excelente equipo de profesionales capaces de desarrollar la empleabilidad de nuestros candidatos y empleados.En Synergie la inclusión y la diversidad forman parte de nuestra cultura, seleccionam@s a los mejores candidat@s, en independencia de su edad, sexo, raza y capacidades, por lo que nuestras ofertas engloban a tod@s los colectivos sin excepción. ¡No te autodescartes, queremos conocerte!SYNERGIE ETT ARANJUEZ precisa incorporar operarios/as de producción para importante empresa del sector alimentario ubicada en Borox para realizar las siguientes funciones:- Manipulación del producto, empaquetado y clasificado. - Otras tareas derivadas del puesto como paletizado, mantenimiento de la línea,... - Operario/a de limpieza de maquinaria, con sus diferentes funciones.- Carretillero/a de almacén con experiencia en retráctil.REQUISITOS- Certificado de manipulación de alimentos.- Experiencia en cadenas de producción.- Vehículo propio.- Disponibilidad completa de lunes a domingo en turnos de mañana, tarde y noche. - Disponibilidad inmediata.SE OFRECEContratos semanales con continuidad (se ofrece estabilidad).Horario: turnos mañana, tarde y noche, rotativos semanalmente.
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
CARRETILLERO/A RETRÁCTIL ONTIGOLA
EL GRUPO SYNERGIE, multinacional francesa especializada en la gestión integral de los Recursos Humanos desde 1969, ofrece servicios globales de Trabajo Temporal, Selección, Formación, Consultoría y Outsourcing.Contamos con una amplia red de oficinas distribuidas en 13 países europeos (Alemania, Bélgica, Eslovaquia, España, Francia, Italia, Luxemburgo, Países Bajos, Polonia, Portugal, Reino Unido, República Checa y Suiza), en Canadá y en Australia. En España, dispone de más 45 delegaciones en todo el país. Nuestro objetivo es estar presentes en los principales núcleos económicos del país.Nuestra misión es contribuir en la importancia que tiene el empleo tanto para las empresas como para las personas, identificando las necesidades cambiantes del mercado de nuestros clientes y ofreciendo soluciones de Capital Humano que aporten valor. Somos un excelente equipo de profesionales capaces de desarrollar la empleabilidad de nuestros candidatos y empleados.En Synergie la inclusión y la diversidad forman parte de nuestra cultura, seleccionam@s a los mejores candidat@s, en independencia de su edad, sexo, raza y capacidades, por lo que nuestras ofertas engloban a tod@s los colectivos sin excepción. ¡No te autodescartes, queremos conocerte!SYNERGIE ETT ARANJUEZ selecciona carretileros/as para importante empresa del sector logístico con manejo de retráctil con experiencia doble pedal para la carga y descarga de mercancía con la carretilla.REQUISITOS- Imprescindible experiencia de al menos 2 años con la carretilla retráctil- Disponibilidad completa - Imprescindible vehículo propioSE OFRECE- Contrato a través de ETT 3 meses- Estabilidad laboral
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
TELEOPERADOR/A DE VENTA
Importante empresa el sector de telecomunicaciones ubicada en Molins de Rei precisa incorporar vacantes para una posición de TELEOPERADOR/A para realizar las siguientes funciones:- Televenta de líneas móvil a cliente para una compañía de gran reconocimiento.- Captación de nuevos clientes.- Ofrecimiento de servicios Loft, loft1, loft5Se ofrece: - Jornada parcial. - Horario laboral de 09:00h - 14:15h.- Salario base por hora: 8,57€/bruto- Salario según convenio más variable de comisión por venta.
Jornada parcial - mañana
Contrato a tiempo parcial
9€ - 9€ bruto/hora
POSTDOCTORAL RESEARCHER, CENTER FOR NUTRITION RESEARCH
Universidad de Navarra
Pamplona, Navarra
9 de enero

The Centre for Nutrition Research at the University of Navarra has opened a process of selection of one full-time researcher for the next coming months. We are looking for internationally oriented, enthusiastic and experienced candidates with an excellent research record, capable of complement and enhance the current research lines of the Centre.

We are offering full-time employment in a research-oriented university that carries out both fundamental and applied scientific research.

Candidates should be successful research leaders who like to work in an innovative and dynamic working environment and want to create successful collaborations with external research and industrial partners and have a focus on both basic and applied research.

The Centre for Nutrition Research is a basic-applied centre devoted to develop excellence research but with a clear focus on applicability and transfer of medium-term results:

  • Perform excellence research on topics related to Nutrition and Health and, more specifically, to obesity and associated comorbidities.
  • Transfer to industry, mainly to the food and pharmaceutical sectors, research results as well as knowledge of the Centre researchers in order to improve productivity and support the development of new food and nutraceutical products.
  • Providing industry with services related to the areas of nutrition, dietetics, and food in general.

Responsibilities and tasks

Candidates will:

  • be responsible for the implementation of basic and applied research within their areas;
  • establish synergies between their own research and other related research activities;
  • maintain a strong national and international network of contacts with leading research groups, as well as pursuing industrial contacts within the food industry;
  • be capable of effective knowledge exchange with society and industry;
  • attract external research grants from industry, national and international sources.
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
CFO - Entertainment/Music Sector - Barcelona
  • CFO - Entertainment/Music Sector - Barcelona|Lead the integration of two companies

Two prominent companies in the music promotion and cultural event organization industry are seeking a new member for their executive team. These companies are integral parts of a global platform that manages a portfolio of over 80 music festivals in Europe and Australia, and holds a leading position in the Iberian region.



Responsibilities:

Leadership:

  • Foster a results-oriented mindset, prioritizing the achievement of KPIs.
  • Develop plan for the companies at financial, strategic, and operational levels, in collaboration with the management team.
  • Monitor progress towards plan objectives, identifying synergies and integration opportunities.



Financial Planning and Analysis:

  • Lead the development of budgets, forecasts, and financial analysis, ensuring effective challenge and timely delivery.
  • Establish a robust budget that includes operational aspects of events aligned with fundarising KPIs.
  • Drive standardization of governance and key processes in accordance with company standards to enhance scalability and measurement.
  • Oversee the delivery of commercial dashboards, covering areas such as weekly and monthly reports, ticketing, brand partnerships, production, and artist costs, among others.
  • Conduct "post-mortem" financial analysis of events and present recommendations.
  • Review annual performance, identify trends, issues, and opportunities for improvement.



Accounting and Financial Reporting:

  • Supervise accounting activities, including bookkeeping, payroll, taxes, and month-end/year-end closing.
  • Oversee all audit and internal control operations.
  • Ensure timely submission of actual and budgetary monthly reports to Investment fund Group's financial consolidation and reporting system.
  • Ensure compliance with financial standards, regulations, guidelines, and reporting requirements.
  • Manage key external relationships with entities such as accountants, auditors, and banks.



Administration:

  • Supervise finance and administration staff, including human resources and information technology, and set performance targets.
  • Oversee external legal advisors as needed.
  • Act as a financial guardian in significant contracts.
  • Stay informed about changes in regulations and best practices and implement necessary updates to company policies and procedures.
  • Oversee ERP systems and ensure adherence to Investment fund guidelines.



Integration and Performance Improvement:

  • Contribute to the integration both companys, as well as Investment fund Iberia.
  • Evaluate and recommend efficiency improvements and commercial and operational improvement opportunities in areas such as ticketing, merchandising, accommodation, food and beverage, and event technology, supported by solid data and robust business cases.



What We Offer:

  • Competitive base salary + performance-based bonus
  • Opportunity to be part of the integration of two rapidly growing companies with a promising future
  • Involvement in the largest entertainment organization in Europe
  • Reporting to one of the most influential funds in both the USA and Europe
  • Collaborative work alongside two CEOs, actively participating in decision-making and strategic planning
  • Working with two highly skilled finance teams and contributing to process automation enhancements
  • Central Barcelona location
  • Joining the team this autumn
  • International role
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
90.000€ - 96.000€ bruto/año
Anterior
Siguiente