Ordenar ofertas por:
Provincia:
Gipuzkoa(1)
A Coruña(1)
Alicante(1)
Barcelona(16)
Bizkaia(3)
Castellón(1)
La Rioja(1)
Las Palmas(2)
Madrid(5)
Santa Cruz de Tenerife(1)
Tarragona(1)
València(2)
Zaragoza(1)
Mostrar
más
menos
Población:
Donostia-San Sebastián(182)
Aduna(3)
Aizarnazabal(1)
Andoain(8)
Antzuola(2)
Aretxabaleta(5)
Arrasate(6)
Arrasate/Mondragón(6)
Astigarraga(3)
Azkoitia(2)
Azpeitia(4)
Beasain(4)
Bergara(6)
Deba(1)
Eibar(12)
Elgeta(1)
Elgoibar(9)
Errenteria(7)
Getaria(1)
Hernani(8)
Hondarribia(7)
Ibarra(1)
Idiazabal(2)
Irun(14)
Itsasondo(1)
Lasarte-Oria(6)
Lazkao(2)
Legazpi(6)
Lezo(6)
Mendaro(3)
Mutriku(1)
Oiartzun(4)
Olaberria(3)
Oñati(11)
Ordizia(4)
Orio(2)
Pasaia(1)
Tolosa(2)
Urnieta(2)
Urretxu(1)
Usurbil(3)
Villabona(3)
Zarautz(11)
Zestoa(1)
Zizurkil(2)
Zumaia(9)
Zumarraga(1)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(11)
Atención a clientes(7)
Calidad, producción, I+D(35)
Comercial y ventas(31)
Compras, logística y almacén(12)
Diseño y artes gráficas(1)
Finanzas y banca(1)
Informática y telecomunicaciones(11)
Ingenieros y técnicos(12)
Inmobiliario y construcción(1)
Legal(3)
Marketing y comunicación(4)
Otras actividades(13)
Otros(20)
Profesiones y oficios(3)
Recursos humanos(3)
Sanidad y salud(11)
Sector Farmacéutico(1)
Ventas al detalle(2)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Diplomado(1)
Formación Profesional Grado Superior(1)
Grado(1)
Sin especificar(8)
Jornada laboral:
Completa(4)
Sin especificar(7)
Tipo de contrato:
Indefinido(1)
Otros contratos(3)
Sin especificar(7)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Gipuzkoa » Empleos en Donostia-San Sebastián

Ofertas de empleo en Donostia-San Sebastián de Administración empresas

1 ofertas de trabajo en Donostia-San Sebastián de Administración empresas


HR Generalist. Importante multinacional en Itziar (h/m)
  • Importante multinacional del sector industrial localizada en Itziar|Gran oportunidad de desarrollo profesional

A leading multinational company in the industrial sector located in Itziar.



Reporting to the plant HR Manager, his/her functions will be:

  • Assist in the establishment and maintenance of HR policies and procedures in line with employment law, best practice and group requirements.
  • Assist in providing advice and support in relation to performance appraisals, discipline and grievance issues and employment issues.
  • Maintaining and promoting best practice with local union bodies.
  • Develop and maintain positive relationships with key personnel within the business.
  • Assist in protecting the company from employment litigation.
  • Assist in providing accurate HR/Management reports, including absenteeism, attrition, labour costs, training costs etc.
  • Controlling HR costs and minimising waste.
  • Prepare HR documentation including offer letters, contract documents, reports, employee handbook etc.
  • Maintain prompt and effective communication with internal and external contacts.
  • To be liaise with recruitment agencies/third parties.
  • Support the HR Manager and Health & Safety Manager.
  • Support all recruitment activities: (Contacting agencies, support business managers, arrange interview and dealing with all candidate correspondences).
  • To accomplish and promote safety and environmental policies.

  • Well established multinational company, with worlwide presence.
  • Excellent human team
  • Attractive remuneration package
  • Flexibility
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
Anterior
Siguiente