Ordenar ofertas por:
Provincia:
A Coruña(431)
Álava/Araba(208)
Albacete(102)
Alicante(642)
Almeria(164)
Andorra(8)
Asturias(261)
Avila(44)
Badajoz(130)
Barcelona(5.696)
Bizkaia(659)
Burgos(159)
Caceres(85)
Cádiz(282)
Cantabria(203)
Castellón(272)
Ceuta(14)
Ciudad Real(87)
Córdoba(191)
Cuenca(60)
Gipuzkoa(378)
Girona(527)
Granada(187)
Guadalajara(174)
Huelva(99)
Huesca(125)
Illes Balears(751)
Jaén(87)
La Rioja(207)
Las Palmas(410)
León(140)
Lleida(289)
Lugo(115)
Madrid(4.864)
Málaga(612)
Melilla(14)
Murcia(539)
Navarra(301)
Ourense(79)
Palencia(91)
Pontevedra(291)
Salamanca(83)
Santa Cruz de Tenerife(242)
Segovia(76)
Sevilla(619)
Sin especificar(530)
Soria(54)
Tarragona(519)
Teruel(62)
Toledo(231)
València(1.182)
Valladolid(252)
Zamora(53)
Zaragoza(717)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(2.160)
Administración Pública(9)
Atención a clientes(940)
Calidad, producción, I+D(1.460)
Comercial y ventas(2.923)
Compras, logística y almacén(2.290)
Diseño y artes gráficas(156)
Educación y formación(83)
Finanzas y banca(96)
Informática y telecomunicaciones(1.268)
Ingenieros y técnicos(2.122)
Inmobiliario y construcción(892)
Legal(159)
Marketing y comunicación(607)
Otras actividades(1.514)
Otros(3.697)
Profesiones y oficios(1.323)
Recursos humanos(600)
Sanidad y salud(1.066)
Sector Farmacéutico(173)
Turismo y restauración(973)
Ventas al detalle(87)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Bachillerato(477)
Ciclo Formativo Grado Medio(173)
Ciclo Formativo Grado Superior(146)
Diplomado(519)
Doctorado(2)
Educación Secundaria Obligatoria(3.328)
Enseñanzas artísticas (regladas)(1)
Enseñanzas deportivas (regladas)(5)
Formación Profesional Grado Medio(1.234)
Formación Profesional Grado Superior(1.093)
Grado(1.147)
Ingeniero Superior(359)
Ingeniero Técnico(63)
Licenciado(80)
Máster(52)
Otros cursos y formación no reglada(20)
Otros títulos, certificaciones y carnés(102)
Postgrado(19)
Sin especificar(14.630)
Sin estudios(1.148)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(14.173)
Indiferente(526)
Intensiva - Indiferente(263)
Intensiva - Mañana(154)
Intensiva - Noche(17)
Intensiva - Tarde(40)
Parcial - Indiferente(2.989)
Parcial - Mañana(205)
Parcial - Noche(190)
Parcial - Tarde(143)
Sin especificar(5.898)
Mostrar
más
menos
Tipo de contrato:
A tiempo parcial(113)
Autónomo(1.083)
De duración determinada(2.616)
De relevo(5)
Fijo discontinuo(359)
Formativo(154)
Indefinido(9.463)
Otros contratos(6.898)
Sin especificar(3.907)
Mostrar
más
menos
Ver ofertas empleo

Ofertas de empleo de nova

43 ofertas de trabajo de nova


Mecànic/a - Frigorista
Tens experiència realitzant instal·lacions i reparacions d'electrodomèstics a nivell industrial? Estàs buscant una nova oportunitat laboral? Si és així continua llegint, aquesta oferta et podria interessar!Des d'Adecco Selecció necessitem incorporar a un/a Mecànic/a Frigorista per una important empresa de la zona de la Garrotxa.Quines seran les teves funcions?-Realitzar la instal·lació i la reparació d'electrodomèstics industrials. (cuines industrials, forn, rentaplat, neveres,etc)Requisits:-Esperiència previa en el sector relitzant funcions fimilars.-Formació i conexements de mecànica.S'ofereix?-Contracte directament per empresa i indefinit.-Horari partit: 8h- 17h
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 34.000€ bruto/año
Tècnic/a Laboral
Tens experiència com a Tècnic/a Laboral en gestoria o empresa final? Estàs buscant una nova oportunitat i resideixes per la zona de la Garrotxa?Des d'Adecco selecció precisem incorporar a un/a Tècnic/a Laboral per una important empresa textil i líder en el seu sector.Quines seran les teves funcions?-Control de presencia del personal.-Gestió dincidències.-Altes i baixes a la seguretat social.-Elaboració de contractes i registre dels mateixos al Contrat@.-Comunicació de baixes de incapacitat temporal i accidents de treball (CONTA)-Elaboració i comptabilització de nòmines.-Confecció i presentació dimpostos Model 111, Model 190.-Resoldre dubtes de temes laborals de les persones treballadores de lempresa.-Fitxer CRA.-Altres tasques administratives pròpies del departament de RRHH.Requisits:-Formació en Educació Social, Relacions Laborals o similar o bé CFGS en Administració amb especialització en laboral.-Experiència en gestoria/assessoria laboral. (molt valorable)-Coneixements d'Excel i del paquet office.S'ofereix:-Contracte indefinit i directament per empresa.-Horari: 8h/9h - 17h/18h-Salari a negociar amb l'empresa.En el cas que t'interessi, inscriu-te, estarem encantats de conèixer-te!
Jornada completa
Contrato indefinido
22.000€ - 25.000€ bruto/año
Responsable comercial de components d'energia fotovoltaica
Important enginyeria especialitzada en la realització de projectes d'instal·lacions d'energies renovables claus en mà per als sectors residencial i industrial, en continu creixement i excel·lent reputació, obre una nova línia de negoci i requereix incorporar un/a Responsable tècnic i comercial per Espanya i Portugal, la missió del/la qual serà responsabilitzar-se de la comercialització de material d?estructures per a instal·lacions solars d?un important fabricant alemany.

En dependència de Gerència, les principals tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
- Realitzar accions comercials tant amb clients existents com amb clients potencials del sector per donar a conèixer el producte.
- Realitzar pressupostos basats en les solucions tècniques més adients per cada projecte.
- Gestionar les comandes de material del client i gestionar les comandes de material a la seu d?Alemanya.
- Validar que els materials arriben d'acord amb els terminis i condicions esperades.
- Col·laborar en la gestió i organització del corresponent material al magatzem.
- Resoldre els dubtes tècnics dels clients i, amb el suport de la seu d?Alemanya, donar solucions satisfactòries a cada problema.
- Reportar els resultats comercials i tècnics als socis de l?empresa.

Es requereix:
- Formació tècnica i/o experiència en vendes dins d'empresa distribuïdora de material d?estructura per a instal·lacions solars d'enginyeria, d'instal·lacions industrials i/o sector construcció.
- Vocació clarament comercial i de negoci, amb perfil tècnic.
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de residència a la zona.
- Autonomia, organització, planificació, capacitat resolutiva i clar enfocament a objectius i a client.
- Carnet de conduir B.
- Disponibilitat per viatjar esporàdicament assistint a alguna fira nacional/internacional (5% del temps, aprox.)

S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat laboral.
- Formació inicial i contínua per part del fabricant alemany.
- Possibilitats de desenvolupament professional en l'organització.
- Flexibilitat horària i organitzativa: Horari flexible a convenir (amb sortida a partir de les 17h) i possibilitat de teletreball parcial.
- Condicions salarials d'acord a l'experiència, coneixements i valors aportats.
Jornada completa
Contrato indefinido
35.000€ - 40.000€ bruto/año
¿Tienes experiencia en el área de recursos humanos? ¿Quieres participar en un nuevo reto profesional? ¡Únete al equipo ILERNA! Somos un centro de FP referente en España en formación presencial y a distancia. Tenemos 11 centros en toda la península y miles de alumnos cursando FP con nosotros. Nuestras oficinas centrales están ubicadas en Lleida, contamos con un equipo que se encarga de llevar a cabo nuestra gran misión: formar a los profesionales del presente y del futuro, haciendo posible que cualquier persona pueda estudiar sin tener que renunciar a nada. En ILERNA estamos buscando ampliar el equipo de recursos humanos a través de la incorporación de un/a Técnico/a laboral quién llevará a cabo su misión a través de las siguientes funciones: * Revisión y análisis de la normativa y la jurisprudencia laboral, dando soporte a la Dirección de RRHH de los criterios a aplicar. * Atención directa a los/as trabajadores/as y responsables para la resolución de dudas y/o solicitudes en materia laboral. * Gestionar y administrar las tareas referentes a las relaciones laborales del personal, coordinando el ciclo de vida completo de la plantilla en la empresa. * Gestión del ciclo completa de la nómina y supervisión de asientos de nómina e imputación de costes laborales. * Internalización de las nóminas y parametrización de programa de nóminas (SAGE) * Elaboración de contratos de trabajo, prórrogas, novaciones y subrogaciones. * Realización de cartas de resolución de contratos y certificados de empresa. * Representación de la empresa ante juzgados de lo social, Inspecciones de trabajo y otros organismos oficiales. ¿Qué necesitas para encajar en el perfil? * Grado en Relaciones Laborales o Derecho. * Experiencia en: Sistema Red on-line, Seguros Sociales, Contrat@ / Certific@, y Delt@ * Valorable experiencia con el programa SAGE. * Buscamos una persona responsable, con iniciativa, polivalente, autónoma y orientada al detalle. Con carácter proactivo y dinámico. ¿Qué podemos ofrecerte? * Contrato indefinido. * Salario fijo más variable. * Jornada completa. * Horario de lunes a jueves con entrada flexible de 8.30h a 9.30h y salida de 17.30h a 18.30h. El viernes intensivo de 8.00h a 15.00h. * Formar parte de un equipo dinámico y con buen clima laboral. Si quieres que te contemos más sobre nuestro proyecto, ¡no dudes en inscribirte!
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
ESPECIALISTA EN PELUQUERIA CANINA ( ROTATIVA BARCELONA; 40H)
¿Eres peluquero/a canino/a? ¡Este es tu sitio! Únete a nuestra gran familia y serás parte de un proyecto emocionante. Tiendanimal es una empresa dinámica y con grandes valores que ofrece un ambiente de trabajo inigualable. Estamos buscando nuevo/a compañero/a para formar parte del equipo rotando por nuestras tiendas de Granollers, San Cugat, San Boi, Sabadell, Vila Nova y Terrasa para ocupar el puesto de especialista en peluquería canina en jornada de 40h/semana. Tus tareas serán: * Prestar servicios de peluquería, asesorando al cliente según las necesidades de su mascota. * Ofrecer en todo momento un servicio excelente a las mascotas y a sus dueños/as. ¿Qué más puedes encontrar en Tiendanimal gracias a nuestro programa de bienestar? * Gran ambiente de trabajo. * Posibilidad de traslado interprovincial a otras tiendas de la compañía. * Programa de ayuda al empleado/a con el que podrás recibir atención psicológica sobre temas profesionales y personales. * Posibilidad de descanso el día de tu cumpleaños. * Un día adicional de vacaciones a partir de los 5 años en la compañía. * Grupo IskayPet S.L. (Tiendanimal, Kiwoko, Clinicanimal, Kivet) se compromete con la igualdad y oportunidad entre todas las candidaturas que participen en los procesos de selección, comprometiéndose además con la integración de personas con discapacidad, prestando especial atención a aquellas candidaturas en posesión de certificado de discapacidad.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Enginyer/a d'automatismes elèctrics
Per empresa fabricant d'equips industrials, líder al seu sector, en important creixement i situada al Vallès Oriental, seleccionem una/a Enginyer/a Elèctric/a per incorporar-se a les seves instal·lacions centrals. En dependència del director d'enginyeria, participarà en el desenvolupament i disseny de la nova maquinària, la millora de la maquinària actual així com en el desenvolupament de nous projectes tot realitzant i validant càlculs i dissenys elèctrics. Les seves principals tasques seran:

· Gestió i execució de projectes per al disseny i la fabricació de la maquinària industrial.
· Dimensionat d'equips elèctrics i de control.
· Realització i revisió d'esquemes elèctrics.
· Realització d'expedients tècnic i manuals.
· Seguiment de proveïdors de components elèctrics.
· Creació i definició d'escandalls i llistes de materials.
· Control de costos.

Es requereix:
· Persona molt metòdica i organitzada.
· Gran capacitat comunicativa i de treball en equip.
· Persona orientada a la millora continua i al treball per projectes.
· Coneixements de la normativa de màquines, normes atex i sistemes de seguretat.
· Coneixements en automatització (PLC, HMI, VFD i motors).
· Coneixements del programari AutoCAD i Solid Works.
· Nivell avançat en el paquet Office.

S'ofereix:
· Contracte indefinit en jornada complerta en empresa en gran creixement i líder al seu sector.
· Atractiu paquet retributiu.
· Formació continuada.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Enginyer/a Mecànic/a
Per empresa fabricant d'equips industrials, líder al seu sector, en important creixement i situada al Vallès Oriental, seleccionem una/a Enginyer/a Mecànic/a per incorporar-se a les seves instal·lacions centrals. En dependència del director d'enginyeria, participarà en el desenvolupament i disseny de la nova maquinària, la millora de la maquinària actual així com en el desenvolupament de nous projectes tot realitzant i validant càlculs i dissenys mecànics. Les seves principals tasques seran:

· Gestió i execució de projectes per al disseny i la fabricació de la maquinària industrial.
· Realització de dissenys i càlculs.
· Estudi i simulació de models 3D.
· Realització d'expedients tècnic i manuals.
· Realització de plànols d'implementació i estructures.
· Realització de plànols de conjunt.
· Seguiment de proveïdors de components mecànics.
· Creació i definició d'escandalls i llistes de materials.
· Control de costos.

Es requereix:
· Persona molt metòdica i organitzada.
· Gran capacitat comunicativa i de treball en equip.
· Persona orientada a la millora continua i al treball per projectes.
· Coneixements del programari AutoCAD i Solid Works.
· Nivell avançat en el paquet Office.

S'ofereix:
· Contracte indefinit en jornada complerta en empresa en gran creixement i líder al seu sector.
· Atractiu paquet retributiu.
· Formació continuada.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Consultor Comercial B2B (M/F)
Electry Consulting
Lisboa
Hace 5d
A ElectryConsulting é uma consultora energética com uma trajectória profissional no sector de mais de 10 anos e uma carteira de clientes em constante crescimento.Estamos neste momento a recrutar um Consultor Comercial B2B (M/F), em regime de part-time, com experiência no sector energético, para integrar o nosso Departamento Comercial.REQUISITOS• Apresentação cuidada;• Boa capacidade de comunicação (oral e escrita) e de argumentação; • Capacidade de organização e sentido de responsabilidade;• Experiência mínima de 2 anos na área comercial, no sector energético – Requisito preferencial. FUNÇÕES• Elaboração e apresentação de propostas comerciais a potenciais clientes;• Acompanhamento e gestão da atual carteira de clientes tendo em vista a sua satisfação e fidelização;• Efetuar prospeções de mercado de forma a identificar novos clientes e novas oportunidades de negócio. OFERECEMOS• Excelente oportunidade de integração em empresa internacional de prestígio e em crescimento;• Formação inicial e contínua;• Contrato de trabalho;• Horário flexível;• Salário base + componentes variáveis atrativas;• Benefícios adicionais: telemóvel da empresa.Se o seu perfil preenche os requisitos necessários, envie-nos o seu CV.
Jornada parcial - indiferente
Contrato a tiempo parcial
Salario sin especificar
Técnico/a Nóminas con EPSILON
¡En Grupo Oesía estamos creciendo! Nos gustaría contar contigo para nuestra siguiente oferta de empleo: Estamos buscando?un/a Técnico/a de Nóminas con EPSILON para incorporarse en nuestra compañía con un modelo híbrido en nuestra sede de Madrid. ¿Nos conoces? Grupo Oesía es una multinacional española dedicada a la ingeniería tecnológica y digital, que desarrolla e implementa proyectos en todo el mundo. Con más de 3.400 profesionales en 19 sedes corporativas repartidas entre España y Latinoamérica, genera empleo de calidad y ayuda a crecer a las personas en carreras técnicas. Desde Grupo Oesía desarrollamos tecnologías y servicios con el compromiso de crear un futuro en el que la tecnología responda a los retos del planeta y sus habitantes, para crear un mundo mejor, más eficiente, seguro, y sostenible. A lo largo de 45 años de trayectoria, Grupo Oesía ha estado inmersa en la innovación de productos y servicios que benefician a más de 2.000 millones de personas de todo el mundo en los ámbitos de la sanidad, la defensa y la seguridad, las telecomunicaciones, las finanzas, la logística y el sector agroalimentario. ¿Qué buscamos? Queremos ampliar nuestro equipo con un/a Técnico/a de Nóminas con al menos 3 años de experiencia en puesto similar con amplios conocimientos de la gestión de la nómina y en el uso de la herramienta EPSILON. ¿Cuáles serán tus funciones? * Cálculo, preparación, revisión y validación de nómina y Seguridad Social. * Administración y gestión de contratos, altas, bajas, liquidaciones finales de pago y documentos contractuales de novación. * Gestión de beneficios adicionales y paquetes de salario flexible. * Impuestos: aplicación de los diferentes aspectos fiscales que afectan a las nóminas, tanto en relación con el impuesto a la renta personal y el impuesto a la renta de no residentes. * Convenios de negociación colectiva: estudio e interpretación. * Funciones administrativas generales del Departamento de Recursos Humanos. ¿Qué te ofrecemos?? * Trabajar en una multinacional reconocida como una de las mejores empresas para trabajar en 2023, según Actualidad Económica y Forbes. * Proyectos tecnológicos estables e innovadores para clientes punteros de ámbito nacional e internacional. * Horario flexible y jornada intensiva los meses de verano. * Plan de carrera: ofrecemos una atractiva carrera profesional en función de la experiencia y potencial personal dentro de una compañía en continua evolución y con un sólido crecimiento.? * Acceso gratuito a varias plataformas de formación para que tengas acceso a un amplio catálogo multidisciplinar.? * Retribución flexible. * Una compañía igualitaria, diversa y con gran Responsabilidad Social Corporativa. * Un ambiente laboral positivo, saludable y de cooperación. Trabajar en equipo es el pilar de los éxitos de los proyectos de la compañía.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
TÈCNIC/A SOFTWARE/HARDWARE DEP. SAT (HELPDESK)
A Avinent Group ens uneix la passió per convertir-nos en un partner estratègic essencial tant pel sector industrial, com pel sector mèdic. Avui dia, els nostres productes es posicionen a nivell nacional i internacional, demostrant així la seva excel·lència i lideratge al mercat. El 1958 neix Vilardell Purtí, la divisió industrial del grup, un referent en mecànica de precisió. El seu camí d'èxits ens porta a obrir una nova divisió mèdica, Avinent Implant System, firma de referència en implantologia dental. La investigació científica és l'ànima del seu sistema, oferint implants dentals revolucionaris com el Biomimetic Ocean. Per completar el cercle i donar una solució completa, el 2009 neix Avinent CAD CAM, oferint solucions en la fabricació de pròtesis personalitzades. Sis anys més tard, es crea una nova línia mèdica enfocada a oferir solucions en el camp crànio-maxil·lofacial, Avinent CMF. A finals de 2021 es llança una nova línia de negoci, Avinent Orthodontics, creant com a primer producte els alineadors invisibles personalitzats Recode Aligners. Finalment, gràcies a l'experiència en impressió 3D, la capacitat tecnològica i la innovació com a motor de canvi, s'ha emprès amb Inmoovs, un espai on estudiem i produïm plantilles personalitzades. Les nostres ganes de continuar creixent a través de la investigació, tecnologia i innovació fan que necessitem incorporar nou talent a l'equip. Busquem un/a tècnic/a de suport a client de software/hardware pel departament SAT de la divisió mèdica en torn partit. Aquesta persona serà l’encarregada del muntatge, revisió, configuració i el suport tècnic dels equipaments i softwares venuts als clients. Ha de tenir coneixements amplis del funcionament dels diferents equips i softwares, i ha d'estar al dia de les novetats del sector dental. Descripció de tasques: * Instal·lació del software necessari als nous equips i donar suport ofimàtic. * Instal·lació i formació dels equipament a les oficines dels clients. * Realitzar actualitzacions de les versions dels softwares en remot. * Atenció tècnica d'incidències dels equipaments (escàners digitals, màquines de fresat i màquines d’impressió 3D). * Participació en fires, congressos i cursos. * Suport i resolució de dubtes a l’equip tècnic comercial. Què oferim? * Oportunitat de treballar en un equip jove i en ple creixement on podrà desenvolupar les seves habilitats. * Formar part d’un grup empresarial en expansió i constant innovació.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Personal sanitari/metge Centre Residencial Joves Migrats GIRONA

Intress cerca una persona com Personal sanitari/metge per formar part de l'equip de manera estable, del SPE Estela Nova, ubicat a la zona de Vilablareix, Girona.

El servei de Protecció d’Emergència és un servei residencial temporal que proporciona l’atenció integral als joves migrats sols que arriben al territori, garantint la cobertura de les necessitats bàsiques d’allotjament, manutenció i cura de la salut. També es duran a terme les primeres actuacions d’identificació i de documentació, de localització i/o comunicació amb els familiars, i derivació cap a recursos ordinaris de cartera de serveis socials o cap a centres de primera acollida i atenció integral per joves migrats sols del sistema de protecció.

Aquest servei proporciona una primera acollida per fer una observació que ha de ser de 7 a 14 dies màxim.

La persona seleccionada haurà d'atendre i donar resposta a les necessitats de les persones usuàries del centre o servei, assegurant la cura i funcionament en la prestació del servei integral i suport social.

Què farás?

  • Realitzar l'exploració incial quan arriba un nou ingrés.
  • Realitzar les revisions mèdiques/seguiment dels menors.
  • Assessorar l'equip tècnic i de suport en temes relacionats amb la salut dels menors per a oferir major qualitat en el servei.
  • Coordinar-se amb tots els agents de salut que intervinguin en la història del menor per a recollir el seu historial sanitari i treballar en coherència amb la resta.
  • Pautar la medicació precisa i les atencions pertinents als menors amb la finalitat de posar solució als problemes de salut diagnosticats.
  • Portar control i seguiment de tot el cicle/quadre mèdic (seguiment, pautes, medicació, vacunes...).

Què oferim?

  • Incorporació: immediata
  • Tipus de contracte: fix-indefinit
  • Jornada: 19h setmanals
  • Horari:
    A determinar, però serien 2 dies/setmana en horari de tarda (flexible) de 14 a 20h i un matí de 9 a 16h.
  • Retribució: 870,77€ mensual brut (x14 pagues 12.190,78 brut/anual).
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
600€ - 900€ bruto/mes
TÈCNIC/A MANTENIMENT
Tagradaria construir el futur del comerç amb nosaltres? Tens una nova oportunitat amb l'obertura dAlcampo Salt Girona! Alcampo compta amb 40 anys d'experiència a nivell nacionalsempre compromesos amb el que és bo, sa i local. Alcampo es compromet amb laciutat i el seu entorn creant més de 100 nous llocs de treball! Tindràsl'oportunitat d'incorporar-te a Alcampo en un entorn únic i modern dins del nouhipermercat de Salt- Girona. Busquem tot tipus de professionals que comparteixin la passióper l'alimentació. Tenim els millors ingredients per a una recepta guanyadora:Ocupació, Desenvolupament i Entusiasmeperò ens manca l'ingredient secret.Vols ser tu? Quinesseran les teves responsabilitats com a Ajudant de Manteniment? -   Avaluar de forma permanent l'estat de les dendes: intalacions iestructura, per anticipar accions de millora. -Atendre les averies i realitzar els correctius per ordre de prioritat, i urgència, que es presenten en e dia a dia de les tendes.-   Realitzar les tasques preventives planificades pel Responsable de manteniment i complir amb el calendari estipulat.-   Donar suport a lequip tècnic en intervencions, obres i/o muntatge a la zona del seu perímetre -   Acompanyar i atendre a equips tècnics esterns per garantir laplicació i compliment de lactivitat sol·licitada. -   Aplicar el pla dacció requerit per les no conformitats dndole tècnica després de les auditories. -   Controles els consums energètics de les tendes, revisar els paràmetres definits per eficiència energètica i ajudar si es precís. -   Utilitzar els epis dobligatorietat disposats per garantir la seguretat de la seva activitat. -   Conservar el bon estat dels equips i eines disposades a la tenda per la seva aplicació en les tasques diàries. Preservar lordre, neteja i reportar qualsevol dany o incidència produïda. -   Responsable de lactualització del seu coneixement i compliment del pla formatiu. -   Tenir actualitzat al software de manteniment (GMAO) tan la càrrega de feina diària, com el compliment del Pla de Manteniment.   Ara és el moment, junts arribem més lluny Si t'apassiona el comerç, tens una clara orientació al client it'entusiasma el treball en equip... aquest és el teu lloc! Inscriu-t'hi ja! REF 050224En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
19.000€ - 21.000€ bruto/año
A Avinent Group ens uneix la passió per convertir-nos en un partner estratègic essencial tant pel sector industrial, com pel sector mèdic. Avui dia, els nostres productes es posicionen a nivell nacional i internacional, demostrant així la seva excel·lència i lideratge al mercat. El 1958 neix Vilardell Purtí, la divisió industrial del grup, un referent en mecànica de precisió. El seu camí d'èxits ens porta a obrir una nova divisió mèdica, Avinent Implant System, firma de referència en implantologia dental. La investigació científica és l'ànima del seu sistema, oferint implants dentals revolucionaris com el Biomimetic Ocean. Per completar el cercle i donar una solució completa, el 2009 neix Avinent CAD CAM, oferint solucions en la fabricació de pròtesis personalitzades. Sis anys més tard, es crea una nova línia mèdica enfocada a oferir solucions en el camp crànio-maxil·lofacial, Avinent CMF. A finals de 2021 es llança una nova línia de negoci, Avinent Orthodontics, creant com a primer producte els alineadors invisibles personalitzats Recode Aligners. Finalment, gràcies a l'experiència en impressió 3D, la capacitat tecnològica i la innovació com a motor de canvi, s'ha emprès amb Inmoovs, un espai on estudiem i produïm plantilles personalitzades. Les nostres ganes de continuar creixent a través de la investigació, tecnologia i innovació fan que necessitem incorporar nou talent a l'equip. Busquem un/a enginyer/a biomèdic/a pel departament de planificació i disseny de productes sanitaris a mida de l’àmbit craniomaxil.lofacial (CMF). Descripció principal del lloc: * Segmentació i planificació de casos de CMF i disseny dels corresponents productes sanitaris a mida de CMF segons la informació rebuda del clínic. * Contacte amb el client per codissenyar els casos. * Presència puntual en cirurgies. Què oferim? * Oportunitat de treballar en un equip jove i en ple creixement on podrà desenvolupar les seves habilitats. * Formar part de un grup empresarial en expansió.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
RESPONSABLE COMERCIAL MERCAT INTERNACIONAL
A Avinent Group ens uneix la passió per convertir-nos en un partner estratègic essencial tant pel sector industrial, com pel sector mèdic. Avui dia, els nostres productes es posicionen a nivell nacional i internacional, demostrant així la seva excel·lència i lideratge al mercat. El 1958 neix Vilardell Purtí, la divisió industrial del grup, un referent en mecànica de precisió. El seu camí d'èxits ens porta a obrir una nova divisió mèdica, Avinent Implant System, firma de referència en implantologia dental. La investigació científica és l'ànima del seu sistema, oferint implants dentals revolucionaris com el Biomimetic Ocean. Per completar el cercle i donar una solució completa, el 2009 neix Avinent CAD CAM, oferint solucions en la fabricació de pròtesis personalitzades. Sis anys més tard, es crea una nova línia mèdica enfocada a oferir solucions en el camp crànio-maxil·lofacial, Avinent CMF. A finals de 2021 es llança una nova línia de negoci, Avinent Orthodontics, creant com a primer producte els alineadors invisibles personalitzats Recode Aligners. Finalment, gràcies a l'experiència en impressió 3D, la capacitat tecnològica i la innovació com a motor de canvi, s'ha emprès amb Inmoovs, un espai on estudiem i produïm plantilles personalitzades. Les nostres ganes de continuar creixent, fan que necessitem incorporar un/a responsable comercial pel mercat internacional amb experiència prèvia en Sector Dental. Què busquem? Professionals del Sector Dental amb experiència demostrable (mínim 5 anys). Persona que realitzi el seguiment als clients actuals, captació de nous clients, manteniment dels mercats actuals i obertura de nous mercats amb venta del nostre portfoli de productes. Tasques: * Proposar a la Direcció els objectius comercials, polítiques comercials i seguiment de la seva aplicació. * Planificació de les vendes i realització de les accions corresponents per que es compleixin els objectius. * Representació de l'empresa davant els clients en tots els assumptes relacionats amb preus, terminis d'entrega i altres condicions. * Coordinació dels diferents col·laboradors i distribuïdors del producte fora de l'estat espanyol. Què oferim? * Formar part d'una empresa innovadora i pionera en el mercat del Sector Dental. * Formar part d'un gran equip de professionals. * Assistència a events, congressos, fires i cursos relacionats amb el sector, així com formació relacionada amb el producte i sector. * Creixement professional. * Participació en els nous projectes de l'empresa. * Cotxe, targeta de crèdit, telèfon, portàtil. * Salari negociable segons experiència laboral.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
TECNICO/A LABORAL
Innovadora firma de asesoría laboral fiscal y contable ubicada en Valladolid precisa, para su departamento de laboral, un/a TECNICO/A LABORAL con experiencia y conocimientos para incorporación inmediata. Ofrecen estabilidad y salario competitivo ajustado al perfil. Modalidad flexible, teletrabajo y presencial.FUNCIONES-Atención de cartera de clientes del departamento laboral junto con otros técnicos laborales.-Comunicación con los propios clientes.-Elaboración de nóminas y recibos de salarios.-Tramitación de altas, bajas, novaciones, modificaciones de contrato.-Comunicaciones SILTRA.-Comunicaciones de incidencias de IT o AT.-Elaboración y envío de Seguros Sociales.-Apoyo en asesoramiento laboral básico.REQUISITOS-Titulación equivalente a diplomatura / licenciatura / grado universitario.-Experiencia mínima demostrable de 3 años en puesto similar.-Dominio de Excel.-Conocimiento de A3NOM.-Autonomía e independencia.-Capacidad de organización y planificación.-Capacidad de trabajo en equipo.-Orientación y empatía hacia el cliente.OFRECEN-Contrato indefinido y a jornada completa tras superar el período de prueba.-Salario competitivo y ajustado al perfil según Convenio Colectivo de oficinas y despachos de Valladolid.-Horario de lunes a viernes intensivo de mañana más dos tardes.-Modalidad flexible, teletrabajo y presencial.-Estabilidad en una empresa consolidada y en crecimiento.-Formación continua.-Inclusión en un equipo de varias personas.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Senior Payroll Specialist - Baker Tilly Madrid

¿Qué esperamos que desarrolles cuando estés aquí?

Para cubrir nuestra necesidad de crecimiento, deseamos incorporar un/a Técnico/a Laboral Senior en la oficina de Madrid:

· Te integrarías en el equipo de Employment Advisory de Madrid, especializado en clientes internacionales.

· Realización del ciclo completo de la nómina.

· Asesoramiento laboral completo a los clientes de la empresa.

· Confección de recibos de salario y seguros sociales

· Confección de resúmenes de costes de personal

· Actualización de convenios y regularización de atrasos y bonus

· Presentación y obtención de documentos online: Sistema Red, Certific@, Delt@ y Contrat@

· Elaboración de Altas (contratación) y Bajas (cese) de trabajadores.

· Comunicación mensual de costes, vencimientos contractuales, procesos de IT/AT, etc.

· Elaboración de prórrogas, modificaciones, conversiones y novaciones contractuales

· Alta, baja y variación de datos en los distintos Regímenes: Régimen Especial Trabajadores Autónomos, Régimen Especial Asimilado, Régimen de Becarios, etc.

· Elaboración de documentos de IRPF estatales y forales: modelo 111, 216, 190 y 296

· Confección de remesas bancarias

· Elaboración de certificados de rendimientos e ingresos a cuenta del IRPF y de comunicación de datos del pagador

· Redacción de informes y reportes de índole jurídico-laboral para clientes internacionales

· Global Mobility (reglamentos de coordinación de seguridad social internacional)

· Due Diligences laborales

Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
NOVA APERTURA CENTRE SORLISPORT PLAÇA CERDÀ!!

Des de Sorlisport estem buscant personal per al nou gimàs!!

SorliSport continua creixent amb l'obertura d'un nou centre ubicat a Barcelona, a Plaça Cerdà!

Apostem per equips apassionats per l'esport, amb ganes de créixer professionalment i que vulguin formar part d'una empresa familiar amb constant creixement.

Vols formar part de l'Equip del nou centre esportiu?

Estem cercant:

- Tècnic/a d'activitats esportives
- Recepcionistes
- Cap de recepcio
- Coordinadors/es d'activitats esportives

Les principals funcions del lloc de treball seran:

- Atenció presencial i telefònica a la clientela
- Realització de les activitats dirigides assignades
- Control d'afluència a la sala de fitness i activitats dirigides
- Control i manteniment de les sales
- Reportar al/la Coordinador/a del centre
- Seguir el protocol d'obertura i tancament del centre

Competències:

  • Alta vocació de servei
    - Orientació al treball en equip
    - Actitud positiva i proactiva

Si vols formar part d’una gran empresa, vine a treballar a Sorlisport, t’esperem

Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
40394 - Encarregat de jardineria / técnic / paisagista

Coordinar l'equip de manteniments i d'obra nova
Realitzar feines sobre el terreny, compres, tractaments fitosanitaris, podes i obra nova
Col.laborar amb gerencia en la confecció de pressupostos, planificació de feines i control de qualitat
Visites a clients (presa de dades per pressupost i de seguiment)
Millora de processos i d'instal·lacions propies

  • Tipus de relació professional: Contracte
  • Tipologia de contracte: Indefinit
  • Núm. Hores setmanals: 40
  • Horari: 7-3
  • Retribució brut anual: 28-30K
Jornada completa
Contrato indefinido
27.000€ - 30.000€ bruto/año
Tècnic/a de Catalunya Convention Bureau - Agència Catalana de Turisme
Agència Catalana de Turisme
Barcelona, Barcelona
14 de marzo

T'agradaria participar en el llançament de diferents projectes de MICE?

El Catalunya Convention Bureau (CCB), és la unitat de la Agència Catalana de Turisme que treballa per la promoció i comercialització de Catalunya al món per a la captació d’esdeveniments professionals, congressos, convencions, reunions i viatges d’incentius. A més, el CCB també treballa per la dinamització del sector català MICE a través del desenvolupament de polítiques i estratègies que han d’ajudar a millorar la competitivitat de les empreses i la destinació en el seu conjunt.

En aquests moments el CCB està immers en el llançament i desplegament de diversos projectes estratègics que es troben en una primera fase de desenvolupament, i que treballen aspectes de negoci i tendències com la sostenibilitat, l’accessibilitat, i l’impacte positiu i el llegat en els esdeveniments professionals, així com la gestió de dades i la digitalització del Marketing, i la segmentació per sectors d’activitat econòmica. Concretament en aquesta nova estratègia de segmentació per sectors, el CCB ha llençat el programa de promoció Catalunya Meetings & Mobility i el Catalunya Meetings & Sports, i està previst continuar amb l’estructuració d’altres sectors tractors per a Catalunya vinculats a indústries amb potencial per al territori.

Donada la concentració d’accions previstes i la coordinació necessària amb d’altres agents externs, que són necessàries per a poder aterrar els objectius previstos, es requereix d’una persona de suport per a la prospecció i el desplegament dels projectes estratègics abans esmentats.

La funció principal serà donar suport al llançament i implantació dels projectes, en diferents accions, en concret les següents funcions:

  • Gestió i seguiment dels projectes de segmentació per sectors ja desenvolupats “Catalunya Meetings & Mobility” i “Catalunya Meetings & Sports”.
  • Realització de les tasques de secretaria dels programes.
  • Creació i gestió de dades i continguts pels projectes: per accions promocionals, de comunicació, presentacions i reunions, i disseny de la proposta de valor.
  • Organització d’esdeveniments promocionals i de presentació dels projectes: disseny programa, gestió i coordinació d'empreses proveïdores, convocatòria, execució, i seguiment post acció.
  • Relació i seguiment amb els diferents col·laboradors/es i empreses externes que ens donen suport en el desplegament d’aquests nous projectes.
  • Coordinació amb altres unitats de l’Agència Catalana de Turisme, el Govern, i el sector MICE català, segons les accions.
  • Suport administratiu i en algunes accions programes als projectes de sostenibilitat i llegat MICE a Catalunya.

Altres tasques en les que podria donar suport serien:

  • Relacions estratègiques del CCB, amb d’altres entitats, i coordinació d’accions conjuntes.
  • Representació del CCB en d’altres projectes i accions.
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Estàs buscant una nova oportunitat laboral amb projecció? Tens experiència prèvia com a electromecànic/a en entorns industrials?Si és així, aquesta oferta et pot interessar!Des dAdecco selecció precisem incorporar a un Electromecànic/a per una important empresa situada a Riudellots de la Selva.Quines seran les teves funcions?-Rebre i transmetre la informació necessària en els canvis de torn, amb la finalitat de poder resoldre per avançat els problemes de les línies o gestionar les diferents incidències.-Detectar i registrar els materials que falten a magatzem.-Garantir que els treballs de manteniment preventiu i correctiu compleixen amb la normativa aplicable de PRL, qualitat , seguretat alimentaria i bones practiques de fabricació i higiene.-Mantenir el lloc de treball en condicions òptimes igual que lestat de les seves eines i el material comú del taller de manteniment.-Assegurar ls adequat dels EPIS personals.-Realitzar propostes de millora i optimització dels processos productius i en les instal·lacions de serveis.Requisits:-Experiència prèvia en lloc similar. (míim 2 anys)-Formació: CFGM o CFGS en Electromecànica o similar.-Carnet de conduir i vehicle propi.Sofereix:-Contracte directament per empresa. Posició estable.-Salari: 23.000 €B.A. 24.000€ B.A.-Horari rotatiu: 6:00h 16:00h i de 16:30h -17h a 1:00h (aproximadament amb els descansos que estableix la llei)
Jornada completa
Contrato indefinido
23.000€ - 24.000€ bruto/año
Recepción mercancías Alcampo
Tagradaria construir el futur del comerç amb nosaltres? Tens una nova oportunitat amb l'obertura dAlcampo Salt Girona!Alcampo compta amb 40 anys d'experiència a nivell nacional sempre compromesos amb el que és bo, sa i local. Alcampo es compromet amb la ciutat i el seu entorn creant més de 100 nous llocs de treball! Tindràs l'oportunitat d'incorporar-te a Alcampo en un entorn únic i modern dins del nou hipermercat de Salt- Girona.Busquem tot tipus de professionals que comparteixin la passió per l'alimentació.Tenim els millors ingredients per a una recepta guanyadora: Ocupació, Desenvolupament i Entusiasmeperò ens manca l'ingredient secret. Vols ser tu?Quines seran les teves responsabilitats a la secció de REPOSICIÓ? · Verificar la mercaderia per garantir el compliment de la normativa de qualitat assegurant la traçabilitat, control de dates, pesos i estat del producte.· Realitzar el precintat i complementació de letiqueta de recepció.· Registrar en el sistema les quantitats rebudes.· Confeccionar les actes de recepció, detallant les incidències ocorregudes i assegurant el correcte registre i firmes.· Influir en el SIPRO de les actes més destacades realitzes en la recepció com pot sr un rebuig per temperatura, data de caducitat curta o caducada, mal estat del producte, etc.· Realitzar el tancament diari de recepcions en el document 130 i si sorgeix alguna anul·lació de letiqueta, tancament del document 132.· Complir amb lorganització i la classificació diària de la documentació generada per la recepció, tan de comandes per la venta com de comandes de gastos generals.· Control, revisió i registres de les sortides de mercaderia i comandes de gastos generals.· Omplir i arxivar els planning de neteja tan de la càmera de devolucions de PF com de la recepció.· Gestionar i portar al dia tota la documentació necessària per les inspeccions de Sanitat i la ISO.· Revisar i controlar la demarca, trencament diari de tots els mercats, detectant qualsevol anomalia sigui per volum o per reiteració.· Gestionar i controlar els residus orgànics i no orgànics (cartrons, palets, etc.) i revisar la correcta segregació de residus de lhipermercat.· Gestionar lemmagatzematge i retirada de compactadores, palets, caixes de plàstic i residus.· Control de RAEs i la seva recollida.· Vetllar per la correcta organització, ordre i neteja de les ones comuns del magatzem i la correcta utilització de maquinaria en els magatzems i pati, reduint els riscos laborals.· Garantir lequilibrat de la bàscula de la recepció de PF per un correcte funcionament.· Controlar i realitzar el moviment de palets diari a tenda.· Garantir un bon control de l circulació de persones i vehicles per el moll.· Realitzar les tasques de descarrega de camions de la mercaderia definida o de la que per normativa correspongui.· Vetllar per lorganització del personal que conforma lequip de recepció i gestionar el planning de treball pel seu correcte funcionament. Ara és el moment, junts arribem més llunySi t'apassiona el comerç, tens una clara orientació al client i t'entusiasma el treball en equip... aquest és el teu lloc! Inscriu-t'hi ja!REF 050224En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
23.000€ - 25.000€ bruto/año
40251 - Administratiu/a Comptable

Enginyeria que ofereix serveis d'execució en postvenda, rehabilitació i obra nova situada al barri del Guinardó, busca incorporar a un/a Administratiu/iva Comptable per portar el dia a dia de l'empresa.

Tasques:

  • Comptabilització de factures
  • Introducció de assentaments comptables
  • Gestió de pagaments / cobraments
  • Conciliacions bancàries
  • Revisió i tancaments mensuals
  • Anàlisi de balanços
  • Arxiu de factures i documentació
  • Control d'albarans vs factures
  • Introducció de clients
  • Autorització de treballadors
  • Tasques de suport a direcció
  • Pujar documentació d'obra
  • Gestió de comandes
  • Gestió de documentació de subcontracta
  • Gestió de revisions mèdiques
  • Control d'EPIS i PRL
  • Tasques pròpies del departament d'administració: atenció telefònica, fotocopiar, control de material d'oficina

S'ofereix:

  • Tipus de relació professional: Contracte
  • Tipologia de contracte: Indefinit
  • Núm. Hores setmanals: 20
  • Horari: Dilluns a Divendres flexible de 9h a 13h. Presencial
  • Retribució brut anual: 10.346 la mitja jornada
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
10.000€ - 12.000€ bruto/año
En IMF queremos sumar al equipo de RRHH como Payroll Specialist una persona dinámica, con atención al detalle, que disfrute trabajando en equipo y que siempre busque seguir creciendo. Ser parte de este proyecto incluye colaborar con un equipo lleno de talento y con un gran clima organizacional. Si estás buscando una oportunidad como esta, ¡no dudes en inscribirte! ¿QUÉ TE OFRECEMOS? * Contrato indefinido con jornada completa y flexibilidad horaria * Jornada intensiva durante el verano * 22 días laborables de vacaciones y 6 días adicionales otorgados por política de la empresa * Posibilidad de retribución flexible como tarjeta restaurante, guardería, transporte o seguro médico * Planes de formación internos y descuentos en formación para ti y tu familia ¿CÓMO VA A SER TU DÍA A DÍA EN ESTE PUESTO? La posición es presencial en Av. de Manoteras y serás responsable de las siguientes funciones: * Realizar el ciclo completo de nómina por medio de SAGE. * Envío y conciliación de RNT y RLC. * Realización de modelos 111 y 190. * Gestiones ante la AEAT y TGSS. * Resolver incidencias en nómina, convenio colectivo, cálculo de IRPF, etc. * Altas, bajas y variaciones de contratos en el sistema red de la Tesorería General de la Seguridad Social. * Registro de contratos en el SEPE a través de Contrat@. * Realización de finiquitos en envío de los certificados de empresa al SEPE a través de Certific@. * Realización de contratos, novaciones. Dominio de contrat@s, certific@s, delt@, sistema Red, sede electronica seguridad social.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
OPERARI/A CONTROL VERIFICACIÓ FINAL
A Avinent Group ens uneix la passió per convertir-nos en un partner estratègic essencial tant pel sector industrial, com pel sector mèdic. Avui dia, els nostres productes es posicionen a nivell nacional i internacional, demostrant així la seva excel·lència i lideratge al mercat. El 1958 neix Vilardell Purtí, la divisió industrial del grup, un referent en mecànica de precisió. El seu camí d'èxits ens porta a obrir una nova divisió mèdica, Avinent Implant System, firma de referència en implantologia dental. La investigació científica és l'ànima del seu sistema, oferint implants dentals revolucionaris com el Biomimetic Ocean. Per completar el cercle i donar una solució completa, el 2009 neix Avinent CAD CAM, oferint solucions en la fabricació de pròtesis personalitzades. Sis anys més tard, es crea una nova línia mèdica enfocada a oferir solucions en el camp crànio-maxil·lofacial, Avinent CMF. A finals de 2021 es llança una nova línia de negoci, Avinent Orthodontics, creant com a primer producte els alineadors invisibles personalitzats Recode Aligners. Finalment, gràcies a l'experiència en impressió 3D, la capacitat tecnològica i la innovació com a motor de canvi, a finals del 2022 es va obrir Inmoovs, amb diferents centres podològics on estudiem i produïm plantilles personalitzades. Es precisa per Vilardell Purtí un operari/a de verificació de control final i muntatge de les peces fabricades en les diferentes seccions de tornejat en torn de tarda. Descripció de tasques: - Verificar mides de les peces amb les eines de metrologia. - Realitzar els registres d'autocontrol - Muntatge de petits conjunts - Col·locar les peces en blisters i preparar les peces segons demanda del client
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Personal Nova Obertura Supermercat Corbera de Llobregat

El departament de Talent Humà de Sorli busca personal per al nou supermercat Sorli que s'obrirà a Corbera de Llobregat.

Amb 100 anys d'història, som una empresa referent en el mercat de l'alimentació de qualitat, que dóna la màxima importància al producte fresc i local.

A Sorli busquem persones entusiastes, motivades i capaces d'assumir responsabilitats. Treballaràs en contacte directe amb els nostres clients, sempre amb el suport i recolzament del nostre equip. Si et consideres empàtic/a i gaudeixes del tracte amb els clients/es APUNTA'T!

Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic i en una empresa que aposta per les persones i compromesa amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de genère.

Què busquem?

  • Personal amb ganes de treballar i d'aprendre per incorporar-se a les diferents seccions de botiga (caixa, reposició, fruiteria, fleca, carnisseria i/o peixateria).
  • Amb vocació de servei.
  • Motivació per la feina polivalent.
  • Disponibilitat horària per treballar en diferents torns.
  • Possibilitat d'incorporació immediata.
  • Es valorarà experiència prèvia en funcions de venda i d'atenció al client.

Quines seran les teves funcions?

  • Funcions genèriques per a tot el pesonal:
    • Atendre i informar als/les nostres clients/es de les possibles ofertes existents.
    • Reposició de gènere i fronteig de productes.
    • Control d'etiquetatges de preus.
    • Neteja i ordre de la secció.
    • Recolzament a les diferents seccions del supermercat.
  • Funcions específiques del lloc de treball:
    • Cobrament caixa (Auxiliar caixa).
    • Preparació i repartiment de comandes (Personal reposició)
    • Muntatge i desmuntatge de parada i preparació de comandes (Personal secció fruita)
    • Control de forn, muntatge de parada i preparació de comandes (Personal secció fleca)
    • Muntatge i desmuntatde de parada i preparació de comandes (Personal seccions carnisseria i peixateria)

Què oferim?

  • Formació a càrrec de l'empresa.
  • Beneficis socials: descomptes en compres i instal·lacions Sorli (supermercats, centre comercial, hotel i gimnasos), pòlissa de salut i diferents descomptes i promocions en espectacles i comerços al formar part del Club Sorli.
  • Possibilitat de continuïtat i promoció dintre d'una empresa sòlida, amb anys d'història i en constant creixement, que aposta per la igualtat real i efectiva entre homes i dones

Si vols formar part d’una gran empresa, vine a treballar a Sorli, t’esperem.

Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
Anterior