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Ofertas de empleo » Empleos en Madrid

Ofertas de empleo en Madrid de Marketing y comunicación

100 ofertas de trabajo en Madrid  de Marketing y comunicación


Account Manager Marketplaces
  • Fluent English|Amazon Marketplaces

Is a fast growing scale-up company that counts with the full support of a group leader in the
European DTC food supplement market.
Unique combination of entrepreneurship surrounded by top notch professional people. So ideal
job for people that want to learn and grow in an exciting international environment
Considers its employees as a strategic factor for its success and combines an "open doors
principle" with flat hierarchies, open communication and a high degree of individual creative
space
Local international team of 10 employees, being part of a group of approximately 600
employees, continuously growing. Will relate to delocalize teams in different European locations



  • Demonstrated experience in growing brands and business fast and profitably in the Amazon Marketplaces, including USA, Canada, UK.
  • Full client management through a consultative business to consumer approach with Amazon account - to understand the business, optimize brand investment and grow sales.
  • Work to define KPIs for search & marketing strategies across Amazon.
  • Define processes and actions to ensure optimal ranking and visibility on top page of the products
  • Work closely with internal company experts in order to assure the strategy with Amazon Advertising, including Sponsored Ads and DSP management.
  • Establish an optimal relationship with Amazon
  • Forecast sales and returns with logistical and supply chain planning team.
  • Manage the full optimization of product descriptions, imagery, keyword search terms and reviews.
  • Analyse marketplace trends and competitor activity and highlight opportunities for new product development and branded campaigns.
  • Work with marketing and sales teams to ensure marketing campaigns are created and broadcast accurately within deadline, including supplying ideas for marketing opportunities.

  • Full time position.
  • headquarter in Las Rozas, Madrid
  • hybrid remote work.
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
35.000€ - 40.000€ bruto/año
Editor de Historia - Editorial multinacional educativa
  • Grado en Historia|Historia actual o Sociologia + geopolitica y relaciones internacionales



Multinacional de edición de libros de textos



Reportando al director de edición el profesional deberá:

  • Crear originales adecuados a la línea editorial y los requerimientos internos.
  • Buscar las fuentes de información para crear contenidos y editarlos.
  • Respetar y mantener los criterios de edición y estilo que han de reunir los distintos materiales de cada publicación asignada para conseguir su adecuación a los objetivos pedagógicos, estratégicos y de mercado requeridos.
  • Revisar, corregir, adaptar y mejorar las sucesivas pruebas o maquetas de los materiales asignados para conseguir un nivel de calidad óptimo; además del cumplimiento de los criterios propios de cada proyecto alineándolos al manual de estilo de la empresa.
  • Controlar el avance de realización de los productos digitales asignados y el cumplimiento del calendario de edición de cada producto.



Seguimiento editorial

  • Asegurar el cumplimiento de los tiempos previstos para la obra.
  • Actualizar las fases de los proyectos adecuándola a las novedades surgidas.

  • Contrato indefinido a jornada completa
  • Flexibilidad horaria.
  • Modelo híbrido de teletrabajo (2 días en la oficina y 3 días en casa)
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
24.000€ - 30.000€ bruto/año
Associate Fund Finance
  • European debt management company is looking for an Associate Fund Finance|High level of English is a must

One of Europe's leading specialist debt management company



  • Quarterly capital accounts
  • Annual financial statements for companies and partnerships prepared primarily under Luxembourg GAAP
  • Cash reconciliations and cash books
  • Capital calls and distributions
  • Bespoke investor reporting
  • Information required for UK and US tax reporting
  • Regulatory reporting
  • Liaison with auditors and other external service providers
  • Liaison with firm finance, investor relations, loan operations, valuation and fund finance teams located in Madrid, London and Luxembourg
  • Opportunity for involvement in other activities

  • Career Development
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
40.000€ - 50.000€ bruto/año
SALES ENGINEER - INSTRUMENTACIÓN OEM (H/M/D)
  • Empresa referente distribuidora de sensores. |Ingeniero con marcado carácter comercial.

Empresa distribuidora de sensores referente en el mercado.



  • Cumplimiento de los objetivos de negocio fijado.
  • Establecimiento de la estrategia comercial para potenciar la venta de equipos de medida en OEM en España y Portugal.
  • Responsable de la captación de nuevas cuentas y clientes y de la búsqueda de nuevas oportunidades de colaboración con OEM que requieran equipamiento de medida diverso para incorporar en sus proyectos.
  • Trabajar con los clientes sus requerimientos e identificar la gama de productos adecuada a cada aplicación
  • Gestión del ciclo completo de venta para la gama de productos y soluciones asignadas

Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.#LI-DNP

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
35.000€ - 40.000€ bruto/año
Jefe de Producto Digital Sevilla (H/M/D)
  • Compañía líder en el sector de servicios publicitarios|Proyecto estable en expasión

Compañía líder en el sector de servicios publicitarios



  • Responsable de implantar y coordinar la estrategia de producto digital del Grupo
  • Encargado de la coordinación de las diferentes áreas desde el punto de vista digital: redacción/tecnología/negocio
  • Ayudará a establecer los Objetivos y KPIS digitales de estas áreas
  • Apoyo en el diseño de los dashboard de seguimiento de audiencia
  • Establecerá la guidelines para mejorar el SEO editorial y técnico
  • Responsable de la implantación de la estrategia de captación de datos (registros, etc.)
  • Responsable de la implantación de la estrategia distribución de contenidos: Social media, newsletter, etc.
  • Coordinación de las redacciones con los equipos de tecnología, audiencias, SEO y comercial.
  • Formación al equipo editorial (SEO, analítica, social media, etc.)

Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.

Paquete retributivo atractivo y plan de carrera definido

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
35.000€ - 50.000€ bruto/año
  • SEM Manager|Reconocida Agencia Digital

Reconocida Agencia Digital



La persona seleccionada como SEM Manager, entres sus funciones estarán:

-Funciones de Management con grandes clientes del sector, así como liderazgo de equipo ( gestión de equipo directo)

-Desarrollo proactivo de estrategias con el cliente y mejora de resultados constantes.

-Construcción de una relación sólida y de confianza con cada uno de los clientes.

-Responsabilidad de grandes cantidades de Budget.

-Contacto directo con los diferentes Partners como Google o Microsoft con el fin de explorar nuevas oportunidades de mercado.

-Gestión y optimización de las cuentas en las diferentes plataformas de buscadores basadas en los objetivos de cada cliente.

-Reportes regulares de manera cualitativa y cuantitativa.

-Ser capaz de tener una visión más allá de PPC para fortalecer los objetivos transversales del cliente.


SEM Manager:

40.000-45.000€

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
40.000€ - 45.000€ bruto/año
Field Marketing- sector educativo- inglés alto
  • Inglés alto|Disponibilidad para viajar

Empresa del sector educativo ubicada en el centro de Madrid.



  • Planificar y completar las campañas de marketing sobre el terreno tras realizar una investigación preliminar
  • Desarrollar un sólido conocimiento de todas las líneas de productos/servicios
  • Elaborar diversos folletos, carteles, productos y otros materiales que se utilizarán en los eventos de marketing sobre el terreno.
  • Mantener las relaciones con los proveedores y los locales de terceros.
  • Negociar con los minoristas y otros socios externos la colocación de expositores promocionales y mercancías.
  • Promover las oportunidades de expansión del negocio a los minoristas y otros comerciantes a través de programas de marketing de campo exitosos
  • Asistir a ferias y eventos relevantes
  • Supervisar las tendencias del sector y las actividades de la competencia
  • Gestionar la actividad de las redes sociales en torno a las campañas de marketing de campo
  • Realizar un seguimiento de los gastos de forma organizada
  • Informar semanal o mensualmente sobre el estado de las actividades de marketing de campo
  • Documentar y compartir con el equipo de ventas la información sobre los clientes y los clientes potenciales.




  • Ubicación zona centro Madrid.
  • Salario de 30.000€ -35.000€ b/a
  • Gastos de viaje remunerados.
  • Modelo teletrabajo híbrido.
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
30.000€ - 35.000€ bruto/año
Edelman DXI - Research Analyst - Primary/MMA
  • Experience as a market reseach analyst/executive|Fluent in English (C1/C2)

Edelman Data & Intelligence (DXI) is creating its new hub in Madrid and is looking for professionals specialized in market research to join its teams.

Edelman Data & Intelligence (DxI) is a fast growing (15% growth last year) Insights and Research agency with a unique twist. We are part of Edelman, the world's largest independent communications company, but with a boutique agency spirit amongst the 80 people in the DXI team. We are working within a truly integrated global network on some of the world's biggest and most exciting clients: Mars Inc., Unilever, IKEA, GSK, Nissan, Lidl, HEINEKEN (just to name a few) as well as public authorities, governments and charities.

Edelman Data & Intelligence (DxI) is a global, full-service, method neutral market research and analytics agency that provides clients with strategic insights to make their communications and engagements with the world the smartest they can be. Edelman Data & Intelligence (DxI) conducts truly varied work: thought leadership, CSR research, ROI and measurement, strategy and audience understanding, influencer mapping and much more. We work across a variety of sectors including healthcare, technology, digital, consumer/brand, corporate and public affairs. We are a growing agency, with offices in the US, Europe and Asia.

Edelman Data & Intelligence (DXI) upholds an inclusive, diverse and creative environment. We create an environment where each team member, regardless of experience, can help to shape a business they feel proud to be a part of.

Edelman Data & Intelligence (DXI) offers a variety of cultural initiatives to be a part of (e.g. social & wellbeing teams, diversity & inclusion teams, GWEN series (Global Women's Equality Network). We also offer a variety of training options for candidates who want to pivot or learn different skills within the industry (e.g. presentation training, excel training, questionnaire training).

Diversity is at the center of everything we do at Edelman Data & Intelligence (DXI). Our team upholds creating an environment where uniqueness, creativity and inclusivity is celebrated and encouraged- not discriminated.



As a Research Executive you will provide support in the design, management and execution of a variety of primary (quantitative and qualitative) research projects. This role will give you the opportunity to work on a variety of projects under the direction of a Research Manager, but will allow you to take the lead on smaller ad-hoc assignments. This is an opportunity to work directly in a communications agency and expand your knowledge of how communications are brought to life and activated. At the same time, your projects will focus on larger issues impacting the environment our clients work in, whether this is understanding the impact of government legislation, tracking opinions on migration or segmenting the population. You will be part of an engaging, fast-paced environment, working with a dynamic team. A competitive salary and benefits package is on offer for the successful candidate.

  • Supporting in the overall design and execution of primary research projects, including but not limited to:



-Questionnaire and discussion guide design

-Fieldwork management

-Data checking

-Analysis and reporting

  • Working on a number of different projects at the same time (normally in different subject areas and with different teams)
  • Drafting presentations, using visual storytelling
  • Supplier relationship management

Salary is competitive. Benefits include 22 days holiday (with an extra 1 for your birthday and we also close over Christmas), Pension, Healthcare benefits, free daily breakfasts, Thursday office drinks, subsided massages, flexible working hours and many more! Also open to job sharing and part-time working.

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
25.000€ - 26.000€ bruto/año
Edelman DXI - Research Analyst - Secondary/MMA
  • Experience as an insight analyst|Fluent in English (C1/C2)

Edelman Data & Intelligence (DXI) is creating its new hub in Madrid and is looking for professionals specialized in market research to join its teams.

Edelman Data & Intelligence (DxI) is a fast growing (15% growth last year) Insights and Research agency with a unique twist. We are part of Edelman, the world's largest independent communications company, but with a boutique agency spirit amongst the 80 people in the DXI team. We are working within a truly integrated global network on some of the world's biggest and most exciting clients: Mars Inc., Unilever, IKEA, GSK, Nissan, Lidl, HEINEKEN (just to name a few) as well as public authorities, governments and charities.

Edelman Data & Intelligence (DxI) is a global, full-service, method neutral market research and analytics agency that provides clients with strategic insights to make their communications and engagements with the world the smartest they can be. Edelman Data & Intelligence (DxI) conducts truly varied work: thought leadership, CSR research, ROI and measurement, strategy and audience understanding, influencer mapping and much more. We work across a variety of sectors including healthcare, technology, digital, consumer/brand, corporate and public affairs. We are a growing agency, with offices in the US, Europe and Asia.

Edelman Data & Intelligence (DXI) upholds an inclusive, diverse and creative environment. We create an environment where each team member, regardless of experience, can help to shape a business they feel proud to be a part of.

Edelman Data & Intelligence (DXI) offers a variety of cultural initiatives to be a part of (e.g. social & wellbeing teams, diversity & inclusion teams, GWEN series (Global Women's Equality Network). We also offer a variety of training options for candidates who want to pivot or learn different skills within the industry (e.g. presentation training, excel training, questionnaire training).

Diversity is at the center of everything we do at Edelman Data & Intelligence (DXI). Our team upholds creating an environment where uniqueness, creativity and inclusivity is celebrated and encouraged- not discriminated.



As an Insights Analyst you will have experience working on small to medium scale secondary and digital analytics research projects. This will include using a suite of media monitoring and social listening tools to track information and produce actionable research reports to guide communications strategy. You will also work closely with qual and quant research and strategy teams.

  • Play a key role in secondary and digital analytics projects from start to finish, working on multiple projects concurrently across various sectors and methodologies, This will include:



-Analysis of online news and social media landscape to produce actionable insights to communications teams across markets (full social listening, engagement, influencers, trend analysis etc.)

-Deliver outputs that may be packaged as daily, weekly and/or monthly measurement and insights reports, highlighting notable contributors, brand mentions associated to key topics and risk areas etc.

-Use current data and historical performance as a foundation for building actionable narratives to shape an insights-driven approach to improving brands' performance

-Perform keyword research to drive content performance and relevance to key audiences

-Competitor analysis and benchmarking

-Crisis intelligence, working closely with the corporate crisis comms team to provide timely insights during ad-hoc crisis moments (e.g., cyber-attacks, data breaches, product recalls)

-White space analyses and identification of new trends

  • Help develop benchmarks/targets for campaigns and owned channels, defining KPIs and analysing content and audience trends, to inform planning and overall strategic thinking.
  • Support with account management and account operations, such as resource planning, quality assurance, managing ad-hoc requests and project management

Salary is competitive. Benefits include 22 days holiday (with an extra 1 for your birthday and we also close over Christmas), Pension, Healthcare benefits, free daily breakfasts, Thursday office drinks, subsided massages, flexible working hours and many more! Also open to job sharing and part-time working.

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
25.000€ - 27.000€ bruto/año
Director/a de Marketing - Grupo hostelero premium
  • Experiencia en marketing digital. Inglés alto.|Valorable experiencia en F&B y/o hospitality

Grupo hostelero premium que engloba gastronomía, eventos y life&style



Reportando a los socios y dueños del grupo el profesional deberá:

  • Crear el plan de marketing del grupo orientado a negocio y resultados
  • Gestionar el marketing digital: posicionamiento, redes sociales, etc.
  • Colaborar en conjunto con las agencias de marketing, posicionamiento, branding...
  • Ayudar al crecimiento actual y de los proyectos de futuro del Grupo

Trabajo en un grupo hostelero premium que engloba gastronomía, eventos y life&style en pleno crecimiento.

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
48.000€ - 50.000€ bruto/año
Jefe de Departamento de Producto - Aerotermia
  • Experiencia en planificación de Marketing de Producto en Renovables|Ofrecemos un proyecto de 6 meses + posible incorporación a la compañía

Nuestro cliente es una compañía líder que ofrece soluciones a medida para el autoconsumo fotovoltaico.



Definir el pricing de oferta de los productos/servicios, identificando el público objetivo y enviando la información a los distintos canales, definiendo la explotación analítica de la información del área, colaborando en la implementación en las diferentes herramientas, de acuerdo a las directrices del Área, impulsando mejoras, siguiendo políticas y normativas de empresa aplicables, incluyendo de prevención y medioambientales, para garantizar que se oferten en el mercado productos adecuados a los clientes objetivo.

Desarrollo de Productos/Servicios:

Gestionar las actividades relativas al desarrollo de productos/servicios para el mercado de Aerotermoa dentro de su ámbito de actuación, proponiendo posibles escenarios, buscando soluciones innovadoras, buscando la diferenciación con la competencia, analizando impactos tanto en clientes, como en campañas, así como en sistemas, marketing, ventas y otras áreas internas implicadas, aunando intereses y facilitando la relación con las otras áreas, todo ello de acuerdo al presupuesto establecido y a objetivos establecidos por la dirección, para lograr la validez del producto/servicio y un rápido paso a la implementación del mismo, tanto en sistemas, como ya en campo.

Pricing:

Definir el pricing, mediante modelos que recojan toda la estructura de costes, llevando a cabo la elaboración de estimaciones, hipótesis y presupuestos, para garantizar el margen necesario para el negocio.

Estudio de mercado:

Es responsable de realizar, analizar y comunicar estudios de mercado, mediante la monitorización de la competencia, realización de encuestas y la composición de informes y cuadros de mando, definiendo acciones de mejora, trasladándolas al modelo de producto/servicio, compartiéndola con la dirección para la toma de decisiones, para mantener los productos competitivos en el mercado.

Gestión de campañas comerciales:

Llevar a cabo la planificación y gestión de campañas de Aerotermia, identificando el mercado potencial, seleccionado los clientes objetivo para cada campaña (Targeting), gestionando la integración de las campañas con los distintos canales (CAC, FVE, Web, TLMK, …), colaborando con otras áreas en la definición de la arquitectura funcional de gestión de campañas, extrayendo información de diferentes fuentes internas y externas, integrando información relevante para el negocio, para potenciar la eficacia en la ejecución de las distintas campañas comerciales de Generación Distribuida y maximizar la transparencia, claridad y fidelización del cliente.

Comunicación comercial:

Definir campañas de comunicación comercial como soporte de las acciones de ventas, y explotación de los sistemas de información de forma conjunta con Desarrollo de Negocio para aprovechar el conocimiento y la inteligencia del negocio, de acuerdo con el Plan Comercial del Área y en coordinación con otras áreas implicadas, aprobando los procedimientos de comunicación de las campañas por los diferentes canales, para garantizar la eficiencia y eficacia de las acciones comerciales

Prevención, Medio Ambiente, Iniciativas de Mejora y Control Interno:

Gestionar en su ámbito la correcta aplicación de las medidas de seguridad y salud en el trabajo, de conservación del medio ambiente y de control interno, gestionando las sugerencias en materia de prevención de riesgos laborales y facilitando la participación de todo su equipo en las acciones de mejora continua y aplicación de los mecanismos de control, garantizando y valorando la asistencia a los cursos de formación en prevención de riesgos laborales de su equipo, y garantizando que se comunican y analizan los incidentes ocurridos a fin de conseguir los objetivos definidos para su equipo en el ámbito de la Sostenibilidad contenida en los valores de la Compañía.


Ofrecemos un contrato de 6 meses + la posibilidad de incorporación a la estructura de la compañía.

Esto dependerá de la viabilidad del proyecto.

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
Head of Performance - retail deportes
  • Perfil senior en campañas de performance y gestión de equipos|Inglés alto

Multinacional retail sector deportivo



Tiene como prioridad garantizar que todas las actividades estén orientadas hacia el logro de los objetivos
de la compañía, en términos de:
? Adquisición CAC
? Incremento de las ventas TC
? ROAS de las campañas de medios digitales
? Cohesionador entre el equipo de marketing digital, ecommerce y data.
? Conocedor de las tecnologías de publicidad.
(Maximizar los presupuestos de medios digitales - Alcanzar a los usuarios donde están)
Siendo un perfil muy ligado a la tecnología es básico que domine el negocio y conozca en profundidad el mercado de la comunicación digital.
? Tiene como prioridad medir y analizar todas las campañas de marketing y comunicación.
? Análisis de la aceleración de las ventas sobre los productos comunicados, sus familias, tanto en tienda física como digital.
? Acompañamiento y seguimiento del modelo de MMix
? Medición de las visitas y su evolución a tiendas midiendo el impacto de las campañas de comunicación.
? Ayuda al equipo de medios en la toma de decisión en función de los resultados.
? Análisis de las campañas de comunicación y sus resultados de marketing.
? Conocer el usuario y su comportamiento para ser capaces de impactarle de un modo más pertinente(contenido, canal, momento) con un doble objetivo de optimización de inversión y fidelización.
? Construcción de un modelo de atribución digital.


Salario según valía

Desarrollo profesional

Posición presencial casi en su totalidad

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
50.000€ - 60.000€ bruto/año
Analista junior M&A (H/M)
  • Importante Boutique especializada en M&A y Deuda|Crecimiento y proyección profesional

Importante Boutique especializada en M&A y Deuda.



- Preparar y supervisar análisis financieros y sectoriales.

- Valoración de empresas

- Estructuración de transacciones.

- Elaboración de pitches, infomemos..

- Preparación de presentaciones y propuestas de asesoramiento a clientes.

- Contribuir en la identificación de oportunidades de negocio con clientes existentes y/o potenciales.


Proyecto estable. Crecimiento y proyección profesional.

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
Diseñador Grafico - Certificado de discapacidad
  • Experiencia minima de 1 año en diseño gráfico |Disponer de certificado de discapacidad igual o superior al 33%

Reconocida empresa ubicada en Madrid con presencia nacional especializada en lavanderías industriales y servicios hoteleros. Comprometida con la labor social y el medio ambiente búsqueda de un diseñador gráfico.



En Coordinación con la Dirección de marketing se encargará de dar respuesta a las necesidades de Diseño de la línea de Negocio de lavandería.

Actividades:

  • Diseño de cartelería y publicidad pequeño y gran formato (online y offline)
  • Soporte en la grabación y edición de vídeos (producto, corporativo, testimoniales, etc.).
  • Conceptualización diseño y redacción de material corporativo (dossier, flyers, dípticos, tarjetas de visita..)

  • Remuneración: Entre 18-21K brutos anuales
  • Horario: Jornada completa y horario flexible (Entre 7:30-9'30 y 17'00-19h)
  • Oportunidad de crecimiento y desarrollo
  • Ubicación Madrid centro
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
18.000€ - 21.000€ bruto/año
Director/a de Oficina - Consultoría Digital
  • 7 -10 años de experiencia en consultoria digital gestionando equipos y cuentas|Capacidad de generar nuevo negocio demonstrable

Consultoría Digital en fuerte crecimiento, enfocada en estrategia digital y experiencia de usuario.



Funciones:

  • Participación en los comités de dirección mensuales
  • Elaboración, control y seguimiento previsiones de ventas y prospección de
    mercado.
  • Asegurar relaciones de confianza con los clientes y posibles clientes
  • Participación en foros / meetings / eventos, etc representando a la compañía para la captación de clientes y posicionamiento de marca
  • Establecer kick off meeting de cada proyecto con la presentación del equipo de producción y el traspaso de la información necesaria para el éxito del proyecto
  • Supervisión de presupuestos a presentar a cliente
  • Establecimiento status periódicos con cliente del desarrollo del proyecto
  • Establecimiento de los puntos de control y reuniones preparatorias de
    presentación necesarias.
  • Apoyo y acompañamiento al equipo para la ejecución de proyectos.
  • Garantizar la rentabilidad de los proyectos, gestión de desviaciones y gestión de expectativas de cliente en función del alcance.

  • Integrarte en una compañía en expansión, dinámica e inconformista y con un excelente ambiente de trabajo
  • Plan de carrera personalizado desde el primer momento con la posibilidad de entrar a ser socio de la compañía a medio plazo.
  • Sueldo y variable competitivo.
  • Asesoramiento y acompañamiento constante
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
60.000€ - 70.000€ bruto/año
Junior Product Manager (1-year-Project)
  • Grow up in the role by joining one of the most important Companies in industry.|Working in marketing with some of the most innovative products in pharma.

A research-based biopharmaceutical company that discovers, develops and commercializes innovative medicines in areas of unmet medical need. With each new discovery and investigational drug candidate, we seek to improve the care of patients living with life-threatening diseases around the world.



  • Coordinates outside vendor contracts and works to support product sales.
  • Maintains sound business relationships with all identified key customers/influencers.
  • Leads and implements support programs at the field, Community or Key Opinion Leader (KOL) level.
  • Liaises effectively with the key client groups including field sales, Key Opinion Leaders and key Community liaisons to ensure correct dissemination of Company's product messages.
  • Provides support for team on tactic development and implementation.
  • Supports area of specialty on Promotion Review Committee (PRC) to ensure proposed tactics are reviewed and signed off in alignment with Company policies.
  • Leads and implements internal communications plan related to products or marketing strategies.
  • Assists in development of branding, messaging and positioning marketing for product within an area of focus (Promotions, Direct-To-Patient, Opinion Leader Program, etc).
  • Analyzes moderately complex problems and situations, provides logical recommendations and leads any required action planning.
  • Proposes priorities in circumstances of continued complexity and conflicting requirements.
  • Assist in development of non-routine plan of action or may independently develop routine plan of action.
  • Interfaces with market research to ensure market and competitive learning is translated to the brand team.
  • Ensures all marketing activities are in compliance with regulatory and legal requirements.

Outstanding conditions and the possibility to join one of the most innovative and research-based multinationals in the world. #LI-DNP

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
35.000€ - 36.000€ bruto/año
Marketing&Comunication Manager (Sector Juridico) Madrid/BCN
  • Empresa de servicios de jurídicos |Busca un marketing and comunication manager

Empresa de servicios jurídicos importante en España.



  • Gestión de la comunicación externa, interna e institucional de la empresa.
  • Definición de la estrategia global de Comunicación y Marketing.
  • Gestión y liderazgo de equipo trabajo.
  • Elaboración y lanzamiento de notas de prensa.
  • Comunicación interna a plantilla
  • Gestión y mantenimiento de la pagina web de la compañía.
  • Contacto y negociación con diferentes proveedores.
  • Gestión de eventos.

  • Un buen ambiente laboral.
  • Una empresa en crecimiento.
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
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Product Manager (Nutrición Animal)
  • Multinacional especializada en la nutrición animal|Imprescindible experiencia previa en el sector, internacional y nivel de inglés.

Importante multinacional especializada en la nutrición animal busca un Project Manager para el Departamento Comercial, dependiendo de Dirección General, en su sede en Madrid.

La persona será el Responsable de ofrecer los procesos de Ventas, y apoyo a Marketing, Innovación y Desarrollo de negocio en relación a los productos y servicios, e identificando nuevas áreas de innovación y negocio.



Principales responsabilidades del/la candidato/ha seleccionado/a serán:

  • Búsqueda y captación de nuevos clientes a nivel nacional e internacionalmente
  • Responsable de la formación óptima y completa del personal interno y externo de los diferentes actores implicados en el proceso de venta
  • Coordinación del departamento comercial y de marketing para la generación de nuevos negocios e incrementar las ventas
  • Identificar áreas de oportunidad para la innovación, coordinandose con el departamento I+D aplicado
  • Control de los KPI's de venta
  • Acompañamiento, asesoramiento y seguimiento de los clientes
  • Resolución de incidencias y propuesta de mejoras

Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.

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Head of Trade Marketing (OFF TRADE)
  • Head of Trade Marketing (OFF TRADE)|Multinational company leader in its sector

Multinational company leader in premium beverage sector.



  • Create the Channel & Customer Segmentation Plan-Off Trade.
  • Convert Brand Strategies into Channel strategy.
  • Define Brand X SKU role by Segment/Customer.
  • Lead Top National Customer wise plans & Joint Business Planning (JBP) for relevant Off Trade.
  • Guide & provide templates to KAMs for JBPs with Regional Customers.
  • Define Category/Customer growth drivers in line with Demand Spaces Occasions.
  • Responsible for the closure of Regional & Turbocharge Cities channel in investments activation calendar basis guidelines for Marketing.
  • Securing the annual budget for channel activation.
  • Create a framework of interaction shipbuilding with identified Off Trade Luxury Customers & others National Key Customers.
  • Coach the Regional Heads on Local Off Key Accounts management leveraging the framework.
  • Define outlet execution & merchandising standards leveraging automation.
  • Support with of Distribution via relevant customer & brand inputs.
  • Lead the rollout of high investment lighthouse brand visibility & asset development projects.
  • Understand & leverage best execution practices from the Group / competitors.
  • Leverage Shopper Insights from Global Marking Moments learnings & actions specifics study projects with the insights team.
  • Promote staff motivation and teamwork through constructive performance recognition and counselling.
  • Development & capability build of central & regional customer marketing/key accounts Talent for succession planning.
  • Monthly monitoring /PDCA/ROI of business impact of channel investments & a updates to sales & marketing leadership.
  • ROI on long term visibility assets.
  • Lead monthly review of Distribution & Sales Coverage.
  • Ensure legal compliance with all appropriate legislation occurs in all Commercial marketing activities and external partnerships and ensure business is done the right way.

To be part of a growing and ambitious company.

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Head of Digital Marketing - Industria de entretenimiento
  • Al menos 6 años de experiencia en marketing digital y ecommerce|Ser fan o tener experiencia en el mundo de los videojuegos. Inglés C1

Empresa dedicada al mundo del entretenimiento está buscando un Head of Digital Marketing



Reportando al Director General, será la persona responsable de imaginar, planificar, presupuestar, coordinar y ejecutar la estrategia de marketing digital (influencers, social ads, display, SEM / SEO, social media, e-mail marketing, afiliación…).

Estará a cargo de la gestión de las operaciones de un equipo de 3 personas.

Principales responsabilidades:

  • Definición e implementación de estrategias de marketing con objetivos comerciales
  • Campañas de marketing que incrementen las ventas de los productos con análisis permanente del ROI
  • Responsable de la compra de medios y de la selección y gestión de partners y proveedores
  • Dirección del departamento de marketing con el objetivo de hacerlo crecer basado en los resultados de venta

  • Posibilidad de teletrabajo un par de días a la semana
  • Planes de retribución flexible
  • 50% de seguro médico.
  • Cursos de aprendizaje de idiomas
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50.000€ - 55.000€ bruto/año
Financial Services Specialist – Portuguese Market
We’re looking for smart & dynamic financial services professionals to join an international team in the world’s most successful BPO organisation. With more than 40 years of experience in the banking industry, presence in 88 countries and more than 420.000 employees, Teleperformance, is building a multi-lingual team of investment specialists, with candidates that are interested in working from our ultra-modern offices based in Madrid’s business district, personal development plans, the chance to learn the world’s second most spoken language and ambitious career path opportunities within one of our most prestigious digital banking programmes.You will interact with high end customers of one of Europe’s leading digital bank, facilitating savings advice and introducing innovative banking products with high returns.Brief description of the Job:Attend banking customers throughout calls, emails, whatsApp & chat channels, providing high end customer service and informing of innovative digital banking products in the Portuguese market.Inform about banking products such as securities and derivatives, pension plans, saving insurance, discretionary or objective management.Inform customers about the main variables and situation of the national and international financial markets and the impacts of digital banking products and services within our partners portfolio.FunctionsThe functions are gathered into 3 dimensions:Basic Customer Care: Perform Inbound and outbound financial services customer interactions and providing basic customer support: open accounts, resolution of incidents, manage claims and escalations.Expert Attention: Telephone attention, e-mail, chat & WhatsApp for clients that require information or operations on the Stock Exchange, ETFs, plans, derivatives, etc., by monitoring the operations until they ensure their good end. Information about events and situation of the markets in which our company operates or campaigns on investment products. Collaboration for the resolution of the technical incidents observed in the internal systems that operate with savings products (Picaso) or those used by customers (web, app, Opentrader, etc.).Compliance: Comply with the requirements of transparency, product information (nature, characteristics and risks of the different investment products) and customer protection reflected in the Mifi-dII policy, as well as all internal or external regulations that may be applicable to these types of products. Report and follow up of anomalies that may arise in your application. Comply with the quality standards and sales behaviour defined by the entity.RequirementsAcademicDesirable degree in business administration, economics, mathematics, law or robust experience in the banking industry.Native level of Portuguese and advanced level of Spanish or EnglishExperienceExperience in banking & financial servicesExperience in customer interactions to inform and help in banking products (Funds, plans,etc.)Desirable knowledge of the Dutch financial services marketsSkills and Competences.High customer orientation, empathy and active listening.Excellent communication capacity oral and written.Analytical ability and ease to acquire new complex knowledge autonomously.Problem solving skills.High teamwork capacity.Self-demanding character.Results orientated & self-motivation ability.Ability to plan, organize and work under pressure.Initiative, autonomy and “Can do” attitude.Flexibility and adaptability to changing environments and new technologieBenefitsFull time position (39 hours/week), from Monday to Sunday (14.00 to 22.00)Permanent ContractReferral Program: Bring a Friend and get a Referral fee (up to 2.000€ depending on the language/project)Salary: 18.000€ gross/year without certificationEmployment with the world’s largest provider of contact center servicesExcellent work environment, great colleagues, social arrangements and personal developmentInternational business casual environmentOpportunity to grow in a multinational company
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Salario sin especificar
Trade Marketing Executive Offtrade
  • Trade Marketing Executive OffTrade|Multinacional Gran Consumo

Multinacional de Gran Consumo



La persona seleccionada reportará a la Responsable de Trade Marketing y sus funciones serán:* Desarrollo, ejecución y seguimiento de los planes de Trade Marketing en los clientes (principales cuentas nacionales).
* Detectar oportunidades de surtido, promoción y visibilidad en las cuentas.
* Trabajar con los equipos de ventas y marketing en la construcción de todas las iniciativas que impacten en el canal, desarrollando planes que maximicen volumen a la vez que construyan marca.
* Análisis del performance de las marcas en el canal y en los clientes (Venta Interna, Datos Nielsen,Kantar, estudios ad-hoc)
* Desarrollar briefings y coordinación de diseños de materiales promocionales con agencias de comunicación y publicidad


Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.#LI-DNP

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Contrato sin especificar
35.000€ - 40.000€ bruto/año
Paid Media-Cliente Final
  • Paid Media-Cliente Final|Empresa de suplementos alimenticios

Empresa de suplementos alimenticios



La persona seleccionada como Paid Media-Amazon Ads & Google Ads, entre sus funciones estarán:

- Análisis de mercado y posicionamiento de nuestras marcas y productos dentro de Amazon y otros marketplaces.

- Desarrollar la estructura de campaña óptima.

- Planificación y activación de campañas de marketing y publicidad de marca para promocionar nuevos productos/aumentar tráfico o conversión. Optimización del ROI.

- Apoyar el ranking orgánico de los productos con Sponsored and Display Campaigns.

- Análisis y previsión de cada campaña para permitir la toma de decisiones comerciales.

- Conocimiento y manejo de Amazon Advertising Platform (Search, DSP/Programmatic) y/o entorno de Google (Google Shopping, SEA, Discovery), así como otras herramientas y aplicaciones que mejoran la eficiencia y ROS

- Capaz de identificar y manejar las mejores herramientas que apoyen la automatización de procesos

- Fortalecer la relación, comunicación y coordinación con equipos especialistas en diferentes marketplaces.


Paid Media-Amazon Ads & Google Ads:

Salario: 35-45k ( según experiencia)

Ubicación: Las Rozas, Madrid ( un día teletrabajo)

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35.000€ - 45.000€ bruto/año
Back Office Valores - Liquidación Internacional (h/m)
  • Importante Banco ubicado en Madrid|5 años de experiencia como Back Office Valores (Liquidación Internacional)

Importante Banco ubicado en Madrid



La persona seleccionada se encargará de la operativa de liquidación internacional (Renta Fija + Renta Variable).


  • Contrato indefinido.
  • Retribución fija+ variable + beneficios.
  • Desarrollo carrera profesional
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Digital Marketing Specialist
  • Digital Marketing Specialist|Importante Empresa Sector Deportivo

Importante Empresa Sector Deportivo



La personas seleccionada como Digital Marketing Specialist, entre sus funciones estarán:

  • PAID TRAFFIC: Supervisión de la agencia digital para el diseño, la ejecución y el seguimiento de campañas de generación de tráfico a la web y generación de leads comerciales
  • WEB: actualización del contenido, mejora continua, interlocución con tecnología en el caso de nuevos desarrollos, creación de landings
  • SEO : optimización del posicionamiento de la web en buscadores
  • CRO: optimización de la sección ecommerce de la web
  • ANALYTICS: optimización de la analítica de campañas así como la evolución del cuadro de mando de campañas
  • APP: campañas marketing para promover la descarga y el uso de la app entre nuestros clientes
  • Reporting, incidencias web, gestión de micro-campañas ad hoc, etc.

Digital Marketing Specialist:

-Salario: 30.000€

-Ubicación: Norte de Madrid (PRESENCIAL)

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30.000€ - 30.000€ bruto/año
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