Establir la política de compres de l’empresa en coordinació amb l’àrea productiva i l’àrea financera, en termes de qualitat, quantitat i, sobretot, preu.
Planificar i dirigir les activitats que porta a terme el departament de compres.
Identificar i seleccionar proveïdors d’acord a estàndards de qualitat i condicions comercials definides.
Establir indicadors de gestió com a part de l’acció periòdica de control i anàlisi, mantenint el rigor en el compliment dels processos interns de funcionament.
Definir procediments del departament, enfocat a implementar estratègia d’organització lligat amb les directrius empresarials establertes
Implementar control d’estoc al magatzem
Definir i implantar plans d’acció per reduir els costos i terminis d’entrega per respondre a les necessitats dels clients.
Supervisar el control de facturació de serveis, gestió de càrrecs i penalitzacions en els mitjans de transport.
Gestió de documentació i tràmits a nivell internacional (duanes, trànsit marítim...)
Estamos buscando para una importante empresa sector industrial un Responsable Compras y Logística, por la zona de Vic.
Formació mínima FP II, Grau superior Administratiu.
Experiència de entre 2 i 5 anys en lloc de treball similar.
Coneixements excel
Capacitat de relació amb persones
Capacitat de gestió
Capacitat analítica
Para completar tu candidatura, Tobar-Consulting necesita completar tu registro en su web.