SECRETÀRI/A DE DIRECCIÓ per Col.legi Professional de Catalunya
Funcions del lloc de treball ..
Gestió del correu i l'agenda de treball de la Presidenta, Secretària i membres de la Junta Directiva de la demarcació de Barcelona (reunions, viatges, cites, esdeveniments, etc).
Convocatòria de reunions relacionades amb la Junta Directiva de Barcelona. Preparació de la documentació necessària i seguiment d’assistència.
Gestió i organització d’actes i esdeveniments de la demarcació de Barcelona i peticions d’actes de institucions o entitats relacionades amb la Demarcació de Barcelona.
Redacció d’actes, informes i d’acords de la Junta i posterior trasllat dels mateixos.
Contacte amb institucions o entitats per concretar reunions amb la Presidenta o Secretària de la demarcació de Barcelona.
Gestió administrativa de la Junta General de Barcelona: preparació convocatòria, ordre del dia i documentació corresponent, formularis d’inscripció, coordinació de la logística de l’acte i escenografia, assistència a la Junta i control assistència.
Assistència dia de la reunió i elaboració de l’acta.
Atendre les peticions diàries de la Presidenta, Secretària i membres de la Junta Directiva , relacionades amb les reunions i els diferents projectes que es desenvolupen a la Demarcació.
Suport administratiu a les diferents iniciatives de la entitat.
Requisits
Formació: Secretariat o Secretària de Direcció.
Idiomes: Capacitat d’expressió oral i escrita de català, castellà i anglès.
Jornada a temps complet (39 hores/setmana)
Compartir esta oferta
Crear alerta
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo similares.
Entrevista Virtual
Completar candidatura
Para completar tu candidatura, Manpower necesita completar tu registro en su web.