Anunciado 14 de diciembre
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo



Has treballat mai en una assessoria o en un departament laboral i t'agradaria continuar creixent professionalment en aquest sector? Comptem amb una oportunitat laboral estable per a tu a la zona de la Garrotxa!


Formaràs part d'una empresa amb presència internacional, que aposta per la innovació i pel desenvolupament.
Vols saber-ne més? T'expliquem els detalls.



La persona seleccionada tindrà la missió d'implementar i aplicar les polítiques de RRHH, en dependència de la direcció corporativa, desenvolupant les següents funcions:


  • Incorporació de nous treballadors (preparació de documentació laboral i welcome pack). A més, de resoldre els dubtes laborals en els treballadors.

  • Participar i assistir en les negociacions amb els representants sindicals i el comitè d'empresa.

  • Manteniment i gestió del sistema de fitxatge, control d'hores i vacances dels treballadors.

  • Gestió i tramitació de la formació bonificada i la preparació de la documentació a presentar.

  • Supervisió i suport administratiu en la confecció de les nòmines, contractes, baixes i altes, etc.

  • Realitzar el reporting a direcció en relació amb els KPI'S, costos de les ETT, absentismes, etc.)


S'OFEREIX


  • Contracte indefinit directe per empresa.

  • Jornada completa.

  • Horari de dilluns a divendres de 7-15 h.

  • SBA: 28.000€ - 35.000€



Requisitos mínimos
  • Grau en Administració, ADE. Dret, Relacions Laborals o similar.

  • Experiència mínima d' 1-2 anys en assessoria o departament laboral.

  • Valorable coneixements tècnics, domini dels programes de nòmines (A3, SAGE..)

  • Idiomes: català, castellà. Anglès valorable

  • Coneixements d'informàtica i Excel.





Compartir esta oferta