Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una empresa del sector de la construcció a l'Alt Empordà, la qual busca a una persona per incorporar al seu departament financer com a ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE DE COSTOS.
Quina seria la teva missió a l’empresa?
En dependència de/la Director Financer, la persona seleccionada s’encarregarà de portar el control financer dels comptes de l’empresa:
• Realitzaràs tasques de comptabilitat financera i analítica de l’empresa
• Faràs l'anàlisi dels beneficis i les pèrdues de les obres de construcció
• Supervisaràs els comptes, auditaràs els apunts comptables, els estats financers...
• Definiràs el pressupost anual i estratègic de l’empresa, juntament amb la resta del departament financer
• Elaboraràs anàlisis de KPI periòdics, tancaments comptables, reportings financers...
Al perfil seleccionat se li ofereix:
• Formaràs part de la plantilla de l’empresa amb un contracte indefinit
• Tindràs una jornada completa de dilluns a divendres en horari partit de 9h a 19h
• Oportunitat de desenvolupar un rol dinàmic i treballar en un bon ambient laboral
• Un salari negociable i molt competitiu
Ets el candidat/a ideal si disposes de:
• Una formació Universitària o de Grau Superior en ADE, Economia, Comptabilitat i finances o similar
• Una experiència mínima de 2 anys treballant com controller/a o similar
• Ganes d’assumir reptes i créixer dins una gran empresa
• Residència a la zona de l'Alt Empordà o rodalies
• Valorable nivell intermig-alt de francès
Si t’interessa tenir més informació del projecte apunta’t, aquesta podria ser la teva oportunitat!
Para completar tu candidatura, Marlex necesita completar tu registro en su web.