Anunciado 17 de mayo
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
3
Tags Relacionados
Descripción del empleo

T'apassionen les relacions laborals i el món dels RRHH? Et consideres una persona organitzada i rigorosa? A Marlex t’estem buscant!



Quina serà la teva missió dins la companyia?


En dependència del nostre departament Backoffice, la persona seleccionada s’encarregarà de:


  • Realitzar el procés global de contractació dels treballadors/es dins la línia de negoci del Treball Temporal, amb una metodologia operativa i eficient.

  • Gestionar els moviments d'afiliació d'alta i baixa a la Seguretat Social dels treballadors/es.

  • Calcular les nòmines dels treballadors/es i els imports de facturació mensual.

  • Coordinar la realització dels cursos prevenció de riscos laborals així com la gestió de baixes mèdiques.

  • Supervisar els fitxatges d'hores dels treballadors i els marges generats per les diferents oficines


A la persona seleccionada se li ofereix:


• Formar part d’un equip jove, dinàmic, positiu i emprenedor.
• Formació inicial i continuada amb possibilitats reals de créixer professionalment.
• Estabilitat laboral en una oficina amb grans oportunitats d’aprenentatge.
• Flexibilitat horària de Dilluns a Divendres amb entrada des de les 8h fins les 9:30h i sortida des de les 17h fins les 18:30h. I un divendres a la tarda cada dues setmanes pleguem a les 14h.




Requisitos mínimos
  • Comptes amb estudis relacionats de Relacions Laborals i/o Administració i Finances.

  • T’apassionen els RRHH i tens moltes ganes d’aprendre i desenvolupar-te professionalment en aquest àmbit.

  • Et consideres una persona organitzada, meticulosa i resolutiva.

  • Ets capaç de treballar sota pressió, no t'espanten els reptes!

  • Resideixes prop d'Olot.



Compartir esta oferta