Anunciado 15 de octubre
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
4
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Important empresa multinacional del sector serveis, present en 9 països i en ple procés d’expansió, precisa la incorporació d’UN/A TÈCNIC DE MKT DIGITAL (DIGITAL TRAFFIC MANAGER) per ampliació del departament. El perfil ideal és el d’una persona creativa, acostumada a gestionar CPL’s, CTR’s i CVR’s i que li motivi contribuir al creixement digital a nivell internacional.




Reportant al responsable de l’àrea, la teva missió serà incorporar-te a l’equip encarregat de liderar l’estratègia de màrketing digital de la companyia.




Quines seran les teves funcions?



  • El teu dia a dia es mourà entre la captació del trànsit orgànic i de pagament; i la optimització per a la conversió de tot aquest trànsit

  • Conjuntament amb l’equip de disseny, realitzaràs campanyes dirigides a aconseguir els objectius de l’empresa

  • Dissenyaràs i executaràs la captació de trànsit orgànic mitjançant la generació de contingut

  • Milloraràs el SEO tècnic en les diferents webs de l’empresa

  • Dissenyaràs i executaràs la captació de trànsit de pagament mitjançant campanyes SEM i Social ADS en les diferents plataformes

  • Optimitzaràs les ràtios de conversió a la web, les landing pages i la plataforma e-commerce per a la captació de leads B2C i B2B

  • Analitzaràs cada estratègia i campanya realitzada per a poder seguir millorant

  • Estaràs en contacte amb els diferents proveïdors per a gestionar i coordinar cada tasca que precisi dels seus serveis



Què oferim?


  • Lloc de treball: Manresa

  • Interessant paquet retributiu en funció del perfil del candidat/a i d'acord amb les responsabilitats

  • Pla de carrera: possibilitats de creixement en el projecte

  • Horari presencial: dll-dj 9h-17:45h dv 9h-15h

  • Horari teletreball: dll-dj 9h-18:30h dv 9h-15h

  • Horari estiu: dll-dv 9h-15h



Requisitos mínimos

Què necessitem que aportis?



  • Formació en ADE, MKT o similar + màster en MKT digital, SEO i SEM

  • Experiència mínima de 5 anys en mkt digital (em empresa final o agència)

  • Grans coneixements en eines digitals com Google Analytics, Google Adworks, Facebook Business Manager, etc.

  • Anglès bilingüe (Advanced o Proficiency)

  • Competències desitjables: capacitat d’anàlisi, previsor/a, habilitats comunicatives i socials



Compartir esta oferta