Anunciado 27 de septiembre
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Estàs buscant una empresa on es prioritzi el benestar del treballador? Ets una persona dinàmica, treballadora, organitzada i disposes d’experiència en l'atenció al client? Tens un bon nivell de francès? Si les respostes son sí, continua llegint:




Estem buscant un/a SERVICE DESK (FR) per ampliació de l’equip d'atenció al client. L’empresa és del sector tecnològic i disposa més de 30 anys d’experiència desenvolupant un software de gestió pel sector automoció.




Formaràs part del primer nivell d’atenció al client i la teva missió principal serà donar suport als clients i proveïdors.




Quines seran les teves funcions?



  • Gestionaràs les incidències i peticions a través de l’eina de ticketing

  • Recepcionaràs trucades

  • Analitzaràs i diagnosticaràs les incidències

  • Ajudaràs a millorar els manuals de l’aplicació i detectaràs necessitats dels clients per millorar l’eina



Què oferim?



  • Vacant estable

  • Lloc de treball: Bages

  • Jornada completa (40h/setmanals)

  • Horari: flexible

  • Possibilitats de teletreball

  • Pla de formació

  • Gimnàs i entrenador personal dins l'oficina

  • Salari en funció del perfil del candidat/a



Requisitos mínimos

Què necessitem que aportis?



  • Francès nivell nadiu/avançat

  • Formació mínima de CFGM

  • Experiència mínima d'1 any en atenció al client / customer service

  • Coneixement d'eines ofimàtiques i de ticketing (JIRA, Zendesk, etc.), així com també amb eines d’accés remot (TeamViewer, AnyDesk, etc.)

  • Competències: bona atenció al client, proactiu i orientat als resultats, compromès amb la qualitat del treball i orientat a la millora continua



Compartir esta oferta