Anunciado 16 de junio
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
4
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Important empresa internacional del sector alimentació precisa la incorporació d’un/a DIGITAL MARKETING per la seva seu ubicada la Bages.




La teva missió serà ser responsable de l’estratègia del contingut de la marca, dissenyar i implementar l’estratègia del contingut guanyador que ens ajudarà a tenir el major impacte cap a els nostres clients i en l’industria i la distribució d’aquest contingut en tots els mitjans digitals.




Quines seran les teves funcions?



  • Desenvoluparàs una estratègia de contingut alineada amb els objectius a curt i llarg termini

  • Coordinaràs la creació del contingut promocional de les campanyes i de la marca. Des de la concepció de l’idea, fins a garantir el desenvolupament gràfic i la declinació del contingut de tots els canals digitals

  • Gestionaràs els diferents canals digitals: lloc web, xarxes socials i altres plataformes

  • Crearàs una estratègia de xarxes socials i definiràs el to de la marca sobre cada canal

  • Promocionaràs de la millor manera tot el treball de l’equip tècnic al voltant dels productes, receptes i live demos

  • Identificaràs millores, fixaràs i calcularàs els principals KPIS a seguir

  • Crearàs una estratègia de contingut que s’adapti als principals objectius de la companyia, faràs més fàcil als nostres clients la comprensió dels propis productes i la internacionalització de la marca

  • Contribuiràs amb la creació del contingut de les xarxes socials i emailing per empènyer les vendes ecommerce

  • Coordinaràs l’agència externa d'ecommerce


Què oferim?



  • Vacant estable

  • Jornada completa (40h/setmana)

  • Horari flexibilitzat (entrada 8:30h a 9h, sortida 17:30h-18h i 30min per dinar)

  • 1 dia de teletreball setmanal

  • Interessant paquet retributiu en funció del perfil del candidat/a (aprox. 24K-30K)



Requisitos mínimos

Què necessitem que aportis?



  • Es valorara estudis addicionals en Marketing Digital

  • Experiència mínima de 3 anys com a tènic/a d emkt en agència o empresa final

  • Domini de gestió del contingut web: calendaris editorials (loomly o trello), CMS (wordpress, magento o d’altres...), mailchimp

  • Coneixement en SEO i familiarització amb les xarxes socials

  • Disposar d’experiència i alt domini implementant i analitzant KPI’s a nivell industrial

  • Busquem una persona organitzada, rigorosa, que tingui capacitat de lideratge i habilitats per la presa de decisions



Compartir esta oferta