Anunciado 12 de julio
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Tags Relacionados
Descripción del empleo

El nostre client, és una empresa tecnològica ubicada al Bages, amb més de 25 anys d'experiència en el desenvolupament de software de gestió en el sector automoció. Tenen seus a Espanya i Mèxic, actualment i per ampliació de l’equip internacional, estem buscant un/a CUSTOMER SERVICE (langue française) per a que gestioni l’atenció al client de França primerament, i posteriorment d’altres països de parla francesa conforme es vagi ampliant el mercat de treball de l’empresa.




Quines seran les teves funcions?


  • Et responsabilitzaràs de proporcionar als clients del mercat francès informació i suport en relació al producte de l’empresa

  • Resoldràs els seues dubtes i incidències en un primer nivell i traspassaràs les incidències que hagin de resoldre altres departaments

  • T’asseguraràs que els clients del mercat francès tinguin una bona experiència

  • Prepararàs els informes i raports de l’àrea d’atenció al client

  • Et desplaçaràs a fer visites a empreses client per a donar-te a conèixer



Què t’oferim?


  • Estabilitat laboral

  • Jornada completa, de dilluns a divendres de 8h a 17h aprox (amb flexibilitat)

  • Model híbrid que combina teletreball amb treball presencial

  • Intensiu pla de formació inicial

  • Formació contínua i innovadora, perquè estiguis al dia en les últimes tendències del mercat i puguis donar un servei excel·lent als clients

  • Possibilitats de projecció de carrera com a consultor d’implantació

  • Salari segons la vàlua del candidat (20k-27k)

  • Gimnàs i personal trainer a les instal·lacions ubicades al Bages


Si ets una persona organitzada t’agraden els nous reptes i busques una feina dinàmica on estar en continu aprenentatge i fer un gran treball en equip, aquesta és la teva oportunitat.




Requisitos mínimos

Què ens agradaria que aportessis?


  • Imprescindible nivell molt avançat de francès

  • Formació de CFGS en l’àrea comercial o gestió administrativa

  • Experiència mínima de 3 anys en àrea d’atenció al client, postvenda o similar en mercats internacionals, preferiblement França

  • Disponibilitat per viatjar (aprox 15%)

  • Residència al Bages

  • Valorable coneixements o motivació per el sector tecnològic, ERP, software de gestió



Compartir esta oferta