Anunciado 21 de enero
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
7
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Seleccionem un/a BACK OFFICE INTERNACIONAL per una important empresa amb fort creixement i experiència en el desenvolupament de premiums, articles promocionals i col.leccionables infantils per la indústria alimentàrial, retail i gran consum. Ofereixen al client la possibilitat de generar contractes de col·laboració de llicències de marca amb grans empreses internacionals.




Quines seran les teves funcions?



  • Gestió de comandes i seguiment d’elles amb els proveïdors.

  • Gestió de la logística internacional.

  • Contacte amb els transitaris per gestionar els procediments de duanes.

  • Control i seguiment de la facturació exercida.

  • Control de les mostres dels projectes (rebràs i enviaràs mostres a clients)

  • Gestió de les incidències diàries de comandes, transports i altres.

  • Preparació de la documentació necessària per l’enviament de les mercaderies.


Què t’oferim?



  • Vacant estable.

  • Lloc de treball: Manresa

  • Jornada completa (40h/setmana)

  • Franja salarial: 25.000€ -28.000€, aproximadament en funció del perfil del candidat/a



Ets dinàmic, proactiu i estàs orientat a la qualitat total? Aquesta podria ser la teva oportunitat.





Requisitos mínimos

Què necessitem que aportis?



  • Experiència prèvia en compres, logística o funcions de back office.

  • Estudis CFGS o Grau universitari en administració i finances, comerç o logística.

  • Domini d’eines ofimàtiques (Office, sobretot excel, CRM...)

  • Català, castellà i nivell mig/alt d’anglès (es passaran trucades internacionals)

  • Persona dinàmica, polivalent i capacitat d'aprenentage.




Compartir esta oferta