Anunciado 23 de junio 
 (Publicada de nuevo)
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
9
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Busques una feina estable, amb dinamisme en una bona empresa amb renom i forts valors cap als clients i treballadors? Aquesta és la teva oportunitat:




Es tracta d’una consolidada empresa del Bages amb molts anys d’experiència dins el sector automoció.




Actualment necessiten incorporar un/a ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE que disposi d’una àmplia experiència i coneixements entorn a les finances empresarials.




En dependència del cap d’administració, la teva missió serà donar suport en tasques administratives de les àrees: comptabilitat, atenció al client i administració general.




Quines seran les teves funcions?



  • Obriràs els fulls de feina que es passen al taller

  • Realitzaràs el tancament al final dia de les fulles de feina acabades i introduiràs les dades al programa de facturació

  • Gestionaràs la comptabilitat, realitzant l’entrada de compres al programa Contaplus, així com també controlant els albarans i les factures

  • Controlaràs els pagaments, cobraments I impagats

  • Atendràs als clients presencialment a la recepció i telefònicament mitjançant la centraleta de trucades

  • Descarregaràs les dades dels tacògrafs dels vehicles

  • Controlaràs els fitxatges dels treballadors i introduiràs les dades al programa de gestió

  • Gestionaràs l’arxiu de facturació i compres

  • Realitzaràs el seguiment dels terminis de les revisions dels tacògrafs mitjançant els propis llistats i trucaràs als clients per donar la informació pertinent



Què oferim?



  • Vacant estable

  • Lloc de treball: Bages

  • Jornada completa de 40h/setmana

  • Horari: dll-dv 9h-13h i 15h-19h

  • Salari: inicialment 23.000 euros bruts anuals (revisables segons evolució)



Requisitos mínimos

Què necessitem que aportis?



  • Formació de la branca d’administració i finances (CFGS o grau universitari)

  • Mínim 5 anys d'experiència en tasques administratives i de comptabilitat bàsica

  • Resident al Bages

  • Carnet de conduir i vehicle propi per poder desplaçar-se fins la feina

  • La persona ideal seria polivalent i dinàmica, amb bones capacitats per treballar en equip i ganes d’assumir responsabilitats



Compartir esta oferta