CAP DE RECEPCIÓ / JEFE DE RECEPCIÓN - Hotel de luxe

Hostaljobs
Solsona, Lleida
Anunciado 13 de agosto
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
21.000€ - 24.000€ bruto/año
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
4
Tags Relacionados
Descripción del empleo



Cerques un projecte estable en un petit hotel de luxe en un entorn d'ensomni al Solsonès? Busquem Cap de Recepció amb 2 anys d'experiència.



Si ets una persona que gaudeix del tracte amb el públic, amb dots de comunicació, ets detallista, amb idiomes i tens experiència com a recepcionista en establiments de luxe... Aquest projecte t'interessa!



TASQUES:


  • Acollir i rebre els hostes de l'hotel.

  • Mantenir el registre de les entrades i sortides dels clients (check-in i
    check-out).

  • Gestionar les reserves i cancel·lacions de les habitacions realitzades per
    telèfon, per internet o per correu electrònic.

  • Gestionar els ingressos.

  • Donar resposta a les peticions i preguntes dels clients i intentar
    solucionar les seves queixes.

  • Oferir informació turística sobre els atractius locals i llocs d'interès.

  • Promoure les instal·lacions de l'hotel, com el restaurant, el saló de la
    bellesa o el gimnàs. Fer les reserves i concertar les cites per als serveis
    d'aquestes instal·lacions.

  • Oferir serveis extra per millorar la comoditat dels clients.

  • Funcions de suport a altres professionals.

  • Conèixer a la perfecció l'oferta de serveis de l'allotjament i les condicions
    d'ús i informar adequadament a la clientela. Dominar tarifes, promocions,
    descomptes, formes de pagament, etc.

  • Controlar en tot moment la disponibilitat de places, mantenint al dia el planning de reserves.

  • Conèixer agències, empreses, centrals de reserves i les principals fonts de clients habituals.

  • Seleccionar el personal i gestionar la formació, els torns i les vacances.

  • Planificar, organitzar i supervisar les tasques del personal.

  • Controlar els fulls de reserva diaris per assegurar el correcte compliment d'aquestes i detectar possibles incidències en el llistat d'arribades (reserva VIP, persones amb discapacitat, etc.)

  • Controlar amb el cap de compres, els estocs de material d’oficina, informatiu i de recepció del departament. Així com planificar amb el departament de mantenint, la freqüència de la neteja.

  • Gestionar el pressupost establert per la seva àrea. Utilitzar els recursos de la manera més eficient.

CONDICIONS:


  • ?Incorporació: immediata.

  • Horari: Torns rotatius de 9:00 a 15:00 / de 15:00 a 23:00.

  • Festius: 1 dia.

  • Contracte directe amb l'establiment.



Requisitos mínimos
  • Formació: Grau en turisme o similar

  • 2 anys d’experiència en recepció d'hotels.

  • Idiomes: català, castellà, anglès i francès (valorable).

  • Informàtica: Internet, correu electrònic, Office i coneixements de programa de gestió de reserves (preferiblement FrontHotel)

  • Disposar de carnet de cotxe i vehicle. (IMPRESCINDIBLE). L'establiment està a les afores de Solsona.


PERFIL: Persona polivalent, responsable, amb bona presència, organitzada, comunicativa, amb compromís per la feina, flexible, resolutiva i amb capacitat de treballar sota pressió.



IMPORTANT


Per poder valorar el teu perfil necessitem que ens adjuntis un CV actualitzat i amb fotografia. En cas contrari, el candidat serà descartat.




Compartir esta oferta