Anunciado 25 de septiembre
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Sin especificar
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Formación Profesional Grado Superior
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo
Empresa de seguretat de Lleida, precisa incorporar un/a Administratiu/va per donar suport en l'àrea de RRHH i PRL.

Funcions i responsabilitats a desenvolupar:

- Suport en els processos de selecció de determinats perfils, aportant eines alternatives de reclutament i creant una base de dades pròpia.
- Gestió de la documentació de l'acollida i fer el seguiment de les noves incorporacions.
- Gestionar la documentació relacionada amb la formació en matèria de seguretat laboral del personal.
- Suport administratiu en gestió de la ISO i de la Protecció de Dades.
- Coordinar la documentació amb empreses externes en matèria de PRL.
- Coordinar la gestió laboral de l'empresa (contractes, altes i baixes, nòmines, vacances,...) amb la gestoria externa.

Dependència directa: Cap d'Administració i RRHH.

S'OFEREIX:
-Horari: de dilluns a divendres de 8.00 a 13.30h i de 15.30 a 18.30h.
-Contracte: temporal + indefinit.
-Remuneració: a valorar segons candidatures i experiència aportada.
Formació acadèmica: CFGS en Administració i/o titulació universitària, preferiblement en Relacions Laborals, Graduat social, Ciències del Treball o Psicologia.
- Coneixements: es valorarà coneixements en matèria laboral, de PRL, ISO i ofimàtica.
- Experiència professional: preferiblement experiència prèvia de mínim 2 anys en posició similar.
- Aspectes a valorar: persona amb iniciativa, organitzada, proactiva, compromesa amb el treball i l’empresa, amb empatia i respecte.

Compartir esta oferta