Anunciado 5 de enero
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
9
Tags Relacionados
Descripción del empleo



T'apassiona el món de l'automoció i t'agradaria treballar amb atenció al client, assessorant i millorant la seva experiència?


Aquesta oportunitat laboral ofereix estabilitat laboral, amb la possibilitat de formar-te internament i així poder créixer dins l'empresa i desenvolupar la teva trajectòria professional!



Les funcions que s'hauran de portar a terme són:



  • Rebre als visitants/es, registrar-los i guiar-los cap a les persones o destinacions corresponents.




  • Respondre, filtrar i transferir trucadas.




  • Ocupar-se de les sol·licituds d'informació, responent preguntes o resolent problemes, dels clients.




  • Realitzar reserve, concertar cites i gestionar els calendaris de cites.




  • Mantenir neta l'àrea de recepció i assegurar-se que en tot moment se segueixin els procediments de seguretat de l'empresa o organització.




  • Dur a terme tasques de support administratiu.




  • Departamentos de Comunicar-se amb persones d'altres.




S'OFEREIX


  • Contracte directe per empresa

  • Jornada completa de dilluns a divendres

  • Horari 9h - 13h i 15h - 19h

  • Formació interna

  • Pla de carrera

  • SBA: 18.000 - 20.000 €



Requisitos mínimos
  • CFGM O CFGS Administració, comerç i / o similar.

  • Experiència de dos / tres anys en atenció al cliente.

  • Idiomas: Català i castellà. Anglès i / o francès mín nivell B1 (valorable)








Compartir esta oferta