Anunciado 3 de enero
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Cerquem Tècnic de Recusos Humans per l'Àrea de Gestió de Persones i Organizació de Sumar. La persona seleccionada, en dependència de la Direcció de Persones, serà el/la responsable de gestionar, organitzar i planificar els serveis i centres a càrrec segons les directius i polítiques de l'Àrea.



Més concretament, la persona seleccionada s’ocuparà de:.


-Elaboració de nòmines i confecció de seguros socials. Tràmits sistema red, contractes, contrat@, siltra, etc.
-Orangització i planificació de les necessitats de reclutament de personal, selecció i gestió del procés. Prioritzant segons les necessitats dels diferents serveis i centres de treball.
-Elaboració i seguiment dels calendaris laborals: vacances, permisos, gestió borsa d'hores, etc. Participació en la configuració i implantació d'un programa de gestió de calendaris laborals en els diferents centres de treball.
-Gestió i resolució d'incidències dels professionals així com de les direccions de servei relatives a l'àrea laboral, conflictivitat laboral, condicions de treball, etc.


S'ofereix:


Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres. Dilluns a Dijous de 8-16:45 (1/2 hora per dinar) divendres de 8-15h. Flexibilitat a l'inici i la finalització de la jornada de 7:15 a 8h i de 16:00 a 16:45h


Contracte: estable


Salari: interval professional 24.000 - 30.000 € bruts anuals.




Requisitos mínimos

Formació: Llicenciat/da, diplomat/da o graduat/da en: Dret, Empresarials, Relacions Laborals o Psicologia.



Experiència: És imprescindible disposar d’experiència prèvia en el procés de gestió laboral: contractació, càlcul de nòmina, interpretació de convenis, domini del Siltra.


Perfil Competencial: Cerquem perfil competencial amb capacitat de comunicació i treball en equip. Capacitat d’organització i adaptació a les noves necessitats i demandes.


Altres:


-Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.


-Domini del Català i Castellà.


- Carnet B1 i vehicle propi.



T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?


Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla Inscriu-te manualment




Compartir esta oferta