Anunciado 17 de mayo
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Parcial - Indiferente
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
3
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Des de Marlex estem col·laborant amb una important empresa del sector retail, ubicada a Girona, que actualment té la necessitat d’incorporar a un/a Tècnic/a de RRHH a mitja jornada. Es tractarà d'una figura clau i que haurà d'aportar valor afegit a la companyia amb el pas del temps.



Quina seria la teva missió a l’empresa?


En dependència del Director General, la persona seleccionada s’encarregarà de:


  • Seràs el nexe entre els treballadors i l'empresa

  • Gestionaràs la integració del nou personal dels diferents departaments

  • Faràs l’anàlisi i la preparació de propostes de desenvolupament humà per la plantilla

  • Actualitzaràs les fitxes identificadores dels llocs de treball

  • Proposaràs projectes d'adquisició de talent en línia amb els objectius de l’empresa

  • Prepararàs els estudis retributius, així com els plans de carrera

  • Revisaràs i implementaràs les polítiques de PRL i Salut dels empleats

  • Seràs la persona de referència pels treballadors per a consultes, incidències i dubtes

  • Controlaràs els absentismes, i prepararàs la documentació per a la gestoria externa



Què s’ofereix?


  • Formar part d'una de les empreses líders i més reconegudes a la Província de Girona

  • Molt bon ambient de treball, ètica i responsabilitat professional

  • Oportunitat de desenvolupar un rol social i promotor, dinàmic i amb orientació a les persones i a la eficiència i salut dels equips de treball

  • Presa de decisions conjuntament amb l'equip Directiu de la companyia

  • Contracte estable i projecte de continuïtat

Horari de 8h a 13h o de 9h a 13h (a convenir amb la empresa)




Requisitos mínimos

Ets el/la candidat/a ideal si...



  • Tens habilitats comunicatives i capacitat d’organització

  • Ets una persona dinàmica i proactiva, amb ganes d’aprendre i treballar

  • Aportes formació en Dret, A.D.E., Relacions Laborals, Psicologia o altres

  • Demostres entre 2 i 5 anys d'experiència professional en gestió de negoci i control de personal

  • Capacitat de coordinació, dinamisme, comunicació interpersonal i capacitat d'escolta

  • Cerquem una persona proactiva, que vulgui fer propostes de millora i tingui iniciatives per aportar constantment a l'equip i aconseguir el millor clima laboral possible



Compartir esta oferta