Cerquem professional amb experiència en gestió administrativa per a treballar a la Residència de Gent Gran de Santa Coloma de Farners.
La persona seleccionada s'ocuparà de realitzar tasques com: atenció telefònica, suport de comandes, agenda de visites, control d'entrades al centre, arxiu, etc.
La prestació de serveis serà de dos caps de setmana seguits i el tercer es descansarà.
El cap de setmana que es lliura, es treballa els divendres i dilluns.
A la vegada es farà la cobertura de les absències del personal administratiu que puguin sorgir en el centre al llarg de la setmana.
Es cerquen professionals amb estil de comunicació proper, amb empatia i assertivitat.
Tindran prioritat les candidatures que acreditin certificat de discapacitat.
Què oferim?
Jornada:
25 hores setmanals
Horari:
Veure detall oferta
Contracte:
Temporal per substitució
Salari:
Segons Conveni
Disponibilitat: Immediata
Experiència: Demostrable
Informàtica: bon nivell de les eines ofimàtiques.
Idiomes: Domini del català i el castellà.
Residència: Santa Coloma de Farners o rodalies.
Altres:
- Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.
- Domini del Català i Castellà.
- Carnet de conduir B i cotxe propi
T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla Inscriu-te manualment
Para completar tu candidatura, SUMAR necesita completar tu registro en su web.