Anunciado 28 de marzo
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
15.478€ - 15.478€ bruto/año
Estudios mínimos
Formación Profesional Grado Medio
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo
T'agrada el tracte amb el client i t'agradaria trobar una feina estable per la zona del baix empordà?



Si tens experiència com a dependent/a i en tasques bàsiques a nivell administratiu, aquesta oferta et pot interessar.



Des de l'Oficina d'Adecco Girona, col.laborem amb una empresa de la zona del baix empordà, rodalies Palafrugell, que requereix incorporar a una persona al seu equip de botiga.



Les teves principals funcions per aquesta posició seran:



Atenció al client presencial i telefònica
Preparació de comandes
Suport back Office a l'equip comercial
Ordre de l'espai de l'establiment, decoració i imatge.
Per aquesta posició requerim a una persona:



-Experiència tracte amb el públic

-Valorable coneixaments anglès i/o francés

-Experiència tasques administratives bàsiques

-Persona proactiva, responsable, i resolutiva.



T'oferim, contracte directament per empresa, directament Indefinit amb període de prova corresponent.



Horari de Dilluns a Dissabte, una setmana de matins i una setmana de tardes.

08:00 a 14:30 // 14:00 a 20:30

Es treballa 1 o 2 diumgenes al mes. de 10:00 a 15:00, i el dilluns següent es farà festiu.



Salari 15.478€ Bruts x 12 pagues, + variable trimestral + plusos per treballar diumenges

Requisitos mínimos
.

Compartir esta oferta