Cerquem Cap de Gestió de Serveis d'Atenció Domiciliària de Sumar. La persona seleccionada, en dependència del Responsable del SAD, serà el/la responsable de gestionar, organitzar i supervisar els equips a càrrec segons les directrius i polítiques de l'organització.
Concretament, la persona seleccionada s’ocuparà d'organitzar les funcions i tasques de l'equip, l'acollida de nous professionals, la gestió i supervisió de l’atenció telefònica del SAD, l'administració d'operacions, la supervisió i seguiment de les compres, la gestió de les eines informàtiques i implementació de millores, validació i execució de la facturació i seguiment d'indicadors econòmics.
S'ofereix:
Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres distribució flexible en funció de les necessitats del servei.
Contracte: Indefinit
Salari: salari negociable
Formació: Llicenciat/da, diplomat/da o graduat/da en l'àmbit social: en Administració i Direcció d'Empreses, Dret i/o Enginyeria.
Experiència: disposar d’experiència prèvia en coordinació tècnica i/o operacions de Centres Residencials de Gent Gran.
Perfil Competencial: pensem amb un/a professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona. Així com competències específiques del lloc, comunicació, lideratge i gestió d’equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d’anàlisi i de resolució de problemes.
Altres:
-Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.
-Domini del Català i Castellà.
T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla Inscriu-te manualment
Para completar tu candidatura, SUMAR necesita completar tu registro en su web.