Anunciado el 11 de mayo
Esta oferta ya no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Formación Profesional Grado Superior
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo
Tens experiència com a administratiu/va en comptabilitat i finances? Busques una feina estable per la Garrotxa?
Si estàs interessat/da en poder trobar una feina amb perspectiva estable i amb possibiliat de desenvolupar un pla de carrera, aquesta oferta et pot interessar!

Empresa del sector del transport de la Garrotxa està buscant incorporar a una persona dins del departament de finances.
La persona seleccionada sencarregaria de realitzar les següents tasques:
- Control i gestió de les
- Recepció i comptabilització de factures.
- Gestió de dietes.
- Control de les declaracions dimpostos.
- Atenció telefònica i via correu
- Etc.

Es requereix que la persona tingui experiència prèvia, mínim de dos anys, en un lloc similar o igual. És necessari disposar dun nivell alt de català i castellà, i formació administrativo/a. Finalment, es valorarà que la persona tingui habilitats dorganització i facilitat per coordinar-se am la resta de departaments.

Si et veus treballant en aquesta empresa, no ho dubtis i apuntat!

Requisitos mínimos
- Experiència mínima de 2 anys.
- Estudis de CFGS Administració i Finances o Grau en Administració i Direcció dEmpreses.
- Coneixements de SAP i ofimàtica
- Domini català i castellà
- Es valorarà domini inglés i francés.
- Habilitats comunicatives, dorganització i coordinació amb altres departaments.

Compartir esta oferta