Anunciado 10 de febrero
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
6
Tags Relacionados
Descripción del empleo

El nostre client:
Empresa amb 14 anys d'experiència en el sector de la cosmètica i a l'avantguarda de les últimes novetats del mercat. Ofereix als seus clients passió, professionalitat i esforç per aconseguir la màxima satisfacció.



Les funcions que s'han de portar a terme són:


  • Control d'estoc i detecció de necessitats de compra.

  • Gestió de comandes, factures i albarans.

  • Seguiment de les comandes, el lliurament i la seva arribada a magatzem.

  • Gestió d'incidències de proveïdors.

  • Seguiment d'estocs, altes i baixes de les matèries primeres assignades.

  • Negociacions de preus i comparació de preus entre proveïdors.

  • Tasques administratives relacionades amb el procés de compra


S'ofereix:


  • Horari de dilluns a divendres amb flexibilitat d'entrada i sortida.

  • SBA: a convenir amb l'empresa.

  • Bon ambient de treball.



Requisitos mínimos
  • Imprescindible formació i 3 anys d’experiència com a administratiu/va.

  • Idiomes: català, castellà i nivell mig - alt d'anglès.

  • Coneixements avançats d'excel.




Compartir esta oferta