Anunciado 10 de noviembre
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
9
Tags Relacionados
Descripción del empleo

El nostre client:


Empresa pionera a nivell mundial en el disseny i fabricació de maquinària industrial per al tractament de residus. Intervé en totes les etapes dins la cadena de valor: enginyeria, consultoria i manteniment.


La visió de l'empresa és ser una companyia internacional de proximitat als clients, de creixement sostingut i d'impacte mediambiental.


Funcions:


  • Mantenir el registre de proveïdors.

  • Validar i signar les factures de proveïdors de totes les companyies del grup.

  • Col·laborar amb el departament d'administració i finances en el compliment d'objectius i en la millora contínua.

S'ofereix:


  • Horari de dilluns a divendres de 8h a 13h i de 14h a 17h.

  • SBA: 19.000 - 20.000€ amb progressió salarial.

  • Formació i pla de carrera.



Requisitos mínimos
  • CFGS d’Administració o Administració i finances.

  • Experiència prèvia en tasques similars.

  • Valorable coneixements d'anglès i en ERP.




Compartir esta oferta