Anunciado 7 de agosto
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
18€ - 18€ bruto/año
Estudios mínimos
Formación Profesional Grado Superior
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
2
Número de inscritos
3
Tags Relacionados
Descripción del empleo
ITA és una xarxa de recursos assistencials especialitzats en TCA, TC, adiccions i psiquiatria en general amb un model terapèutic diferent, integral i multidisciplinar d'excel·lència a l'assistència, docència i investigació.

Busquem una figura de suport Helpdesk per ampliar el nostre equip de sistemes, que desenvoluparà les següents tasques:
· Manteniment preventiu i reactiu
· Gestió d'incidències (telefònicament com control remot a Centres d'àmbit nacional)
· Instal·lació i suport tant de Software com de Hardware
· Suport a l'usuari amb la utilització de sistemes ERP Asistencial que estem implementant

S'ofereix:
· Incorporació immediata
· Formació continuada
· Pla de desenvolupament
· Incorporació a empresa en plena expansió
· Jornada: Dilluns a Divendres de 9:00 a 18:00
· Lloc de feina: Barri de Les Corts (Barcelona)

Tipo de puesto: Jornada completa
Salari: 18.000€ bruts anuals

Requisitos mínimos
Requisits:
· Formació professional en Informàtica (Grau Superior)
· De 1 a 2 anys d'experiència a una posició de Helpdesk. Desitjable en sector sanitari.
· Busquem un professional amb moltes ganes d'aprendre i desenvolupar-se al camp de la informàtica.
· Imprescindible tenir cotxe, ja que el professional sovint s'haurà de moure entre els diferents centres (Barcelona, Argentona, la Garriga i Sabadell) per tal de donar suport in situ.
· Capacitat de treball multitasca, bon tracte amb la gent i flexibilitat.
· Coneixements bàsics en administració de sistemes, Servidors Windows, Active Directory, Hyper-V, Gestió de Backups, Office 365, Skype for bussines, Webex, Telefonía IP, Antivirus, Certificats digitals i signatura electrònica VidSigner
· Desitjable coneixements de explotació dades SQL

Compartir esta oferta