Anunciado el 15 de enero
Esta oferta ya no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
12
Tags Relacionados
Descripción del empleo
Grup empresarial de RRHH necessita incorporar a les seves oficines de Manresa una persona per al departament de RRHH.

Realitzarà les tasques de:
Selecció de personal i seguiment del processos.
Control de l’evolució del personal intern (finalitzacions de contractes, períodes de prova, etc.)
Confecció de nòmines, gestió de les baixes i elaboració del Seguros Socials (personal intern i personal cedit ETT)
Gestió del control de presències.
Suport a la direcció de personal



Requisitos mínimos

Formació:


  • Estudis universitaris. Preferible Grau en RRLL o Psicologia.

  • Valorable estudis post-universitaris en RRHH i/o Gestió de personal

Coneixements:


  • Domini del català i castellà

  • Domini del paquet office (sobretot Word i Excel avançat)

  • Coneixements en l’ús del Sistema Red, Delt@, ...

  • Valorable coneixements en la gestió de la formació i/o de Protecció de dades


Experiència:


  • Experiència mínima de 3 anys realitzant tasques similars.


Competències:


  • Treball en equip

  • Organització, metodologia, discreció

  • Persona sociable, empàtica




Compartir esta oferta