Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Es requereix incorporar personal administratiu per formar part de l’equip de Consultes Privades del centre. Les seves funcions principals són: atenció, informació i acompanyament a les persones usuàries (telefònica i presencial), programació de visites, proves..., gestió informàtica de visites i preparació consulta mèdica.
S'ofereix:
- Horari: dilluns a dijous 10:30h a 19 h (temps de descans) i divendres 10h a 16h.
- Contracte indefinit.
- Conveni SISCAT.
Requisitos mínimos
Requisits
- Formació acadèmica mínima CFGM – família Administració i Gestió, o equivalent.
- Català/Castellà bilingüe.
- Anglès nivell alt, mínim nivell First certificate.
- Ofimàtica nivell alt.
Es valorarà
- Coneixement d'HCIS.
- Experiència al sector hospitalari.
- Francès o altres idiomes.
- Es valorarà tenir el certificat de discapacitat igual o superior al 33%
La Fundació Puigvert és una entitat compromesa amb la igualtat d'oportunitats, la igualtat efectiva de dones i homes, defensem la igualtat entre les persones, sent un dels principis de la política corporativa i de la gestió de persones
Empleos similares
Customer Service/Administrativo compras-TEMP Bcn
Suport Administratiu Departament de Drets socials i Inclusió
Recepcionista/ Auxiliar administrativo Academia Whats up Sant Marti
What's Up - Living English
Barcelona, Barcelona
Administrativo/a de Recursos Humanos con discapacidad
Administrativo/a - Cargador de datos CON ITALIANO
ADMINISTRATIVO/A COMPRAS CON INGLÉS AVANZADO
Más empleos en Fundació Puigvert
INFERMERS / INFERMERES HEMODIÀLISI (TORN MATÍ O TARDA)
TÈCNIC / TÈCNICA SUPORT D'APLICACIONS - DESENVOLUPADOR / DESENVOLUPADORA JR
INFERMER / INFERMERA INSTRUMENTISTA (TORN MATÍ)