EMT152-21 Tècnic/a d'Administració Digital - Agència Catalana de Turisme

Agència Catalana de Turisme
Barcelona, Barcelona
Anunciado 21 de octubre
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Quina és la missió principal?


Donar suport en la tramitació de les línies d’ajuts i subvencions obertes i en la gestió de les eines d’Administració Digital Corporatives de la Generalitat en l’àmbit de competència de l’Agència Catalana de Turisme.



Funcions principals:


  • Revisar documentació inicial dins de TAIS (requeriments, criteris d’accés, etc.).

  • Validar criteris de concurrència competitiva per atorgament.

  • Validar i comprovar la documentació aportada.

  • Realitzar la proposta atorgament.

  • Realitzar les tasques associades a la justificació ex-post, en funció de quins siguin els criteris fixats en la concurrència competitiva de l’ajut.

  • Gestionar els serveis d’interoperabilitat (PICA), el Catàleg Corporatiu de Processos (CCP) i l’Eina d’Autoconfiguració (EA-GESIT).

  • Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.



Requisitos mínimos
  • Estar en possessió d’un títol universitari en Dret, Econòmiques, Empresarials, Ciències Polítiques i de l’Administració, Gestió i Administració Pública o similars.

  • Idiomes:
    • Català: nivell C de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent

    • Anglès: B2 o equivalent



Es valorarà:


  • Coneixements i experiència en tramitació de convocatòries de subvencions i/o procediment administratiu.

  • Coneixements de les eines d’administració electrònica com TAIS, TEI, EACAT, e-Notum Canal Empresa, e-Valisa, e-Còpia.

  • Coneixements d’office 365 (Word, Outlook, OneDrive, Teams, Forms).

  • Pensament analític, orientació a client/a, orientació a resultats, treball en equip, organització i planificació.




De conformitat amb l’Acord del Govern de 13 de juny de 2017, sobre criteris per a la formalització de nomenaments i contractacions de personal temporal en l’Àmbit de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic, es tindran en compte prioritàriament les sol·licituds de les persones que acreditin un vincle preexistent de caràcter fix amb l’Administració de la Generalitat i el seu sector públic.




Compartir esta oferta