Customer Service con inglés Advanced en Sant Cugat

Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Anunciado 12 de febrero 
 (Publicada de nuevo)
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Sin especificar
Salario
24.000€ - 27.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
3
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Descripción del empleo
  • ¿Tienes experiencia como Customer Service? ¿Has trabajado con ERP?|¿Hablas inglés Advanced?

In this position you will be responsible for daily order entry and follow up on customer order status to ensure best customer fulfilment rate together with the team.

Key responsibility of this role is to always ensure the country invoicing performance. The role requires a strong focus on tracking invoicing level and follow up.




  • Atención al cliente internacional (vía telefónica y vía email)

  • Introducción de los pedidos en el sistema

  • Seguimiento de las ordenes hasta la entrega

  • Resolución de incidencias

  • Continua comunicación con el equipo comercial así como soporte administrativo con la realización de las propuestas de colaboración

  • Otras tareas administrativas propias del puesto de trabajo.


Direct contract with the company

1-2 días de teletrabajo




Requisitos mínimos
  • Previous professional experience in a comparable position (2 years)

  • Strong customer orientation and enjoy working with customer service

  • Independent, responsible way of working and strong solution-oriented

  • Target driven

  • Highly structured and strong work discipline

  • Excellent written and spoken English language skills is a must (c1), French is a plus

  • Very good PC skills (MS Office) and knowledge of ERP systems NAV/SAP is a must

  • Flexibility and resilience



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