Anunciado 24 de diciembre 
 (Publicada de nuevo)
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
9
Tags Relacionados
Descripción del empleo
Grup empresarial de RRHH del Bages cerca incorporar una persona al departament de finances per a realitzar tasques de facturació i gestió de clients.

Serà la persona responsable de les següents tasques de:

FACTURACIÓ:
. Facturació dels clients de les deferents àrees de negoci.
. Comptabilització de les factures.
. Enviament de factures al SII.
. Gestió de facturació de licitacions públiques.

GESTIÓ DE CLIENTS:
. Manteniment i actualització de les dades dels clients.
. Gestió d'altes, revisions, modificacions i baixes dels contractes dels clients.
. Emissió de documentació.


Requisitos mínimos

. Formació Grau en Administració i direcció d'empreses


. Coneixements de processos de facturació i comptabilitat i ús de programes de comptabilitat.


. Experiència d'1 a 3 anys a departament d'administració i finances, gestionant facturació i clients.


. Es valorarà coneixement en processos de gestió de compres, control de stocks i gestió de proveïdors (negociació de preus, homologació proveïdors, gestió incidències...)


. Domini català i castellà.


. Domini eines ofimàtiques, office i excel avançat.


. Busquem una persona responsable, amb capacitat d'organització i gestió del temps, amb aptituds comercials i d'atenció al client.


. Disponibilitat jornada complerta.


. Incorporació a gener 2021.






Compartir esta oferta