Anunciado 30 de septiembre
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
4
Tags Relacionados
Descripción del empleo

La Fundació Pere Tarrés cerca un/a Administrador/a de Sistemes per formar part de l'equip de Sistemes d'Informació i telecomunicacions.



Entre d'altres funcions s'encarregarà de:


  • Gestionar, mantenir i administrar plataforma tecnològica (servidors, comunicacions i seguretat).

  • Coordinar i executar projectes relacionats amb les infraestructures tecnològiques.

  • Implementar i millorar les Polítiques de seguretat, xarxes de comunicacions i sistemes.

  • Actualització continua del software de les infraestructures.

  • Execució cartera de nous projectes d'infraestructura.

  • Execució i verificació dels processos de còpies de seguretat.

  • Monitarització continua del correcte funcionament i capacitat del sistema.

  • Resolució d'incidències relacionades amb la infraestructura, les comunicacions i la seguretat. Incloent la coordinació amb els diferents proveïdors dels sistemes i serveis relacionats.

  • Col·laborar en la definició i execució del Pla de sistemes.

  • Analitzar i traduir en projectes les necessitats dels usuaris.

  • Gestionar de forma global els projectes: Definició, Recursos, Costos, Contractació, Calendari, Seguiment, ...

  • Resoldre els problemes tècnics que puguin sorgir durant el projecte.

  • Distribuir les tasques als diferents interlocutors tècnics o no.

  • Garantir el compliment de les dates planificades i que el projecte no pateixi desviacions en calendari ni pressupost.

  • Elaborar, revisar i actualitzar la documentació de l'explotació dels serveis.


Condicions


  • Incorporació: inmediata

  • Jornada i horari: Completa de 9h-18h

  • Tipus de contracte: indefinit




Requisitos mínimos

- Titulació en Enginyeria tècnica o superior en informàtica


- Coneixemenyts a nivell avançat de: Office, Internet, Vmware, VeamBackup, Nagios, coneixements en Xarxes (Switchs HP, VPN...), sistemes operatius (Microsoft Windows o Linux), Telefonia IP, Wifi, SQL Server, Office365, plataformes antivirus, fire server i sharepoint, coneixement en cablejat de xarxes...


- Es valorarà positivament Certificació en ITIL o similar


- Experiència mínima de 2 anys realitzant funcions similars.


- Experiència en gestió de projectes informàtics sobre diferents tecnologies.


- Experiència en servidors virtuals i tecnologies Internet.




Compartir esta oferta