20075 - Responsable/a Concursos, Office Manager i suport Administració

Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Anunciado 21 de enero
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
24.000€ - 27.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
3
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Despatx d’enginyeria i consultoria en l’àmbit de les instal·lacions, l’energia i els projectes d’innovació, de referència a Catalunya i amb seu a Barcelona, cerca amb caràcter immediat nou Responsable de l’àrea de Consursos amb dependència directa del director general de l’empresa. S’incorporarà al departament d’Administració i donarà suport en aquesta àrea transversal.



Responsable CONCURSOS:
- Interlocució amb clients i partners per a la preparació dels concursos des de la perspectiva administrativa i econòmica.
- Recerca de concursos i oportunitats de col·laboració.
- Redactar, coordinar, preparar, ordenar i catalogar la informació administrativa necessària per als concursos: DEUC, Acords de col·laboració, UTEs, Avals, etc.
- Seguiment de CBEs.
- Preparació de documents estàndards (organigrames, metodologia, CV)
Suport àrea OFFICE MANAGER:
- Gestió i operació del despatx.
- Gestió de proveïdors i compres.
- Suport àrea ADMINISTRATIVA:
- Suport en l'àrea de Recursos Humans.
- Suport en l'àrea Administrativa/Comptable.
- Suport en l'àrea de gestió i reporting intern (ERP).
- Tramitació expedients a col·legis professionals, entitats de control¿
Suport àrea COMERCIAL:
- Suport en la preparació de documentació comercial.
- Col·laboració amb l'àrea de Marketing&Comercial.





  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 40

  • Horari: Dll-Dj 9 h -18 h / Dv: 8.30 h - 14.30 h

  • Retribució brut anual: 20.000- 25.000 euros



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Tècnics mitjos i assimilats

  • Formació reglada requerida: j. Llicenciatura - j. Llicenciatura

  • Temps d'experiència: +3

  • Altres requeriments específics: REQUERIMENTS:
    Experiència i coneixement en l'ús de plataformes de licitació (eLicita, Pixelware, Vortal, etc.).
    Experiència i coneixement en software de gestió interna: ERP + CRM.
    Nivell alt en MsOffice i Adobe Acrobat Pro.

  • Competències personals més desenvolupades: Orientació al Client, Planificació i organització, Iniciativa, Preocupació per l'ordre i la qualitat

  • Idiomes: Anglès - Avançat, Català - Avançat, Castellà - Avançat



Compartir esta oferta