Gestor de reclamacions i retenció de clients (telecomunicacions)

Etalentum
Vilassar de Mar, Barcelona
Anunciado 23 de septiembre 
 (Publicada de nuevo)
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Educación Secundaria Obligatoria
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Número de inscritos
4
Tags Relacionados
Descripción del empleo
Important empresa catalana del sector de Telecomunicacions, en constant desenvolupament i creixement, precisa incorporar un/a Gestor/a de reclamacions i retenció de clients, la missió del qual serà l'atenció a l'usuari, resolució de queixes i reclamacions i retenció d'amenaces de baixa d'usuaris.

En dependència del Responsable de l'equip de suport i atenció a l'usuari, les principals tasques i funcions del lloc de treball seran les següents:
- Atenció a l'usuari via telèfon, mail, xat, etc.
- Gestionar i resoldre les consultes i les incidències rebudes de casos conflictius.
- Gestionar, de forma conjunta amb els departaments corresponents, totes les queixes i reclamacions rebudes.
- Gestionar la retenció de totes les amenaces de baixa.
- Cobrir les necessitats de formació dels agents i personal de botigues d'acord a les preguntes més freqüents.
- Substituïr al coordinador durant la seva absència (realitzar les seves tasques).

S'ofereix:
- Estabilitat laboral en empresa del sector de les telecomunicacions referent en l'àmbit català i en creixement exponencial.
- Formació contínua i opcions reals de desenvolupament professional.
- Excel·lent ambient laboral.
- Horari: de 10h a 19h, de dilluns a divendres.

Es requereix:
- Do de gents i habilitats comercials, resiliència, empatia, persona resolutiva amb habilitats per a treballar de forma autònoma.
- Capacitat de comunicació, paciència i capacitat de treball en equip.
- Experiència realitzant tasques similars en empresa de telefonia, asseguradora, elèctrica o de serveis financers, per exemple.
- Residència al Maresme o comarques limítrofes.

Requisitos mínimos


Experiència requerida:
- Es requereix experiència mínima de 2 anys en atenció a l?usuari, gestió de reclamacions, resolució d?incidències i gestió de retencions.

Formació requerida:
- ESO o Batxillerat.

Idiomes requerits:
- Català i castellà: natius.

Compartir esta oferta