Anunciado 15 de julio
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
9
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Important empresa del sector industrial, precisa la incorporació d’un/a ADMINISTRATIU/VA FACTURACIÓ INTERNACIONAL que porti el departament dins la seu de Barcelona.




La teva missió serà assegurar la correcta facuració de l'empresa a nivell internacional, així com també t'encarregaràs de gestionar el transport de mercaderies des de l'empresa fins els diferents clients nacionals i internacionals




Quines seran les teves funcions?



  • Elaboraràs les factures amb l’ERP, les arxivaràs dins el sistema, comptabilitzaràs les factures, elaboraràs les proformes per les LC, factures d’anticip i factures a origen d’obres nacionals

  • Realitzaràs l’enviament de les factures pertinents a cada client pel mitjà que sol·liciti cada un, així com resoldràs possibles incidències (format factura, data d’emissió...)

  • Tramitaràs les cartes de crèdit (enviament de proforma-plantilla LC, revisió dels drafts rebuts dels clients, recopilació i verificació de la documentació i enviament de la documentació original al banc)

  • Donaràs suport amb la gestió dels bancs sota les pautes marcades per la direcció d’administració

  • Gestionaràs els cobraments dels clients, reclamaràs els impagats i sol·licitaràs la previsió de pagaments

  • Prepararàs la circularització de clients per a auditoria externa i la documentació que requereixi l’auditor/a

  • Sol·licitaràs pressupostos de transport, negociaràs tarifes i condicions, compararàs els imports per optimitzar els costos i incorporaràs tota la info a l’ERP per a generar els albarans

  • Et coordinaràs amb producció per a l’expedició de cada projecte i la planificació de les càrregues

  • Contractaràs el trincatge i l’assegurança en el cas que el país de destí no estigui emparat per la pòlissa de transport, així com gestionaràs les demandes per danys en el material (si s’escau)

  • Elaboraràs tots els documents de transport que l’empresa hagi de fer i revisaràs els documents que enviïn els transitaris, també adequaràs aquells documents que estiguin sota les exigències d’una LC

  • Realitzaràs el seguiment del transport fins arribar al destí i posaràs en coneixement dels retards a les persones de l’empresa implicades (comercial, PM...)

  • Gestionaràs qualsevol tipus d’incidència que pugui sorgir



Què t’oferim?



  • Vacant estable

  • Lloc de treball: Barcelona 4 dies i Sallent 1 dia

  • Jornada laboral completa (40h)

  • Horari: dll-dj 8.30h-13.30h i 14h-17h; dv 8h-14.30h

  • A l’agost es fa horari intensiu reduït (dll-dv 8h-14.30h)

  • Interessant paquet retributiu en funció de l’encaix del que aporti la persona amb el que es necessita (aprox. 22K - 26K)



Tens experiència en facturació internacional? Si busques una empresa sòlida, innovadora, amb bon ambient de treball i presència a nivell mundial, aquesta és la teva oportunitat!




Requisitos mínimos

Què es requereix?



  • Formació en ADE o economia amb especialització en comerç internacional

  • Mínim 3 anys d’experiència en facturació internacional

  • Domini d’eines ERP (Navision, SAP o A3) i d’Excel nivell alt

  • Anglès alt (advanced o proficiency), tindràs una interlocució fluida amb clients i proveïdors

  • Disponibilitat per treballar dins la seu de Barcelona i poder anar 1 dia a la setmana a la seu de Sallent (amb el cotxe d'empresa o amb algun company/a)

  • Busquem una persona amb una alta capacitat de resolució d’incidències, organitzada, amb iniciativa i capacitat de negociació



Compartir esta oferta